• Heey allemaal!

    Tot nu toe ben ik alleen nog maar een schrijfster geweest op quizlet. Ik volg dus geen verhalen. Het wordt dus hoog tijd, vind ik zelf, dat ik ook eens wat verhalen van anderen ga lezen.
    Nu heb ik een beetje in het rond gekeken, maar er zitten weinig verhalen tussen waarvan ik denk: yess, die wil ik graag volgen! (Sorry, ik ben een beetje kieskeurig)
    Vandaar dus dat ik dit topic aanmaak.

    Ik heb zelf een verhaal geschreven, een fanfictie van Harry Potter. Ik ben hier ook bewust mee bezig omdat ik het zo ontzettend jammer vind dat ik de boeken van Harry Potter allemaal al heb gelezen en nu dus niet zo meer in die wereld zit. Dat miste ik, dus schreef ik een eigen verhaal om weer terug te gaan naar die wereld. Als je een ware Harry Potter-fan bent, dan zul je dat heel goed kunnen begrijpen ;).
    Om nog een beetje reclame te maken (ja sorry, ik ga er ook gebruik van maken), hier een link naar mijn verhaal:
    http://www.quizlet.nl/stories/109280/de-geboren-dooddoener-harry-potterstory/
    Renzo is een jaar jonger dan Harry Potter. Hij is geboren op de dag dat de Heer van het Duister is verdwenen. Zijn ouders zijn de grootste volgelingen van Voldemort en omdat hij geboren is op de dag dat hun heer verdwenen is, zien ze hem als een vervloekt kind. Daarom besluit Jenny hem op te voeden als een groots dooddoener, die Voldemorts taak weer mag oppakken omdat hij verdwenen is.
    Renzo is maar een verlegen jongetje en neemt de ideeën van zijn ouders klakkeloos over. Zijn karakter klopt echter niet met zijn ouders' ideeën en hij begint zich steeds meer tegen hen afzetten. Die "verschrikkelijke Harry Potter" is niet zo verschrikkelijk en die "geweldige Voldemort" is niet zo geweldig. Maar voor wie kiest hij op het heftigste punt van de strijd?


    Dan nu de vraag waar ik naar op zoek ben. Ik ben op zoek naar een goed, vlot geschreven verhaal over Harry Potters wereld (Harry hoeft er zelf niet in voor te komen). Wat ik heel belangrijk vind, is dat het klopt met de boeken (dit geldt ook voor mijn eigen verhaal, die heb ik volledig met de boeken laten kloppen, elk dialoog, elke gebeurtenis) en dat het mij weer meetrekt in de tovenaarswereld. Voldoet jouw verhaal niet aan deze eisen? Dan hoef je hem hier ook niet te plaatsen, want dan ga ik er niet naar kijken en neem ik zeker geen abo ;). Ik hoop dat iemand mij wil helpen met een leuk, vlot verhaal waarin ik weer word meegezogen in die geweldige wereld die ik zo mis!

    xx

    PS: Lees aub eerst dit hele verhaaltje door voordat je klakkeloos stories gaat plaatsen!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    sorry ik schrijf geen fanfiction ik wens je veel succes met het vinden van zo'n verhaal!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb op mijn profiel een HP story staan. Kijk daar maar eventjes (:
    Ik kan alleen nu geen link plaatsen, want ik moet weg. Sorry!
    x.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik schrijf momenteel samen met MissFlower aan een story die volgens mij wel aan je eisen voldoet :Y)
    You are the Key to my Heart


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik zou zeker eens bij Square gaan kijken. Ik geloof dat het aantal Harry Potterverhalen in haar schrijvers ID inmiddels rond de dertig ligt, en ze schrijft waanzinnig goed. Niet alles is helemaal volgens de boeken, maar in bijvoorbeeld Heart of Gold heeft ze een compleet nieuwe relatie beschreven, maar wel de boeken aangehouden. Als je echt alleen maar verhalen wilt die compleet aansluiten op de boeken, zou ik door haar Harry Potter verhalen bladeren en bij de verhalen nakijken of er bij het genre 'canon' staat. ^^

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 15:00 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Misschien dat ik me wel op jouw verhaal ga abonneren, Liberacorpus! Het lijkt me trouwens ook ontzettend leuk om een HP-story te schrijven met iemand ;$


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Wiarda schreef:
    Ik zou zeker eens bij Square gaan kijken. Ik geloof dat het aantal Harry Potterverhalen in haar schrijvers ID inmiddels rond de dertig ligt, en ze schrijft waanzinnig goed. Niet alles is helemaal volgens de boeken, maar in bijvoorbeeld Heart of Gold heeft ze een compleet nieuwe relatie beschreven, maar wel de boeken aangehouden. Als je echt alleen maar verhalen wilt die compleet aansluiten op de boeken, zou ik door haar Harry Potter verhalen bladeren en bij de verhalen nakijken of er bij het genre 'canon' staat. ^^


