• He,
    Ik snap niet waarom iedereen zo een spel maakt van Bill zijn haar en kledingsstijl!!!! Ik vind het gewoon fantastisch!! en ge moet ook leren verstaan, hij is VOLWASSEN!!!


    Let me be me...

    Hij kan dan wel volwassen zijn, ik vond de oude stijl mooier. [Amen.]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ja ge ed gelijk,, ma kgeef toe dak int begin ook dacht van wtf! Ma kbegin eraan te wenne. Tis gwn tis nieuw enzo, ge zijt da ni gewoon en ja dan ist direct van OMG BILL! Ma na nen tijd worde da toch gewoon zen dusjh en tis nu ni da em door zenne nieuwe "look" oek van karakter is veranderd è.

    voila!! eindelijk iemand die mij snapt!!!


    Let me be me...

    voila!! eindelijk iemand die mij snapt!!!


    Haha,, kben snel van gerip ;) :p.

    He,
    Ik snap niet waarom iedereen zo een spel maakt van Bill zijn haar en kledingsstijl!!!! Ik vind het gewoon fantastisch!! en ge moet ook leren verstaan, hij is VOLWASSEN!!!




    Jaa groot gelijk!!
    iedereen maakt daar zon spel van!! shit maat kbent ook een beetje beu hoor!! Xxly


    I changed.

    MENSEN LUISTER NAAR DE WIJZE VROUW SIHAM(nerd)

    BILL IS ALTIJD LEKKER,MAAKT NIET UIT MET WELKE STIL!


    SIHAM HEEFT GESPROKEN!^_^


    Lalalalalalalala.

    Ik begrijp het niet echt, Bill heeft toch alleen maar z'n haar nu hellemaal zwart zonder highlights. ? Of ben ik nou gek, want 14 juni had hij z'n haar gewoon weer omhoog en dat soort shit.
    Maar goed, BILL IS LEKKER. =F
    loveyouguys. <3


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Wat maakt ht uit?
    Het is zijn haar enzovoorts dus hij doet er toch gewoon mee wat hij wilt, of jullie het nu goed vinden of nit, die keuze is aan Bill.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik vond het ut mooist tijdens de schrei tour.
    hij gaat te veel veranderen. waar is de bill gebleven die alleen maar een zweetbandje en handschoentjes droeg ipv al die sieraden

    Sorry hoor ?
    Maar het enige wat aan hem veranderd is is dat zijn haar zwart is geworden? Zonder highlights? Is dat zow erg fzeu=S. En voor de mensen die niet zoveel van Bill weten, zijn haar opsteken doet hij alleen op concerten&fotoshoots en belangrijke dingen enzo.^^


    ok

    Bill blijft gewoon sexy (A)
    maakt me nii uit of hij zn haren roze verft en in een tutu rondhuppeld (-_-')
    zn lieve lachje, zn typsiche trekjes, zn mooie stem, zn sexapeal.. die dingen kun je niet veranderen, dus mij is het egal ^^ onze Billchen blijft een sgattie!

    het enige wat er anders is, is dat hij geen witte plukjes meer heeft -_-
    14juni [@ nijmegen] was hij gwn 'de oude' bill hoor =o

    Hij kan dan wel volwassen zijn, ik vond de oude stijl mooier. [Amen.]


    omg hij heeft zijn oude styl terug hoor


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    Weetje wat het is,
    haters vinden TH alleen maar stom om hun uiterlijk ze luisteren helemaal niet naarde muziek. en dan alsnog TH IS TE SEXY VOOR WOORDEN.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    MENSEN LUISTER NAAR DE WIJZE VROUW SIHAM(nerd)

    BILL IS ALTIJD LEKKER,MAAKT NIET UIT MET WELKE STIJL!


    SIHAM HEEFT GESPROKEN!^_^


    whahaha,, ikeb nhet met háár eens (A)