• Helleuu,

    Momenteel heb ik nog maar enkele niet zulke actieve verhalen in mijn abolijst staan. Deze wil ik graag weer wat aanvullen met leuke actieve verhalen... Dus als je verhaal voldoet aan de onderstaande 'eisen' of 'onderwerpen' mag je hem posten en zal ik er naar kijken:)

    • Eisen
    ~ ABN geschreven, met leestekens, niet hele kleine hoofdstukken, niet Engels geschreven, etc.
    ~ 2 of meerdere keren per week een hoofdstuk.
    ~ Mooie en goede verhaallijn
    ~ Geen bromance

    • Onderwerpen
    ~ Harry Potter (En dan Draco Malfoy, Fred en George Weasley)
    ~ Hunger Games
    ~ Voetbal
    ~ Lord of the rings
    ~ Thor en Loki
    ~ Fantasie
    ~ 16+
    ~ OP

    Ik hoop dat ik van jullie leuke stories krijg:)

    Liefs Stuttgart

    P.S. Nog even voor alle duidelijkheid Geen ONE DIRECTION, JUSTIN BIEBER of andere BOYBANDS, ZANGERS troep!

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 16:24 ]


    ~

    Playing with memories - June Snow.



    District 13 heeft plannen voor een heuse infiltratie in het Capitool. Hun doelwit? June Snow. Niet veel later vind in het bijna lege Capitoolpark een onverwachte ontmoeting plaats tussen een tengere jongen en een schuchter meisje en alhoewel het niet altijd makkelijk is ontstaat er een hechte vriendschap. Tot de dag dat President Snow achter de waarheid komt. De waarheid achter hun relatie, de waarheid achter de jongen en de waarheid achter zijn eigen nicht.


    • Start 26-6-12

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 16:32 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Fanfiction:

    Better than revenge



    "Do you love me?", he asked.
    I almost screamed "No"
    But I said "Yes" instead.
    I knew his secret and it has got to be revenged
    .


    Onbekende Personen:

    Written On the Walls


    “I think that the only real loneliness is when you allow yourself to just lose yourself in sadness. So I quess life is all about believing in yourself and your dreams. So I guess that no one can take that freedom away from you. You just shouldn’t allow that to ever happen. Scream when they wanna shut you up, Prove them wrong. Show them that they don’t have a say in your dreams. This is your life and if you are lost at this very moment. Just grab the wheel and go fight for what was taken away from you. Take it from me, Real happiness starts when you just have a little spark of faith in yourself.”


    In the crowd somewhere someone whispers: “Says the girl who’se name was Written On The Bloodwall.”

    Desperate Liars



    Een bijenkoningin, iedere kleine of grote stad had het wel. En iedere bijenkoningin had ook zijn volgelingen, die braaf alles volgden. Er is altijd wel iemand die de koningin graag dood wil, alleen ging het deze keer te ver.


    Promotie:


    *ik was weg een paar dagen, maar ik ga weer snel schrijven.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 16:32 ]


    -

    ik kreeg net hoop dat er mss iemand mijn storie wilden lezen, maar helaas haha, geen 1D gezocht.. ik heb net een heeeele mooie story over lou tomlinson geschreven, afgelopen dat wel, geen bromance, 16+, leestekens enz, goeie verhaallijn, en ik was zwaar actief tot hij was afgelopen.
    ik zet hem er toch maar bij voor het geval dat anderen hem wel willen lezen;

    Falling into the dark | Louis Tomlinson


    ik hou van je schatje!!


    A Draco Malfoy Love Story.



    My name is Seraphine Carlyle, and I'm 16. My father is Severus Snape, he's a teacher at Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. But I need to warn you, I don't know that Severus Snape is my father. I was raised up in an orphanage..


    La verità è visibile solo attraverso gli occhi della morte.

    emootje schreef:
    ik kreeg net hoop dat er mss iemand mijn storie wilden lezen, maar helaas haha, geen 1D gezocht.. ik heb net een heeeele mooie story over lou tomlinson geschreven, afgelopen dat wel, geen bromance, 16+, leestekens enz, goeie verhaallijn, en ik was zwaar actief tot hij was afgelopen.
    ik zet hem er toch maar bij voor het geval dat anderen hem wel willen lezen;

    Falling into the dark | Louis Tomlinson


    Ik kan hier echt zo slecht tegen. Ze zegt duidelijk dat ze geen 1D wilt en nóg zet je hem erbij. Als anderen 1D willen lezen dan zullen ze daar wel een topic over openen en dan kan je je verhaal daár neerzetten.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Eh, ik zag dat je HP leest, vind je Ron Weasley verhalen ook leuk? Hij is actief (om de twee dagen eenhoofdstuk) en voldoed aan de verdere eisen. Sorry, als je echt alleen Draco, Fred of George story's leest.. Het is en blijft wel een Weasley xD
    You are the key to my heart-Ron Weasley
    ik wil de reactie deleten als je dit vervelend vind, ik wist alleen niet zeker of het een eis of wens was (de Draco, Fred of George story's)