    Oeh, ik ga zeker een kijkje nemen, dat klinkt goed!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    http://www.quizlet.nl/stories/118409/my-life-as-a-witch-on-hogwarts/
    Gister is eerste hoofdstukje geplaatst trailer staat bij de story.
    Wil je misschien een kijkje nemen ??
    Alvast bedankt (:

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 16:48 ]


    Kawaii ^w^

    MenmaxLove schreef:
    http://www.quizlet.nl/stories/118409/my-life-as-a-witch-on-hogwarts/
    Gister is eerste hoofdstukje geplaatst trailer staat bij de story.
    Wil je misschien een kijkje nemen ??
    Alvast bedankt (:


    Ik zal even kijken.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Harry Potter en de achtervolging.



    Dit verhaal gaat eigenlijk over harry's loopbaan als schouwer.

    Er worden vier gruwelijke moorden gepleegd maar dan verdwijnt de dader. Zal het Harry lukken om met zijn team de dader te vinden?

    ECHTE START:1JULI!!!!!

    auteur: Dooddoenervo
    illustratie:Alecia
    met dank aan:JK Rowling
    Er staat al 1 hoofdstuk online maar dat is een experiment wacht dus op H2!!!
    LINK


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik schrijf met Sinistra een verhaal over de marauders. Misschien ook wel leuk. Ik kan alleen nu geen link plaatsen, dus kijk maar op mijn of sinistra's profiel ;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Op dit moment ben ik bezig met een Sirius Black, en een in de gewone tijd, maar ze staan nog niet op Quizlet. Moet ik je waarschuwen als ik besluit ze erop te zetten?

    Preview:

    De dagen gaan sneller als je ouder word. Mijn oma vertelde het me, toen ik vroeg hoe het was om oud te zijn. Ik kan me haar krakende stem herinneren, ik weet nog precies hoe haar parfum rook. Ik kan me zelfs nog herinneren hoe haar appeltaart smaakte. Appeltaart zonder rozijnen, want ik was een kieskeurig kind.
    Ik weet nog hoe ik met mijn kleine vingers aaide over de gerimpelde huid, hoe ik de opgezette aders op haar hand bekeek. En me afvroeg of mijn handen ook ooit zo zouden worden. Ik hield zielsveel van mijn oma. Ze was alles wat ik had.
    Dat was vroeger, en vroeger is niet nu. Mijn oma had wel gelijk, dat wel, de dagen gaan sneller als je ouder word. En haar dagen waren geteld toen ze over stapte naar de mudblood en muggle kant. De kant van de zwakke. De kant van de mensen die niet meetelde. De kant van Dumbledore.


    Alleen maar tranen van geluk

    Rowling schreef:
    Op dit moment ben ik bezig met een Sirius Black, en een in de gewone tijd, maar ze staan nog niet op Quizlet. Moet ik je waarschuwen als ik besluit ze erop te zetten?


    Doe maar ;)

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 20:37 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Die trailer brengt me trouwens op een idee, dooddoenervo! Ik ga er denk ik ook maar één maken (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Nou, we dacht je van mijn verhalen? :')
    De eerste loopt niet gelijk met de boeken want ik hou teveel van Fred om hem te laten sterven, maar hij is de moeite waard, hoor! Lekker veel hoofdstukken in de tijd dat JC toch vastloopt omdat ik geen internet heb D:


    Als de ouders van Aenea horen dat hun neefje Harry nog in leven is, vertrekken ze vanuit Bulgarije naar Engeland. Aenea komt op Zweinstein terecht, waar ze direct merkt dat haar neefje beroemd is. Ze krijgt zijn vriendenkring direct cadeau en wordt verliefd op twee jongens die ze niet uit elkaar kan houden. Alsof dat haar nog niet genoeg problemen bezorgt, raakt ze bevriend met Draco, waardoor haar afdeling haar al snel links laat liggen.
    Aenea merkt al gauw dat het niet meevalt om vrienden te maken op een nieuwe school, waar het schoolsysteem haar vriendenkeus beperkt. Toch houdt Aenea voet bij stuk en laat ze zowel haar Griffoendorvrienden als Draco niet los – een keuze waarvan de consequenties steeds zwaarder gaan wegen, totdat uiteindelijk haar eigen leven in de waagschaal komt te staan, zonder dat ze dat zelf doorheeft…
    x Hoofdrollen: Aenea, Fred, George & Draco
    x Harry Potter fanfictie
    x Komt niet overeen met de feiten




    "They are the guardians of hope and wonder, the keepers of magic and dreams."


    Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoener binnen hun bereik.

    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?

    - HP fanfictie
    - Nederlands geschreven


    Every villain is a hero in his own mind.