• Okee, de titel zegt al veel.
    Maar.. Zou het niet fantastisch zijn, moesten we zo een serie maken met zo veel mogelijk mensen van quizlet.nl erin?
    Dus bv.
    Je kan je inschrijven tot zaterdag of zo, en wie er dan allemaal meedoet, daarvan maken we een serie fo zoo. Ik zou dan graag met iemand een profiel hebben fzoo. Of met een paar. x'D
    Zeg wat je ervan vindt

    Hmpf.. Reacties aub!! x'D

    Phuh, als niemand een reactie schrijft, ga ik slapen! (puh)

    Is dat niet like, heeel erg moeilijk? Niet dat ik het geen leuk idee vind. n_n


    blame the bully.

    Is dat niet like, heeel erg moeilijk? Niet dat ik het geen leuk idee vind. n_n


    ach, wij kunnen alles x'D

    i'm in ;)

    Hoe gaan we dat flikken ? xD

    Nog reacties?

    Ik vind het wel een leuk idee,, maar hoe ga je daar een verhaal van maken??

    hmm... lijkt me niet handig... maar wel mogelijk =]

    Ik vind het wel een leuk idee,, maar hoe ga je daar een verhaal van maken??


    uhm.. Dat zal ik wel nog zien (A)

    hmm... lijkt me niet handig... maar wel mogelijk =]


    Dat kunnen wij wel aan x'D

    Is het dan niet moeilijk te onthouden wie wie is? Dat je na heel veel mensen ineens ziet staan; Dora pov en dat je denkt; wie was dora ookalwer?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Is het dan niet moeilijk te onthouden wie wie is? Dat je na heel veel mensen ineens ziet staan; Dora pov en dat je denkt; wie was dora ookalwer?


    Ja, daar heb je wel een punt.
    Maar daarom gaan we niet iedereen van de eerste quiz, iedereen laten meespelen. We gaan alles rustig opbouwen. Zodat je het goed blijft onthouden enzoo.

    Ik vind het wel een leuk idee,, maar hoe ga je daar een verhaal van maken??


    Zo echt een heel leven. Dat er mensjes met die van TH gaan, en dan gaat er eentje dood of moet die verhuizen en van die dingens, en dan gaat die TokioHoteller met iemand andres enzoo..

    Ik wil wel mee doen ofzeu x)