• • Follow The Latest Fashion •
    Nog opzoek naar een Niall





    Louis Tomlinson, is een naam die over de hele wereld bekend is, net als zijn familiebedrijf.
    Deze jongen was niet alleen rijk en knap, maar ook een van de meeste begeerde mannen van de wereld.
    Je kon dus zeggen dat deze jongen het met zijn tweeëntwintig jaar goed voor elkaar had. Vele wilde hem dan ook in de voetsporen treden, maar dat bleef enkel een droom. Wat Louis had daar moest je talent voor hebben. Heel veel talent.
    Verschillende bedrijven had Tomlinson op zijn naam en overal had hij wel vriendjes zitten, die hem nog hogerop brachten. Zo had hij in het cosmetica-bedrijf Zayn Malik. In de wereld van de fashion had de jongen Liam Payne. Bij de kapper had hij Niall Horan en bij de modellen daar had hij Harry Styles. Zelf regelde hij de ontwerpen voor alles en houd een oogje in het zeil. Allemaal waren ze in dat vak de beste werknemer, maar zij waren nog wel meer ook. Want allemaal hadden ze een groot geheim. Een geheim dat ze alleen met Tomlinson deelde.
    De hele wereld gaat om geld, seks, diëten, mode en liefde.

    • Het plan is dus eigenlijk dat er twee hoofden staan aan elke afdeling. Een van de jongen en een familielid van de ander. Relaties die op scherp worden gezet, vreemdgaan en alles wat je je maar kunt bedenken. Dat tot de buitenwereld er lucht van krijgt, omdat er een verrader in het spel zit.


    Rollen •
    • Harry Edward Styles • Kanga
    • Louis William Tomlinson • Roe
    • Niall James Horan •
    • Liam James Payne • PresIey
    • Zayn Javadd Malik • quin98

    • Familie van de jongens •
    • Aveline Harriet Tomlinson • Zusje Louis • Beifong
    • Noah Jeremy Styles • Broertje Harry • LuciIle
    • Lucienne Joanne Payne • Zusje Liam • Woodley
    • Lolita Djozie Malik 'Lola Montez' • Zusje Zayn • KiliOfDurin
    • Eleanor Daira Horan • Zusje Niall • LucilIe



    Duo's •

    Cosmetica •
    • Zayn Malik
    • Lucienne Joanne Payne

    Kapper •
    • Niall Horan
    • Eleanor Daira Horan

    Ontwerpen •
    • Louis Tomlinson
    • Lolita Djozie Malik 'Lola Montez'

    Modellen •
    • Harry Styles
    • Aveline Harriet Tomlinson

    Kleding •
    • Liam Payne
    • Noah Jeremy Styles




    Invullijstje •
    Rol •
    Naam •
    Leeftijd •
    Nationaliteit •
    Karakter •
    Uiterlijk •
    Voorkeur afdeling •
    Al een relatie? • Overleg dit met degene die het personage speelt
    Voorkeur spanningen • Je personage kan meerdere personen kiezen.
    Geschiedenis •
    Extra •


    Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Alleenquin98 of SnowfIake maken nieuwe topics aan.


    Het begin:
    Het is een belangrijke dag in het bedrijf, want er komen nieuwe klanten binnengedruppeld. Deze mensen kunnen het bedrijf nog hogerop brengen dan dat ze op dit moment al staan. Een buitengewone kans dus voor het familiebedrijf van de Tomlinsons en eentje die iedereen van buitenaf wilde hebben. De jongeman mag dus, samen met zijn collega's van geluk spreken. Alleen lijkt niemand echt in de stress te zitten en zijn de dagelijkse bezigheden nog altijd hetzelfde onder de collega's. Niemand lijkt het echt iets te boeien.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 19:27 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [FIRST]

    (Second *O*)


    Because I love him, do I need another reason?

    Zayn Malik

    Toen ik binnenkwam had Louis me gelijk gevraagd of ik zo naar zijn kantoor kwam voor overleg, maar iets zei me al dat het niet een normaal werk overleg zou zijn maar dat komt waarschijnlijk omdat ik er al aardig wat ervaring mee heb, ik kwam daar geregeld voor overleg en soms ook zonder dat hij erom gevraagd had. Ik had mijn spullen weggelegd en was nu op weg naar het kantoor van Louis. Ik liep naar binnen en pakte Louis gelijk vast. ' Overleg hé?' grinnikte ik en keek de jongen even in zijn mooie blauwe ogen aan. Mijn lippen vonden de zijne terwijl mijn handen in zijn haren zaten. Al snel waren deze te vinden bij de onderkant van zijn shirt en gingen ze daarna naar binnen om zijn hele bovenlichaam te verkennen. Mijn lippen zaten ondertussen in zijn nek en na wat kusjes begon ik zachtjes op zijn huid te zuigen totdat ik zeker wist dat er een plek zou zitten. Ik keek tevreden toen ik het resultaat zag en trok vervolgens zijn shirt uit. Ik hield wel van dit soort overleg met Louis tijdens mijn werk. Mijn handen gleden vanaf zijn bovenlichaam langzaam naar zijn broek en mijn lippen plaatste ik ook weer op de zijne.

    [Third]


    "Family don’t end in blood”

    Louis Tomlinson.
    Ik wist dat ik eigenlijk de afdelingen rond moest om te kijken hoe het zat met de vorderingen, moest zelf mijn ontwerpen nog afmaken, maar het kwam altijd goed. Daarbij wist ik hoe mijn bedrijf in elkaar zat en vertrouwde op mijn medewerkers. Over medewerkers gesproken, gleed mijn blik gelijk naar de deur, want ieder moment kon ik Zayn hier verwachten. Een grijns verscheen dan ook op mijn gezicht toen de jongen op dat moment binnenkwam lopen. 'Ja, overleg, Malik,' rolde over mijn lippen, ietwat sarcastisch, om met mijn ogen te rollen. We wisten beide dat mijn overleguurtjes vaak wat anders inhielden. En dat was ook de reden dat ik opstond van mijn stoel, om naar de deur te lopen en deze netjes op slot te draaien. Mijn ogen bleven met elke stap wel op de jongen gericht tot zijn lippen de mijne voelde. Het verbaasde me elke keer dat iedereen er zo makkelijk in meeging, maar niet dat je mij hoorde klagen. Mijn vingers klemde zich in het ravenzwarte haar van de jongen terwijl mijn benen zich gemakkelijk rond zijn middel klemde. 'Ik hou namelijk heel veel van een overleg samen met jou,' fluisterde ik zachtjes in het oor van de jongen, om net zo zacht mijn lippen erna tegen aan te drukken terwijl een rilling over mijn rug liep. Mijn lippen verplaatste ik langzaam richting zijn wang, om heel langzaam richting zijn lippen toe te werken tot het moment dat hij de zijne al op de mijne plaatste. Normaal had ik de neiging om het doodleuk te gaan pesten, maar deed nu niets anders dan terug kussen. Ondertussen genoot ik alweer van de aandacht die ik kreeg van de jongen. Ik was gewoon iemand die van de aandacht hield.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Hella!!]


    Bowties were never Cooler

    [Mijn topicss.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Woodley went Radley.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik

    Ik grijnsde even toen hij mijn woorden bevestigde over het overleg en daarna naar de deur liet om die op slot te draaien. Dit werd weer is een leuk overleg. Ik ging veder met mijn handelingen terwijl de handen van Louis in mijn haren te vinden waren. Zijn benen klemde zich om zijn middel en ik zette hem op het bureau neer terwijl mijn handen nog stevig om hem heen gewikkeld zijn. ' Ik hou ook van dit soort overleg met jou' fluisterde ik terwijl ik zijn lippen voelde. Ik liet hem gaan tot het te lang duurde en ik hem zelf weer begon te kussen. Mijn handen gleden in middels over zijn broek heel en mijn hand wreef even over de plek heen waar inmiddels al een bobbel zat. Ik genoot echt van deze overleg uurtjes samen met Louis en ook de momenten die ik met de andere had want Louis was echt niet de enige hier waar ik het wel eens mee deed. Ik maakte de broek van Louis open maar deed er veder nog niks mee. Hij zou hierdoor waarschijnlijk heel erg ongeduldig worden en dat vindt ik altijd wel grappig. ' Laat is zien dat je de baas bent dan' zei ik zachtjes om hem zo de leiding over te geven.