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 17:21 ]


    A mind is like a parachute, it only functions when open - Frank Zappa




    Het is het jaar 2022, het jaar waar alle ellende uitgebroken is. Terwijl de landen onder elkaar oorlog voerden, begonnen de mensen te strijden voor hun eigen vrijheid. Revoluties hebben de gouvernementen verjaagd, bankdirecteuren zijn op de wreedste manieren vermoord, presidenten zijn als heksen verbrand en zij die meer geld hebben, zijn uit hun huizen gejaagd. De wereld heeft als het ware een derde wereldoorlog achter de rug.
    Eden hoorde bij de arme mensen die voor haar vrijheid had gestreden en geleden. Nu ze werkten aan de wederopbouw van deze nieuwe wereld, had ze ondertussen een eigen houten huisje kunnen bouwen in het bos terwijl ze in een nieuwe bloemist werkte die weinig succes had, maar voldoende opleverde voor haar eigen overleving.
    De strijd is nog maar pas voorbij wanneer voor Eden een nieuwe strijd begint, namelijk het leven redden van een arrogante, eigenwijze rijke bankdirecteur en zijn twee wilde, ongehoorzame dochtertjes van 5 en 7 jaar.



    Three golden rings,
    Two broken familie's,
    One helpful girl,
    And a new future..


    Elke dag een nieuw hoofdstuk (':

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 17:09 ]

    Darkest Days • The Hunger Games




    Je zit gevangen in een web.
    Een web van intriges, leugens en paradoxale waarheden. Waar ga je heen? Wie kan je vertrouwen?
    Alleen jijzelf hebt de sleutel tot de overwinning. De overwinning die je meedraagt op je schouders. Je schouders die al worden belast door het teisterende gewicht van het verlies. Het dreigende, allesvernietigende verlies.
    Wie kan je vertrouwen?
    Alleen jezelf.

    En hem.




    >Herschreven verhaal
    >The hungergames behoren toe aan S. Collins
    >De personages behoren mij toe
    >Door: Bender


    (flower)


    she turned her head and walked away, so far I could no longer see

    http://www.quizlet.nl/stories/120017/obsessed-about-blooda-vampire-story/

    Wat zou jij doen? als er ineens wordt verteld dat je een vampier bent? dat je mensen kan doden? dat je onsterfelijk bent?

    Er is een meisje ter wereld gekomen, maar dit kind is niet normaal. Eens in de driehonderdduizend jaar wanneer alle planeten op één rij staan, wordt er een vampierbaby geboren. Een Pacem. Deze vampiers zijn bedoeld om oorlogen te winnen en de vrede te behouden tussen de vampiers, heksen en weerwolven. Maar als veertien-jarige ben je niet klaar om een oorlog te winnen. Ze zal trainen, vechten en keuzes moeten maken.
    Één meisje, één oorlog, één liefde en vijf meesters...

    [Obsessed about blood] een verhaal met spanning, fantasy, drama en romantiek.

    xxxMe

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 19:27 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    fallenbadass schreef:
    (...)

    Ik kan hier echt zo slecht tegen. Ze zegt duidelijk dat ze geen 1D wilt en nóg zet je hem erbij. Als anderen 1D willen lezen dan zullen ze daar wel een topic over openen en dan kan je je verhaal daár neerzetten.


    Exactly my thoughts ;p


    she turned her head and walked away, so far I could no longer see

    Zoek je ook een SA?
    Dan heb ik deze voor je van mij ^^

    Little Pieces Of The Puzzle ||SA|| Klik.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 23:13 ]

    www.quizlet.nl/stories/119282/erased

    'Where's she?'

    'I don't know. I don't even know who she is!'

    Wat doe je als je wordt gedwongen om te praten?
    Als je wordt gedwongen om je verleden te onthullen
    Ze alles van je willen weten,
    om alles van je af te nemen

    Wat doe je als de angst zich diep in je heeft geworteld?
    Als je zonder enige reden in paniek raakt
    Als je wordt geketend door de herinneringen,
    maar ze tegelijk hebt verdrongen
    Als je de realiteit en de leugens,
    door elkaar haalt

    Wat doe je als je wordt beschuldigt?
    Ze je dwingen te bekennen
    Gescheiden van het dagelijkse leven
    Wanneer je de hoop,
    uit het oog verliest

    Wat doe je als de tijd je inhaalt?
    Je langzaam dreigt te vallen
    Als je gekweld wordt door het leven,
    je niet wordt vergeven,
    voor wat je hebt gedaan

