• Ik ga het weer opnieuw proberen en heb wat meer opties dan de vorige keer. Ik hoop dat er leuke stories tussen zitten die jullie schrijven. Dit zijn mijn eisen:

    Genres:
    - Demi Lovato-fanfiction
    - Middeleeuwse Onbekende Personen
    - One Direction-fanfiction, máár wel over een eetstoornis, depressie etc. (voorbeeld zijn Waterloo's stories)
    - Fantasy Onbekende Personen
    - De Grijze Jager-fanfiction
    - Lord of the Rings-fanfiction + The Hobbit-fanfiction
    - Avatar: The Last Airbender-fanfiction
    - Detective Onbekende Personen
    - 16+ Onbekende Personen

    Extra eisen:
    - Het maakt niet uit of de story net begonnen is, al (lang) bezig is of is afgeschreven
    - Het mag zowel Engels als Nederlands gesproken en/of geschreven zijn
    - Goed ABN, af en toe een foutje is geen probleem, maar niet veelvoudige fouten als ,,ik wordt'' etc.
    - Géén smileys, linkjes naar plaatjes, kleurtjes
    - Wél mag je naar eigen inzicht Bold, Italic, lettertype of lettergrootte gebruiken, dat maakt me niet veel uit.

    -> Mocht het in de buurt komen van deze eisen maar je twijfelt, gewoon posten, kan nooit kwaad. Wat ik leuk vind, kan altijd afwijken van wat mijn eisen zijn. Als je écht denk dat het een verhaal is die ik leuk zal gaan vinden, maar het staat niet bij de eisen, gelieve 'm alsnog te posten.
    -> Een goede 16+ story met geweld, veelvuldig gescheld etc. vind ik geweldig, vooral in de trant van SM. Géén fanfiction 16+, op de één of andere manier heb ik daar niet echt wat mee.

    Nou, ik hoop dat jullie wat voor mij hebben. (:




    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich



    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...

    Some love just isn’t meant to be.
    Or is it just an excuse?
    Is it a lack of courage?

    *Hobbit/Thorin fanfictie.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 22:15 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Desperate Liars



    Proloog
    Een bijenkoningin, iedere kleine of grote stad had het wel. En iedere bijenkoningin had ook zijn volgelingen, die braaf alles volgden. Er is altijd wel iemand die de koningin graag dood wil, alleen ging het deze keer te ver.

    Deze schrijf ik samen met xSunshineee


    Written On The Walls.



    “I think that the only real loneliness is when you allow yourself to just lose yourself in sadness."


    -

    I'm a killer. Malik

    WANTED





    "Don't judge my choices if you don't understand my reasons"


    "I want to spent every socond with you"



    Records:
    Abo: 63
    Kudo: 200
    Bladwijze: 20


    *Ned full
    *Zayn Malik
    *Scarlett Khatrine
    *Murderer boy
    *Rich girl
    *Love
    *Drama
    *beginnen bij 10 abo's
    *Neem abo We waarschuwen niet


    Live is what you make, so make it beautiful



    The Revenge Of The Hand.
    Farin de dwerg, en kampioen van Erebor. Andriel de elf en Kennis bewandelaar van Rivendell. Eradan de Dúnedain jager.
    Met zijn drieën vormden zij het genootschap dat de rechterhand van Sauron hemzelf verslagen had.
    Doordat Frodo de ring vernietigd heeft, dachten de mensen dat alle orks en dienaren van de duisternis uitgeroeid waren. Maar schijn bedriegt. Na 16 jaar word Agandaûr's lijk vermist en handelsroutes worden overvallen door Orken en Uruk hais. Onrust vormt zich in dorpen en in staten. Gezinnen worden vermoord in hun eigen huizen, offers zullen gemaakt worden. De drie bondgenoten krijgen per raaf brief dat er een nieuwe kwaad groeit in de donkere grotten rond het koude Carn Dûm. Op een koude winteravond wordt een leger van Agandaûr gespot. Zo'n 50 duizend orken trekken op naar het zuiden.
    The War In The North, Has just begon.



    http://www.quizlet.nl/users/obliviate777/


    Whut

    Misschien vind je dit wat:


    Verboden verlangen



    Rose werkt al jaren bij een advocatenbureau en is een mooie dame om te zien. Ze weet niet dat veel van de mannen van haar kantoor dat ook over haar denken en graag een kunstje op haar zouden doen. Als één van deze man wel heel gevoelig materiaal over haar in handen krijgt, begint er een lange achtbaan van chantage, angst en geile ontmoetingen. Ze wordt er zover ingezogen dat ze op het eind niet meer weet of ze alles doet omdat ze het moet, of omdat ze het wil. Zal ze hier ooit uit komen?

    - Onbekende personen
    - Romantiek en drama
    - 16+




    Just listen.


    Geboren in het maanlicht
    Gerezen in het licht van de zon
    Gevolgd door haar verleden
    Gevlucht nadat hij overwon
    Gevreesd voor het leven

    Haar ziel doodgebloedt
    Haar verleden verloren
    Haar overschot aan heldenmoed
    Haar gesloten ogen; hergeboren.



