• http://www.boekscout-yo.nl/boek.asp?id=4025

    Beste Quizletters.

    Begin 2012 heb ik via mijn andere acc. xIlanaDMeij, al een forum ge-upload waarin ik had verteld dat ik een uitgever had gevonden voor mijn boek.
    En nu is dat boek te koop!
    De link hierboven is metteen de link naar de pagina waar je het boek zijn omschrijving kunt lezen, een stukje uit het boek kunt lezen, en het boek eventueel kunt bestellen.

    Het boek heeft maar 70 pagina's.

    Groetjes, Ilana.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 19:02 ]


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Klinkt goed! Wat spannend zeg.


    Your make-up is terrible

    Coole voorkant en het verhaal is erg leuk geschreven, tenminste het kleine deel ervan dat op de pagina te vinden was. Petje af!


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    Coole voorkant en het verhaal is erg leuk geschreven, tenminste het kleine deel ervan dat op de pagina te vinden was. Petje af!


    thanks


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Klinkt kei gaaf. Tof!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Alecia schreef:
    Coole voorkant en het verhaal is erg leuk geschreven, tenminste het kleine deel ervan dat op de pagina te vinden was. Petje af!


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Het klinkt best leuk, maar je hebt wel interpunctiefouten.

    "Euhm, hoi", zei ik


    De komma hoort tussen de aanhalingstekens te staan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ziet er leuk uit. Maar het was beter geweest als Shadowland gewoon Schaduwland heette. Want je schrijft in het Nederlands.


    I live for the applause, you will die for it.

    Je weet dat je die voorkant niet ergens van het internet mag plukken toch?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Joker schreef:
    Ziet er leuk uit. Maar het was beter geweest als Shadowland gewoon Schaduwland heette. Want je schrijft in het Nederlands.


    Hier dacht ik dus ook aan..


    To infinity and beyond •

    Klinkt op zich leuk al vind ik 70 pagina's wat weinig. -het was ongetwijfeld niet weinig om te schrijven maar ik lees meestal boeken van 300 pagina's tot 1000 pagina's en dan noem ik die van 300 dun-


    You were born original, don't die as a copy.

    Sinistre schreef:
    Je weet dat je die voorkant niet ergens van het internet mag plukken toch?

    Die voorkant komt inderdaad van het internet, hij komt van een website die vrij dicht samenwerkt met Boekscout YO!,
    daarbij werden er nadat ik er hun een gestuurd had aan mij verteld dat deze niet de goede grootte had, en toen hebben ze mij er vier gestuurd waaruit ik moest kiezen dus...


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Lahey schreef:
    Het klinkt best leuk, maar je hebt wel interpunctiefouten.

    (...)

    De komma hoort tussen de aanhalingstekens te staan.


    Niet altijd, beiden gaat.

    OT: I'd read it :Y)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 19:20 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Lahey schreef:
    Het klinkt best leuk, maar je hebt wel interpunctiefouten.

    (...)

    De komma hoort tussen de aanhalingstekens te staan.


    dat dacht ik dus ook en zo heb ik het in de eerste instantie ook geschreven, maar boekscout Yo! vertelde mij dat dit veranderd moest worden naar de manier hoe dit nu staat. Persoonlijk vind ik het ook raar staan.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    AngelForce schreef:
    (...)
    Die voorkant komt inderdaad van het internet, hij komt van een website die vrij dicht samenwerkt met Boekscout YO!,
    daarbij werden er nadat ik er hun een gestuurd had aan mij verteld dat deze niet de goede grootte had, en toen hebben ze mij er vier gestuurd waaruit ik moest kiezen dus...


    Daar moet ik uit begrijpen dat je toestemming hebt van de maker?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    SPECS schreef:
    Klinkt op zich leuk al vind ik 70 pagina's wat weinig. -het was ongetwijfeld niet weinig om te schrijven maar ik lees meestal boeken van 300 pagina's tot 1000 pagina's en dan noem ik die van 300 dun-


    Inderdaad, 70 is weinig, maar het verhaal was nu eenmaal afgelopen.
    Alsnog ben ik best trots op mezelf dat het echt is uitgegeven :)


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.