• Dode bij schietpartij in Nieuwgein.

    Toen ik dit te horen kreeg schrok ik wel even, aangezien ik er heel dicht bij woon. Ik fiets elke dag door die buurt en de gedachte dat daar iemand is vermoord is echt creepy ö
    Hebben jullie wel ’s zoiets meegemaakt?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Dichtbij een bushalten waar ik vroeger altijd kwam was een schietpartij. En er was iemand vermoordt en begraven in het bos bij mijn school. We konden zien dat de politie daar de hele tijd bezig was, want er zijn weinig wegen naar het bos toe. Het idee is wel raar dat er 100 meter veder op een lijk lag begraven.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Een jongen waar ik vroeger mee bevriend was, was met zijn ouders in het buitenland voor een aantal jaar. In die tijd verhuurden ze hun huis, die in dezelfde straat staat als waar ik woon, op nog geen twintig meter afstand. Er bleek later alleen een hele wietplantage in te zitten. De politie is daar in gevallen en er is blijkbaar gevochten, maar dat heb ik niet meegekregen want zat waarschijnlijk toen op school. Maar ik had niet graag thuis geweest.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    ik woon ook erg in de buurt van Nieuwegein, best eng, mijn broertje gaat daar naar school het had een van zijn vrienden kunnen zijn ofzo..


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Een paar meter bij mijn huis vandaan is er eens een meisje door een man het bos ingetrokken. Ze is toen een tijdje vermist geweest en later bleek dat ze was verkracht. Als ik daar op dat moment had gefietst, had het mij net zo goed kunnen overkomen, dus dat heeft toen wel indruk op me gemaakt. Ook is er een keer iemand bij mij in de buurt neergeschoten, maar dat is al zeker meer dan twintig jaar geleden. Ik woon naast een bos, dus tja, hier gebeuren weleens wat nare dingen. Toch is het gelukkig niet zo dat ik continu bang ben. Overal worden wel mensen ontvoert of vermoordt. Als ik daar non-stop bij stil zou moeten staan, heb ik geen leven meer.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik fiets ook elke dag door Nieuwegein, ook daar redelijk langs, maar nooit 's avonds. In IJsselstein gebeuren ook vaak zulke dingen, dus ik weet wat t is ja.
    Ah komt wel goed. Als ze gepakt worden zitten ze wel 5 hele jaren in de cel en dan zijn ze weer vrij. komt goed


    It's high noon.

    Ja nja, ik woon in de buurt van een sloot waar kinderen zijn verdronken en een vrouw zelfmoord heeft gepleegd. Toen ik daar nog woonde heb ik gezien hoe ze haar lichaam uit de sloot haalden. Als ik er langs fiets is het wel een raar idee inderdaad, maar echt eng ofzo niet. Die dingen gebeuren tegewoordig zo vaak en je hoort het ook steeds meer dus het word opzich wel een gewoonte ook al blijft het heftig als iemand zoiets doet. Je raakt er op den duur wel aan gewend eigenlijk.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Het is hier eerder een wonder als er een week lang niets gebeurd...
    Gisteren is voor mijn huis een meisje onderschept met een auto, mijn moeder kon niet zien of ik het was en appte me. Ik reageerde niet omdat ik mijn fiets wegzette, dus ze was helemaal blij toen ik aan kwam lopen.
    But besides, ik heb al genoeg gezien, steekpartijen schietpartijen... Dat van vorig jaar dat meisje, Jennefer, dat was dichtbij mij in de buurt. (Ik woon in Rotterdam-Zuid)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Het enige wat ik van dit soort dingen heb meegemaakt is , is dat bij een goede vriendin van me in de buurt iemand aangereden was , en naar het ziekenhuis moest .. haha

    Lijkt me best eng ..


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    LogitG27 schreef:
    Ik fiets ook elke dag door Nieuwegein, ook daar redelijk langs, maar nooit 's avonds. In IJsselstein gebeuren ook vaak zulke dingen, dus ik weet wat t is ja.
    Ah komt wel goed. Als ze gepakt worden zitten ze wel 5 hele jaren in de cel en dan zijn ze weer vrij. komt goed


    Dit.
    En net als, ik gok, vorig jaar een man tijdens carnaval werd neergestoken midden in het stadje. Ik woon daar zo'n paar straten verderop.


    Do what people say you can't.