    Dit verhaal gaat over een meisje dat veel te verdragen heeft gehad; ze heeft haar ouders verloren op zestienjarige leeftijd; ze zijn op mysterieuze wijze vermoord.
    In een hoog tempo moest ze opgroeien en de wereld beter gaan begrijpen. Ze loopt rond met een enorm schuldgevoel en nog tientallen vraagtekens.
    Inmiddels is ze achttien. Er gebeuren vreemde dingen, maar ze gelooft dat het aan zichzelf ligt. Ze heeft veel slaap tekort en moet hard werken om voor zichzelf te zorgen.
    Maar wat als het niet aan haar ligt? Ze komt in contact met mensen die alleen zij ziet; ze ontmoet de andere kant van het leven. Dit zorgt er voor dat haar sociale leven er onder lijdt; haar beste vriendin raakt ze langzaam kwijt.
    Wat gebeurt er?
    Wie spreekt de waarheid?
    Is dit de realiteit?
    Dit verhaal gaat over Felice Ophelia Devereux; een meisje dat niet weet wie ze in werkelijkheid is, maar hier spoedig genoeg achter komt.

    De tijd is slechts een illusie; het is geen werkelijkheid. Maar als er geen tijd is, is er dan een verleden? Een heden? Een toekomst?

    ‘’Je bent herboren, Ophelia.’’
    ‘’Herboren? Waar héb je het over?!’’
    ‘’Je bent niet wie je denkt dat je bent.’’



    # Historie en fantasy
    # Deelt mee aan SOTY
    # Trailer


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    * One Direction bestaat
    * Nederlands geschreven
    * Engels gesproken
    * Rebecca "Becca" "Beccie" Petit
    * An Alloveryou Production


    Demi komt er in voor en het gaat over enkele problemen.

    Hey, ik heb hier 2 stories die aan je eisen voldoen :P, misschien zit er wel wat voor je tussen!
    Laat me maar weten wat je ervan vind :)




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Al een tijdje gestart, nu op ongeveer 18 hoofdstukken!
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden)
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : KLIK!

    Door Zwaluws en blackXwhite



    Na een dodelijk ongeluk komt Daniel terecht in een voor hem volledig onbekende wereld. Een wereld op dezelfde plek als de onze, maar onzichtbaar voor diegene waarvoor het niet bedoeld is. Deze wereld was tot miljoenen jaren geleden toegankelijk voor iedereen, totdat iemand besloot de poort tussen de twee werelden te sluiten. Alleen zij met een pure ziel kunnen deze wereld betreden. Want deze wereld is, net als de onze, niet zonder gevaar.

    - Onbekende personen, fantasy
    - ABN geschreven
    - Gestart! Nu ongeveer 4 hoofdstukken
    - Lengte hoofdstukken: 500-1000 woorden
    - Ik activeer nieuwe hoofdstukjes zo snel als ik kan!
    - de link: KLIK!
    - door blackXwhite

    Het zou super zijn als je het zou lezen en miss zelfs een abo zou nemen!
    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Ik schrijf in het grijs, ik weet niet of je het erg vindt?


    Het jaar 2014 was een jaar die de negentienjarige Yulya Smith nooit zou vergeten. Niet alleen omdat er een oorlog was, maar ook omdat haar beste vriendin, Danielle Ruit, iets voor haar te verborgen had. Veel wist Yulya niet af van haar geheim, maar ze probeerde er altijd meer over te ontdekken. Maar dan gebeurde er iets wat niemand had gehoopt; ze ontmoette een jongen die haar wilde helpen en niet zomaar een jongen, maar een engel.

    • Foto is link

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 16:00 ]


    Some people are art and do art at the same time

    De personage is mijn verhaal is verkracht, dus die heeft wel een soort van 'iets'.

    [url] http://www.quizlet.nl/stories/120668/true-love--louis-tomlinson-16/ [/url]



    Toen Scarlett's vader overleed in de zomer van 2009 veranderde haar leven compleet. Haar moeder was totaal de weg kwijt en kon alleen nog maar huilen, drinken en aparte kleding aan doen. Scarlett wou er voor haar moeder zijn, maar ze kregen telkens vaker ruzie. Zo nam haar moeder bijna elk weekend wel weer een of andere vieze man mee naar huis waar ze vervolgens met veel lawaai het bed mee in dook. Toen Scarlett in de winter van 2012 werd verkracht door een man die haar moeder mee naar huis nam en haar moeder zich hiervoor niet schaamde was het de druppel. Nu, een aantal maanden later is het dan eindelijk zo ver...

    ~ One Direction bestaat.