    Wat doe je als je niets meer weet?
    Je warmte en liefde mist
    Als je jezelf verliest
    En je langzaam,
    maar zeker,
    wordt gewist

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 20:59 ]



    The Revenge Of The Hand.
    Farin de dwerg, en kampioen van Erebor. Andriel de elf en Kennis bewandelaar van Rivendell. Eradan de Dúnedain jager.
    Met zijn drieën vormden zij het genootschap dat de rechterhand van Sauron hemzelf verslagen had.
    Doordat Frodo de ring vernietigd heeft, dachten de mensen dat alle orks en dienaren van de duisternis uitgeroeid waren. Maar schijn bedriegt. Na 16 jaar word Agandaûr's lijk vermist en handelsroutes worden overvallen door Orken en Uruk hais. Onrust vormt zich in dorpen en in staten. Gezinnen worden vermoord in hun eigen huizen, offers zullen gemaakt worden. De drie bondgenoten krijgen per raaf brief dat er een nieuwe kwaad groeit in de donkere grotten rond het koude Carn Dûm. Op een koude winteravond wordt een leger van Agandaûr gespot. Zo'n 50 duizend orken trekken op naar het zuiden.
    The War In The North, Has just begon.


    Whut

    Normaal gezien post ik zeker 1 tot 2 keer in week, maar de komende periode kan ik niks beloven gezien m'n kleine zomervakantie heeft en m'n vriend bouwverlof. Ik probeer wel telkens iets langere hoofdstukken te plaatsen (tussen de 800 - 950 woorden), en verkies ik nog altijd kwaliteit boven kwantiteit.

    Daybreak Revelation

    Mensen worden bedreigd met uitsterven in een vampiristische wereld
    en de toekomst is voor elk wezen, levend noch dood, gehuld in duisternis.

    2137 N.C.
    [url][/url]

    [url][/url]
    De wereld is niet langer zoals wij die kennen; de mens wordt met uitsterven bedreigd. Het handvol dat nog over is, probeert te overleven in de chaos die de derde wereldoorlog heeft achtergelaten. Broeierige steden zijn veranderd in verlaten ruïnes en de verwoeste, in puinhoop gelegen huizen en gebarsten wegen worden bewandeld door een beangstigende stilte.
    Lone Foster probeert als een van de laatste overgeblevenen echter niet alleen de chaos te overleven. Honger en dorst zijn namelijk het minst van haar problemen, door de dreigende aanwezigheid van zij die afhankelijk zijn van bloed.


    Vampiers vrezen nochtans ook hun eigen uitsterven, doordat de mensheid niet langer in het omvangrijke aantal is dat zij waren. Want uiteindelijk zal een vampier verstenen als de allerlaatste druppel bloed in zijn lichaam verdroogd is. Ondanks dat zij de macht hebben gegrepen in de verwoeste wereld en een groots hotel heropgebouwd hebben tot hun broednest met een gestructureerde hiërarchie, zoekt men op de bovenste verdiepingen van het gebouw - daar waar de superieuren met hun raadsmannen hun luxueuze leven leiden - naar een efficiënte en doeltreffende manier om met mensen te fokken. Zij sturen dagelijks hun patrouilles erop uit om overlevenden op te sporen en gevangen te nemen…

    © Justine van Duysen II Merrow
    Fantasy II 16+ II Thriller II Actie II Drama


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”






    Once upon a time

    blossom bloomed

    and flowers grew


    Life was perfect

    like a dream


    Then snowflakes fell

    the world got cold

    and I met you









    -Onbekende personen
    -Nederlands geschreven
    ©Rider


    Hier een (nog falende :') )beschrijving van het verhaal:
    Misschien lijkt het onmogelijk voor de meesten van ons, maar toch bestaat het: De perfecte wereld. Althans, dat lijkt wel zo. In het land van koning Adalar is iedereen altijd gelukkig en doet zonder enige problemen wat er gezegd wordt. Er is geen oorlog en ruzie, maar wel veel rijkdom en voorspoed.
    Fiore, een meisje van 17 en bovendien dochter van de raadgever van de koning, vertrouwt de situatie echter niet. In haar ogen heeft altijd alles een prijs en bestaat perfectie niet. In eerste instantie sprak ze haar gedachten alleen uit, wanneer er niemand in de buurt was op Nancy, de werkster, na. Alles veranderd echter, wanneer het begint te sneeuwen, terwijl de lente net begonnen is. Fiore ziet het als een teken dat er iets mis is en dit brengt haar in grote problemen. De enigen die haar misschien nog wel kunnen helpen zijn een aantal rebellen die ze in de bossen tegenkomt. Maar of ze de aanvoerder, een jongeman van twintig, ook daadwerkelijk kan vertrouwen en of ze op tijd achter het geheim van koning Adalar komt, is nog maar de vraag.


    Snowflakes in June


    Happy Birthday my Potter!