    Lolita Djozie Malik 'Lola Montez'
    Ik liep rustig richting mijn werk. Mijn hoge rode hakken klikten op de stoep terwijl mijn honden vrolijk naast me liepen. Ik nam ze vaak mee naar mijn werk. dat vond ik fijner dan het idee dat ze alleen thuis zouden zitten. Daarbij waren ze nog wel eens in een erg destructieve bui en dan wilde ik ze echt niet zonder supervisie in mijn huis hebben. Onder mijn arm hield ik een grote map vol half uitgewerkte en nog niet door Louis bekeken ontwerpen. Ik zou het hem eens moeten vragen. Misschien zo, dan nam ik direct koffie voor hem mee. Op de hoek van de straat haalde ik twee bekers koffie en liep daarmee wat lastig het grote gebouw van het bedrijf waar ik werkte binnen. Het was het familiebedrijf van Louis, maar ondertussen was een deel van de familie van de verschillende poten ook aangenomen, zoals ik. Mijn broer werkte bij cosmetica. Zelf liep ik rustig met de honden de trap op, want de lift vonden ze maar eng, daarbij was het een mooie work-out. Gelukkig had ik wel een wat langere jas aan, want ik vond het maar neits als anderen onder mijn vaak erg korte rokje keken. Mijn ouders vonden mijn kleden maar niets, maar sinds mijn 17e woonde ik toch niet meer thuis, dus het gaf ook niets meer. Alleen als ik bij ze op bezoek ging kleedde ik me netjes. Eenmaal bij mijn plek legde ik mijn spullen weg en hing mijn jas op, waardoor mijn korte rode jurkje zichtbaar werd boven mijn zwarte panty en rode hakken. In mijn gitzwarte haren droeg ik eenzelfde kleur rode bloem. Toen ik alles klaar had voor een nieuwe dag werken pakte ik de twee bekers koffie weer op en liep met mijn sleutel van zijn kantoor naar Louis' kantoor. Hij deed dat ding zo vaak op slot en zei dan dat ik er zelf maar wat uit moest pakken, dat ik om een eigen had gevraagd. Daar stonden namelijk ook alle teenspullen en de lichttafels enzo. Met lichte moeite draaide ik de deur open en ik liep naar binnen. "He Lou. Kunnen we zo..." zei ik voor ik stilviel door de scene die zich voor me afspeelde. Louis hing als een soort baby koala aan mijn broer en ze staken nog net niet hun tongen in elkaars keel. "Ik zie dat jullie druk zijn en Zayn, ik weet niet of het goed is om dit aan pap en mam te vertellen. Ik laat de koffie wel achter en kon later terug." zei ik. Ik zette de beker op een van de kastjes en liep rustig achteruit richting de deur. Het was niet dat ik niet iets vermoedde, maar toch was het vreemd om mijn baas en mijn broer zo te zien. Zeker omdat mijn broer de leiding leek te hebben nu.


    Bowties were never Cooler

    ( Snowflake -> Roe)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Bergling went Kanga)


    Because I love him, do I need another reason?

    [Dit is verwarrend! Maar niet zo verwarrend als Lucille en Lucille... Wel erg schattig!]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Ergens had ik de neiging te zeggen dat het een normaal gesprek was, zoals zelden voorkwam, maar met de handelingen van Zayn kon ik het al niet meer uit mijn mond krijgen, kon ik al niet anders dan er gewoon in meegaan. Het duurde dan ook niet lang voor ik als een koala aan de jongen hing, genietende van zijn handelingen, maar hemzelf ook een beetje plaagde. De jongen trok ik dichter naar me toe toen ik op het bureau zat, maar vertikte het om hem los te laten. 'Ik ook, maar waarschijnlijk was dat al duidelijk,' fluisterde ik, om meerdere redenen, met een grijns. Ik wilde mijn lippen tegen de zijne drukken tot hij me voor was, ook al was dat van korte duur, omdat een stem, die zeker niet van Zayn afkomstig was, mijn gehoorgang doordrong. Razendsnel gleed mijn blik naar de deur, om Lola te zien staan. Ik beet hard op mijn lip door Zayn die rustig verder ging met zijn handelingen, slikte alles wat op het puntje van mijn tong lag in, om het meisje een ietwat duistere blik toe te werpen. Natuurlijk kwam het door mezelf, omdat ik haar toestemming had gegeven, maar de bedrijfsgeheimen waren hier ook meer dan duidelijk. Althans dat zou nu onderhand wel moeten. 'Prima plan,' mompelde ik zachtjes, om nog die richting op te blijven kijken tot de deur dicht was. Daarna gleed mijn blik weer terug naar de jongen voor mijn neus, om hen aan zijn shirt naar me toe te trekken. Mijn lippen plaatste ik weer op de zijne, om mijn vingers af te laten glijden naar de rand van zijn shirt. 'Waar waren we gebleven? En de baas is weer duidelijk,' murmelde ik zachtjes.

    (Dankje schat ^^)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 20:15 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik

    'Dat was wel duidelijk ja' grijnsde ik naar de jongen waarna ik kort lachte. terwijl we aan het zoenen waren klonk de stem van mijn zusje door de kamer waardoor ik met een opgetrokken wenkbrauw opkeek. Ze was wel gewend mij zo te zien volgens mij dus bleven mijn handeling al zorg ik dat ze niet duidelijk te zien zijn voor Lola. 'Vertel dit maar niet nee al denk ik dat ze wel een beetje weten dat dit soort dingen gebeuren' zei ik voor ze weer vertrok en ik me weer tot Louis richtte. Hij trok me weer naar hem toe en zijn lippen kwamen op de mijne. Bij zijn vraag keek ik hem aan en grijnste,'nou dat zou de baas toch moeten weten' grijnsde en liet daarna mijn hand weer naar zijn broek glijden. Mijn vingers maken plagend cirkeltjes boven de rand en ik keek Louis plagend aan. Ik zou nog wel een tijdje zo doorgaan tenzij hij toch besloot de leiding te nemen maar anders zou ik hem bog wel een tijdje blijven plagen,iets wat ik altijd leuk vond om te doen.Louis was iemand die nogal ongeduldig was als ik hem ging plagen dus waarschijnlijk zou dat nu niet anders zijn.