• Zoals de titel als luidt;'Hoort smaak tegenwoordig ook al bij een subcultuur?' Ik kwam vandaag [alweer] reacties tegen van ooh wat ben jij mooi, of knappert, of sexykiend.. weet ik veel wat. Maar alleen, omdat ze allemaal heel toevalig een scenenisch of emoisch haircut of make-up hebben. Alleen maar daarom word al gezegd wat mooi, terwijl de persoon in kwestie zelf misschien wel helemaal niet zo mooi is al gevonden word als iedereen zegt.

    Dat snap ik gewoon niet en het begint me onderhand een beetje heel erg mijn nek uit te komen.

    Ben ik de enigste die hier zo over denkt? Of.. is dit niet zo en denk ik dat alleen maar? [wat natuurlijk ook kan!xD]

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Weet je... Jij hebt gelijk ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Weetje, niemand gaat zeggen, OOh je haar is mooi, maar jij bent lelijk

    Das gewoon, iets wat je moet zeggen xD

    Je moet niets.. als je iets niet vind.. ga je niet zeggen jij bent lelijk.. maar dan kun je die gelogen reactie toch gewoon beter weglaten of niet dan xD?


    Wie du mir, so ich dir.

    Tuurlijk hoef je niet te zeggen dat iemand mooi is of sexy! ik ben het met haar eens. Je kan ook gewoon niks zeggen, en het laten voor wat het is. Je bent toch niet verplicht een reactie te zetten?


    In your Shadow i can Shine

    Kirsten's eerste officiele topic als zeikende mod is helemaal geweldig. ;D
    Je hebt echt helemaal gelijk.
    Tegenwoordig krijgt elk lelijk persoon met een scenekapsel leuke reacties.
    Doe niet zo fake en zeg wat je écht denkt, of gewoon hélemaal niets.

    AMEN.

    Je moet niets.. als je iets niet vind.. ga je niet zeggen jij bent lelijk.. maar dan kun je die gelogen reactie toch gewoon beter weglaten of niet dan xD?


    I agree!

    Hmm ik denk idd dat smaak bij een subcultuur hoort. Als iemand iets tegen een subcultuur heeft of dat niet mooi vind [/zijn/haar smaak dus] dan zal die minder gauw zeggen tegen iemand met zo'n stijl van wat ben je mooi. Enkel en alleen omdat het niet de smaak is van die persoon. Is het wel je smaak dan zeg je dat gewoon eerder bij iemand met die stijl. Dus ja ik denk dat smaak bij een subcultuur hoort, anders dan zou je niks met een subcultuur hebben.
    xoxo

    [/volgens mij maak ik het lekker verwarrend]


    Why don't you break my heart

    Oftewel wat Kirsten nu zegt (A)


    In your Shadow i can Shine

    Je moet niets.. als je iets niet vind.. ga je niet zeggen jij bent lelijk.. maar dan kun je die gelogen reactie toch gewoon beter weglaten of niet dan xD?

    Jah maar ik schrijf ook bijna nooit reacties, en als ik een echt lelijk iemand zie zeg ik meestal zoiets als leuke t-shirt ^^ maar, natuurlijk zijn er wel mensen die liegen, maar das toch beter, dan kwets je die persoon niet =D

    Nee is ook wel zo.. maar .. dan word het over een tijdje een en al gelieg en dan weet je ook niet meer waar je van op aan kunt en waarvan niet. Het is de bedoeling dat het een leuke en gezellige site blijft.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Bij scene/emo draag je vet veel make up en kleur je je haar helemaal en extreme kleding. Geen wonder dat de echte persoon niet meer gezien wordt.. dus eig wordt er gezegd: 'oh wat heb je sexy kleding' X')


    BAM!

    Nee is ook wel zo.. maar .. dan word het over een tijdje een en al gelieg en dan weet je ook niet meer waar je van op aan kunt en waarvan niet. Het is de bedoeling dat het een leuke en gezellige site blijft.

    x.

    Jah je hebt ook gelijk en ik ook xD vind ik
    Dus das goed =D

    n_n merkt nicol de kip ook ;;

    iedereen reageert op myn foto's met myn scene hair maar alsk plat haar heb of geen make-up dan is het ineens stukken minder interessant


    We can only learn to love by loving.

    n_n merkt nicol de kip ook ;;

    iedereen reageert op myn foto's met myn scene hair maar alsk plat haar heb of geen make-up dan is het ineens stukken minder interessant
    Dat bedoel ik dus.. ik word er een beetje dol van xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik snap je, ik word er soms ook gek van. :X

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "