• geen idee of het goed staat verplaats het anders maar hoor.

    ik zoek iemand die 1 op 1 een rpg wilt schrijven in de pb?
    ik ben vooral van de oude tijden zoals de middeleeuwen, fantasy, ik heb geen problemen met 16+ mits gepast natuurlijk.
    ehh nouja iemand zin? :p

    Geen fanfic

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 10:53 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    JA! KIES MIJ!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    JA! KIES MIJ!
    ik heb je een pbtje gestuurd


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    *Steekt hand op*. Ikke ook wel wil? :'3


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Is dat een rpg waarbij je de 'post' in pb verstuurt naar elkaar en zow? Want dan wil ik er ook wel een doen.

    Ken je het boek de grijze jager? (Dat is oude tijd, en lichte fantasy)


    May StarClan light your path.

    Aquari schreef:
    *Steekt hand op*. Ikke ook wel wil? :'3
    ik heb je een berichtje gestuurd


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Marijncraft schreef:
    Is dat een rpg waarbij je de 'post' in pb verstuurt naar elkaar en zow? Want dan wil ik er ook wel een doen.

    Ken je het boek de grijze jager? (Dat is oude tijd, en lichte fantasy)
    jah zo werkt het :P
    ik ken de boeken wel maar nooit gelezen eigenlijk


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik alleen het eerste boek ^^

    Maar ik wil ook wel ergens anders over rpg'en hoor :3
    Fantasy houd ik ook wel van :3


    May StarClan light your path.

    fireflower schreef:
    (...)ik heb je een berichtje gestuurd


    Ik zag het.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik dacht ME ME ME te schrijven, maar ik ben niet zo voor fantasy ;s


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    Ik dacht ME ME ME te schrijven, maar ik ben niet zo voor fantasy ;s
    waar hou jij dan van??


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fireflower schreef:
    (...)waar hou jij dan van??


    Gewoon OP enz


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    Ik dacht ME ME ME te schrijven, maar ik ben niet zo voor fantasy ;s


    Ho! Wacht! Jij houd niet van fantasy? :o
    Je hebt zelfs Merlin rpg -of ik moet nu wel heel.slaapdronken zijn-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Ho! Wacht! Jij houd niet van fantasy? :o
    Je hebt zelfs Merlin rpg -of ik moet nu wel heel.slaapdronken zijn-


    Ik zei niet dat ik er niet van hou, ik ben er niet zo voor. En ja klopt ik heb een rpg van Merlin, maar dat wil niet zeggen dat ik dan helemaal van fantasy hou enz. Ik kijk ook Harry Potter en Twilight, maar dan nog ... Die fantasyfilms en series zitten gewoon goed in elkaar dus vind ik het leuk.


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Ik zei niet dat ik er niet van hou, ik ben er niet zo voor. En ja klopt ik heb een rpg van Merlin, maar dat wil niet zeggen dat ik dan helemaal van fantasy hou enz. Ik kijk ook Harry Potter en Twilight, maar dan nog ... Die fantasyfilms en series zitten gewoon goed in elkaar dus vind ik het leuk.


    Aahja zo! Nou snap ik hem!
    Ik moetnodig wat slaap krijgen of ik ga een deze dagen neer ):


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ME ME ME!!!


    Spoiler alert: you will save yourself