• CONGRATULATIONS — YOU HAVE BEEN INVITED TO PLAY THE GAME.



    Enter, friends. But beware.
    To save you, there is no prayer.
    For here, there are only fear and sinners.
    And most important to remember:
    Within the Game; there are no winners.

    Are you willing to pay the price?




    25 NOVEMBER WORDT HET SPEELTOPIC GEOPEND.


    Enkele personen — ieder met hun eigen verhaal, hun eigen littekens en zonder enige connectie met elkaar — ontvangen een brief met daarin een uitnodiging voor The Game. Ondanks eindeloos veel onbeantwoorde vragen, kiezen ze er toch voor om te deel te nemen, omdat ze één ding gemeen hebben: ieder van hun heeft een grote nood aan geld en dat is wat The Game te bieden heeft. Maar tegen welke prijs?

    Locatie

    Doch niemand op voorhand enig idee zal hebben waar terecht te komen, zullen ze ieder met luxueuze limousine en net zo indrukwekkende jet naar één dezelfde plaats gevoerd worden: Een Chalet bovenop Mt. Amelia — zo genoemd naar de overleden dochter van een rijk man — welke alleen met een skilift te bereiken valt. Eens de deuren sluiten, zullen ze niet te openen zijn — waarbij ook vrieskou en wilde dieren — zoals wolven — laten blijken dat buiten niet te overleven valt. Iedere hoek en kier gevuld met camera's, microfoons en technologie die nog niet voor de buitenwereld gekend is.

    Gelijkvloers: Inkomhal — Keuken — Woonkamer — Eetkamer — Bibliotheek — 3 Gesloten deuren
    Eerste Verdieping: Badkamer 1 — Slaapkamers van *X aantal personages* — 2 Gesloten deuren
    Tweede Verdieping: Badkamer 2 — Slaapkamers van *X aantal personages* — 2 Gesloten deuren (waaronder één die naar de zolder leidt)
    Kelder: Momenteel gesloten


    *Iedere slaapkamer zal items bezitten die je personage erg dierbaar zijn, alsook kasten gevuld met op maat gemaakte kledij.


    Rollen

    Mannen
    Maddox
    Krueger • Theodore Jason King • 24
    Thanatophobia
    RabidKiller • Caspar Polichev • 22
    Kharjo • Brian Newton • 29
    Siwon

    Vrouwen
    Eavan • Jazmín Valéria Fuensanta • 21
    Sherrinford
    Meraki • Emma Kathryn Salvay • 20
    Thanatophobia • Artemis Kione Donoghue • 25
    Veilliers • Izaya 'Izzy/Iz' Melboire Huntley • 23
    Chachki • Natalia Zoe Moreno • 24
    Nightmarexx • Lucy Jones • 21

    Regels

    — Perfecte personen bestaan niet, hou hier rekening mee bij het maken van je personage.
    — Respecteer elkaar.
    — Minimaal 250 woorden per post.
    -— Fouten zijn menselijk, maar probeer ABN-taalgebruik aan te houden bij het schrijven van je posts.
    — Geef afwezigheid aan, zodanig hier rekening mee gehouden kan worden.
    — Hetzelfde geldt voor naamsveranderingen.
    — Topics worden aangemaakt door mezelf (Krueger) of Maddox, tenzij anders gevraagd.
    — Mocht je iets niet begrijpen, vragen hebben of een idee hebben voor de RPG — aarzel niet om contact te zoeken!



    Links
    Het Rollentopic

    Welcome to the Game.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2015 - 14:15 ]


    A girl who wonders.

    Mine. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MT! ;3


    Your make-up is terrible

    Mt x]


    It's scary what a smile can hide.

    mt :)


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Morgen gaat het topic open! (:


    A girl who wonders.

    Yay, heb er zin in! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    HET SPEELTOPIC

    Ik had ook nog een vraagje voor jullie. Ieder heeft een eigen kamer in de chalet. Vinden jullie het fijner als de vrouwen op één verdieping liggen en de mannen op de andere? Of liever gewoon een mengelmoes?

    [ bericht aangepast op 26 nov 2015 - 1:47 ]


    A girl who wonders.

    Krueger schreef:
    HET SPEELTOPIC

    Ik had ook nog een vraagje voor jullie. Ieder heeft een eigen kamer in de chalet. Vinden jullie het fijner als de vrouwen op één verdieping liggen en de mannen op de andere? Of liever gewoon een mengelmoes?


    Dat is misschien wel handig voor de duidelijkheid. ;3


    Your make-up is terrible

    De vrouwen op de eerste en de mannen op de tweede bedoel je dan?

    [ bericht aangepast op 27 nov 2015 - 1:57 ]


    A girl who wonders.

    Het lijkt mij ook wel handiger dat de mannen en de vrouwen apart slapen. En wat je voorstelt qua verdiepingen vind ik ook goed ^^

    Ik zal proberen morgen een post neer te schrijven. De laatste dagen heb ik er nog geen tijd voor gehad nu je verduidelijkt hebt hoe de startsituatie net is (':


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Mijn post komt ook zo snel mogelijk, ik heb alleen een heel druk weekend en nog nergens de mogelijkheid kunnen vinden om rustig te schrijven.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Krueger schreef:
    De vrouwen op de eerste en de mannen op de tweede bedoel je dan?


    Ja, inderdaad!

    Ik ga vanavond of morgen even een post schrijven. ;3


    Your make-up is terrible

    Ok! Doen we het zo. (:

    En absoluut geen probleem. Ik heb namelijk vandaag ook niet echt tijd wegens verjaardagen. Ik ben iig heel blij dat er nog mensen zijn die actief willen deelnemen. ^^


    A girl who wonders.

    Mag je relaties bespreken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Siwon schreef:
    Mag je relaties bespreken?


    Dat hangt er vanaf wat je precies bedoelt. Ze kennen elkaar niet van voorheen, maar kunnen elkaar vanzelfsprekend beter leren kennen in het spel zelf - bondgenootschappen etc opbouwen. Dus je kan wel bijvoorbeeld al vooraf kijken van hoe je personage de andere zou zien.


    A girl who wonders.