    Hoofdpersonen
    ~ Scarlett Tomlinson
    ~ Catie Brown
    ~ Louis Tomlinson
    ~ Liam Payne
    ~ Harry Styles
    ~ Niall Horan
    ~ Zayn Malik

    http://www.youtube.com/watch?v=WLfNbNHO0PE




    http://www.quizlet.nl/stories/117385/gevallen-lichten-doven-niet/

    Gevechten die onbegonnen lijken brengen onheil van de aarde tot aan de hemel, pijnlijke verliezen worden geleden wanneer genootschappen vormen.
    Eer en loyaliteit zijn een vereiste om het uiterste te bereiken en offers worden gebracht.

    - [16+] delen komen pas later in het verhaal voor en ik zorg dat ik dit vermeld achter het hoofdstuk nummer en dat je deze stukjes niet hoeft te lezen als je dit niet wilt.
    - het is een onbekende personen story
    - het streven is om elke dag een nieuw hoofdstuk te activeren
    - hoofdstuk lengtes variëren tussen de 250 tot 750 woorden
    - plotselinge plot twisten zullen voorkomen en houden de cliché's zo veel mogelijk uit het verhaal.

    Telt op dit moment 32 hoofdstukken inclusief proloog.

    Genre:
    - Drama
    - Romantiek
    - horror
    © door Iris Huis in 't Veld
    Dit verhaal is geschreven door Iris huis in 't Veld en mag op geen enkele manier worden gekopieerd of deels aangepast worden zonder toestemming.





    De ketens van Lucifer

    Langzaam opende ze haar ogen, voor haar enkel een olielamp waar de vlam rustig flikkerde. Ze duwde zich omhoog uit het stof, hoe was ze hier gekomen, waar was ze? Ze keek naar beneden ze droeg een dunne witte nachtjapon, haar gouden style lokken over haar schouders gedrapeerd. Ze staarde in het duister, een lange donkere hal, het zag eruit alsof hier eeuwen niemand was geweest. voorzichtig pakte ze de olie lamp van de grond en begon te lopen, waarheen wist ze ze niet, ze kon zich niet herinneren wat hiervoor was gebeurd, alsof dit haar eerste herinnering was.

    - Telt op dit moment 38 hoofdstukken inclusief proloog
    - Genre Horror, Drama, Fantasy, Romantiek en [16+]
    - Ondanks dat lucifer geen onbekende is vind ik het toch een OP
    Afgelopen





    Het verhaal gaat verder, als je deel 1 nog niet hebt gelezen is het misschien wijsheid niet op de spoiler knop de klikken.

    Ik koester mijn wrok nog elke dag en het verscheurd mij.
    Ze noemde mijn ouders demonen, kwaadaardige wezens uit de krochten van de hel.
    Maar het waren zij die hen vermoordde terwijl mijn ouders niets dan liefde in hun harten hadden.
    Maar wezens van god... mijn tijd is gekomen voel mijn wrok.


    - Telt op dit moment 16 hoofdstukken inclusief proloog
    - Genre Drama, Fantasy, Romantiek, Actie en 16+
    - Onbekende personen
    - Word minstens elke dag bijgewerkt

    © door Iris Huis in 't Veld
    Deze verhalen zijn geschreven door Iris huis in 't Veld en mag op geen enkele manier worden gekopieerd of deels aangepast worden zonder toestemming.






    http://www.quizlet.nl/stories/118037/het-ware-steekspel/

    De grond trilt, het publiek gaat uit hun dak en twee paarden met hun ruiters galopperen op elkaar af.
    De lansen zakken naar beneden en ze houd gespannen haar adem in, het steekspel was altijd spannend een sport waar leven en dood, plezier en drama zo dicht bij elkaar lagen.
    Een van de twee ridders in harnas word uit het zadel stoten en klapt tegen de grond, het publiek joelt wanneer hij het zand laat op stuiven.
    De zege van de sport is voor de man die nog in het zadel zit, hij rijd langs haar tribune en neemt de zakdoek van een van de dames aan en gaf haar een knipoog.
    Een rode blos trekt over haar gezicht en giechelt zacht nadat ze hem een handkusje had toe geworpen.
    De sfeer is geweldig tot de volgende deelnemer, dan word duidelijk dat dit niet het echte steekspel was.


    - Word een 16+ verhaal dus lezen op eigen risico
    - Is een onbekende personen verhaal
    - Het doel is elke week minstens 1x te schrijven
    - ABN
    - Speelt in de middeleeuwen af

    Start november 2013

    © door Iris Huis in 't Veld
    Dit verhaal is geschreven door Iris huis in 't Veld en mag op geen enkele manier worden gekopieerd of deels aangepast worden zonder toestemming.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    •••••••••••••••••••••••••••

    She's my best friend.
    No, she's mine.
    Are they twins?






    •••••••••••••••••••••••••••
    You look like me.
    I look like you.
    Are we sisters?






    • One Direction bestaat niet.
    • Niall Horan
    • Harry Styles
    • Alice Avery
    • Jenna Marin
    • Start: 28 - 07 * 2013
    • Eind: ~
    • Record:
    • blackXwhite©
    • HarrysWife©
    •KLIK!


    The best way to make your dreams come true is to wake up!