• Want ik heb zojuist in een impuls een kaartje gekocht voor het Summernight at the Movies 2 concert in het Concertgebouw volgende maand. Een enkel kaartje, voor in mijn uppie. Het was al bijna uitverkocht, anders had ik iemand meegenomen, maar toen bleek dat er geen twee stoelen naast elkaar meer beschikbaar waren, besloot ik dat het tijd werd dat ik eens soloavontuurtjes aanging (context: gemiddeld het wildste of meest impulsieve waar ik mezelf toe kan zetten is het spontaan kopen van voedsel dat niet goed van me is en mezelf dan een gewaagd mens noemen, dat is hoe spontaan ik ongeveer ben). Waarschijnlijk ga ik later nog wel een beetje flippen over het idee van in mijn eentje naar Amsterdam reizen en bij het Concertgebouw zien te komen en zo, maar op het moment ben ik vooral heel, heel erg blij, want een concert met filmmuziek iN HET CONCERTGEBOUW is toch wel een beetje de droom, voor me. :'D

    Dus, wanneer hebben jullie voor het laatst impulsief iets buiten jullie comfort zone gedaan?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wat ben je ook een poepie


    i put the fun in funeral

    Haha, bij mij is het al uitzonderlijk als ik zo'n dingen mét anderen doe. Ik heb niet echt een overeenkomstige muzieksmaak met anderen, ik ben nogal fanatiek en het is in ht verleden met anderen al een paar keer mis gelopen. :') Het komt echt helemaal in orde hoor! ^^


    What would Emma do?

    Held!

    Well, ik was enkele maanden geleden naar de Efteling geweest en toen ben ik in de Baron gegaan (zo'n achtbaan weet je wel) en normaliter zou ik nooit zomaar in een achtbaan gaan; dat ligt ver buiten mijn comfort zone. Mijn comfort zone is echter aangepast, want nu vind ik achtbanen geweldig :Y)


    26 - 02 - '16

    Veel plezier alvast!

    Ik heb laatst ook 1 kaartje gekocht voor een concert en ik ben vorig jaar ook onverwachts alleen naar een concert geweest.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Lekker bezig Jip! Nu nog kapsalon ok

    Wat gaaf! *O*

    Mijn voornaamste herinnering aan orkesten die filmmuziek spelen is nog steeds die keer dat het NNO Giel Beelen had gevraagd om hun stukken te introduceren en hij overal heel leuke, interessante dingen over zei, tot ze bij Harry Potter kwamen en hij alleen te melden had dat hij het stomme verhalen vond. Bitter 5ever. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hihi, laatst maakte ik ook een soortgelijk topic aan. Had toen ook op het laatste moment een kaartje gekocht en weet je, alleen gaan is best wel chill :'D Dan heb je ook niet van die vrienden (ik ben zo'n vriend) die dan tijdens een heel mooi nummer in je oor gaan tetteren over een zoenend stelletje achter je.
    Veel plezier alvast!

    Mijn laatste aankoop was een vintage jurkje. Een beetje semi impulsief. Ik wilde een jurkje, kon het geld missen, maar had geen specifiek doel en had het niet specifiek nodig maar wilde het gewoon graag.
    Geen spijt van, het is een heel mooi jurkje :Y)


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik kan je gerust stellen, het Concertgebouw is heel makkelijk te bereiken met het OV :Y)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    OMG JIP DAT IS ZO COOL!!! Dat gaat zo'n awesome avond worden! Ik ben heel trots op je. c:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Waauuuw!
    Ik ben alleen naar Japan geweest. Dat deed ik niet impulsief, maar het was wel zwaar buiten m'n comfortzone.


    No growth of the heart is ever a waste

    Voor 1D een kaartje gekocht in 2013. Dag voor het concert, had m'n ouders ook pas later verteld nadat het kaartje gekocht was dat het online stond. Veel overleggen en als t nep was was t m'n eigen schuld. Maar hij bleek echt te zijn en heb kunnen genieten van het concert. Was ook de 1e keer in m'n eentje.