• Ik denk dat dit een hele moeilijke keuze voor mij wordt, maar ik wil uit veiligheid mijn moedervlek boven mijn lip weghalen. Hij is een maand geleden open gegaan(wat heel gevaarlijk is) en hij is al van kleur veranderd.
    Is het pijnlijk om dit weg te laten halen en zouden jullie hem weg laten halen als je hetzelfde als ik had(dus open gegaan en verkleurd)?

    doen!
    echt waar.
    ik heb het zelf ook gedaan.
    ik had een hele grote moedervlek op mijn been, ten eerste was het ugly en het kan ook nog gevaarlijk worden.
    je moet het natuurlijk zelf weten maar ik zou het echt doen!
    ik heb er helemaal geen pijn aan gehad ofzo..
    ik heb nog een best groot litteken maar daar moet ik spullie op smeren en dan word die vanzelf minder dik enzo. [:


    AAP

    Ik denk dat dit een hele moeilijke keuze voor mij wordt, maar ik wil uit veiligheid mijn moedervlek boven mijn lip weghalen. Hij is een maand geleden open gegaan(wat heel gevaarlijk is) en hij is al van kleur veranderd.
    Is het pijnlijk om dit weg te laten halen en zouden jullie hem weg laten halen als je hetzelfde als ik had(dus open gegaan en verkleurd)?


    nog nooit meegemaakt!!! :O


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    Ik heb er ook een op mijn gezicht, maar, ik zou het ni laten weghalen. Natuurlijk, als er iets mis mee is, DOEN hé! Maar, als ik da van mij zou latn weghalen, dan denk ik altijd da ik er helemaal anders ga uitzien, terwijl da da eigelijk superklein is -__-
    Ma, ik weet ni of het pijn doe, khoop van ni voor u! :)


    007