• Hola Q Amigo's!

    Ik krijg morgen mijn iPhone in huis, en ben dan eindelijk verlost van mijn crackberry excuse me blackberry,
    en nu is mijn vraag of iemand een site weet of winkel met leuke iPhone hoesjes met iets leuks op de achterkant of een leuk kleurtje. c:


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Klik
    Enorm goedkoop en super kwaliteit ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik raad je Miniinthebox aan! Er zijn leuke hoesjes en ook nog heel goedkoop.

    Mijn topics, want dat wil ik ook wel weten ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Op het festival waar ik was had je gegraveerde houten hoesjes. Als ik een Iphone had, had ik er zeker een gekocht.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    ikzelf heb op marktplaats van een verkoper een one direction hoesje maar ik denk als je gewoon een simpele wilt dat je bij de big bazaar of action ofzo kunt kopen dan kun je er meerdere voor weinig kopen en kun je afwisselen. Iemand die ik ken heeft een doorzichtige en die heeft dan verschillende tekeningen zelf gemaakt en er in gestopt dat is ook best gaaf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nou, ik weet niet of het zoveel beter is om een iPhone te hebben ipv. een Blackberry :'D Maar goed, dat is mijn mening.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ebay, etsy


    To love is to destroy.

    Sinistre schreef:
    Op het festival waar ik was had je gegraveerde houten hoesjes. Als ik een Iphone had, had ik er zeker een gekocht.



    Haha ik heb van me tante uit rusland zo een ding gekregen waar je dat mee kan doen :)

    En ik had een site alleen moet ff na denken hoe hij ook al weer heette


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Phonejunkie.nl
    Ik heb er zelf hele goede ervaringen mee!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    klik en klik. Dinodirect heeft een verzend tijd van 2-3 weken, aangezien het allemaal uit Hong Kong etc komt. Ik heb vaak genoeg er dingen besteld, dus hij is betrouwbaar + goede kwaliteit!