• Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie van Valentijn vinden !
    Ik vind het zelf nogal hypocriet, ik vind het juist leuk als er iets Spontaan gebeurt niet omdat het nou Valentijn is wat in werkelijkheid in leven is geroepen door de winkeliers.
    Ik en mijn vriend doen al 3 jaar niet meer aan Valentijn ^^
    We zijn 1 keer naar Parijs geweest, onze eerste Valentijn maar dat was meer omdat ik toen vakantie had.
    Dus ik was gewoon benieuwd naar jullie mening.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Ik vind het commercie en doe er ook niet aan mee. Ik verras m'n vriendin liever spontaan.


    Queer zijn is gewoon alles

    >> Algemeen topic. <<

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 18:24 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Dooddoenervo schreef:
    Ik vind het commercie en doe er ook niet aan mee. Ik verras m'n vriendin liever spontaan.

    Heb jij een vriendin? Dus het is toch wat geworden met Amber? :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Weet je, ik vind dat mensen lekker moeten doen wat ze zelf willen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Heb jij een vriendin? Dus het is toch wat geworden met Amber? :'D


    Nee, maar ik heb wel andere gehad hé.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Dit doet me denken aan de tweet van Jan Noniem:

    Zin in de mensen die de komende dagen hun jaarlijkse uitleg geven waarom Valentijnsdag commercieel is. #zinin #leuk #vertelop #superbenieuwd


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind Valentijn wel leuk eerlijk gezegd. Het is misschien leuker om spontaan iets te krijgen, maar niet alle jongens denken daaraan en Valentijn verplicht niemand iets. Bovendien zie ik het meer als een extra dag samen zijn, dus ik vind het enorm jammer dat ik net nu mijn vriend 2 weken niet zal zien :c maar ja, daardoor ben ik hem niet kwijt. We zullen op andere dagen wel wat meer aandacht aan elkaar besteden ^^


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ikv ind het bullshit. Al dat gedoe. Alsof je alleen dan kunt laten zien hoeveel je van iemand houd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind het deels commercie, maar deels ook leuk (vanwege de kortingen op dingen enzo)


    26 - 02 - '16

    Noctis schreef:
    Ik vind het deels commercie, maar deels ook leuk (vanwege de kortingen op dingen enzo)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind al het roze en de hartjes wel leuk.
    Maar ik vind het leuker dat iemand zoiets spontaan doet dan op valentijnsdag.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Valentijn is natuurlijk hartstikke commercieel, maar eigenlijk stoor ik me daar niet echt aan, want het ligt er gewoon aan hoe je Valentijn zelf doorbrengt.
    Bij ons op school hebben we altijd het Valentijnsbal en een rozenactie, wat altijd heel erg leuk is en verder doe ik eigenlijk niet echt aan Valentijn.
    Ik zie Valentijn ook niet echt als een dag om te laten zien "hoeveel je van iemand houdt", maar meer om iets speciaals te doen voor iemand of om gewoon een leuke dag te hebben.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Drizzle schreef:
    Ik vind Valentijn wel leuk eerlijk gezegd. Het is misschien leuker om spontaan iets te krijgen, maar niet alle jongens denken daaraan en Valentijn verplicht niemand iets. Bovendien zie ik het meer als een extra dag samen zijn, dus ik vind het enorm jammer dat ik net nu mijn vriend 2 weken niet zal zien :c maar ja, daardoor ben ik hem niet kwijt. We zullen op andere dagen wel wat meer aandacht aan elkaar besteden ^^


    dit dus.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Celebration schreef:
    Valentijn is natuurlijk hartstikke commercieel, maar eigenlijk stoor ik me daar niet echt aan, want het ligt er gewoon aan hoe je Valentijn zelf doorbrengt.
    Bij ons op school hebben we altijd het Valentijnsbal en een rozenactie, wat altijd heel erg leuk is en verder doe ik eigenlijk niet echt aan Valentijn.
    Ik zie Valentijn ook niet echt als een dag om te laten zien "hoeveel je van iemand houdt", maar meer om iets speciaals te doen voor iemand of om gewoon een leuke dag te hebben.


    Waarom zou je dan wachten op Valentijn als dat elke dag kan ?

    @Rivaille Die had ik niet gezien ! Sorry XD


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    michellexoxo schreef:
    (...)

    Waarom zou je dan wachten op Valentijn als dat elke dag kan ?

    @Rivaille Die had ik niet gezien ! Sorry XD

    Het hoeft van mij ook niet speciaal op Valentijn, maar waarom niet?
    Ik ben niet speciaal voor of tegen Valentijn.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .