• Ik ben begonnen in de boekenreeks gone en heb nu bijna het eerste deel, 'verlaten', uit.
    Het is echt een geweldig boek vind ik, maar ik vroeg me iets af.
    Er bestaat een filmtrailer van dit boek, maar ik kan nergens de film vinden en weet ondertussen dat er wegens omstandigheden ook nog veel film van gemaakt is. Maar ik vroeg me af of iemand wist wanneer ze dit boek (of de boekenreeks) wel gaan verfilmen.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Het is al officieel bevestigd door Grant dat het eerste deel verfilmd gaat worden. Zover ik weet zijn er al sinds vorig jaar geen nieuwe berichten daarover. Het enige wat ik weet dat ze bezig waren met het script en mensen die dat moeten schrijven c:.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Exorcism schreef:
    Het is al officieel bevestigd door Grant dat het eerste deel verfilmd gaat worden. Zover ik weet zijn er al sinds vorig jaar geen nieuwe berichten daarover. Het enige wat ik weet dat ze bezig waren met het script en mensen die dat moeten schrijven c:.


    26 - 02 - '16

    Ah het is goed dat het boek verfilmd wordt.
    En is er een precieze datum wanneer deze zal uitkomen?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 13:52 ]


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    pff haha ik dacht dat hij allang uit was joh! maar dat heb ik dus fout
    ik vond het boek na drie delen lang dradig worden, dus deel 4 heb ik niet gelezen :D
    I'am lazy


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Exorcism schreef:
    Het is al officieel bevestigd door Grant dat het eerste deel verfilmd gaat worden. Zover ik weet zijn er al sinds vorig jaar geen nieuwe berichten daarover. Het enige wat ik weet dat ze bezig waren met het script en mensen die dat moeten schrijven c:.


    Huh, maar had hij niet juist gezegd dat hij het niet ging laten verfilmen, omdat hij de rechten niet wilde weggeven? Omdat hij niet wilde dat een volwassene een kind zou spelen, geloof ik.

    Maar anyways, tof dat er een verfilming komt dan!


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Serieus? Dat wist ik niet.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik dacht at ik had gelezen dat het de komende tijd zowiezo niet verfilmd zou worden. Maar zou je misschien de link van die trailer kunnen geven want die zou ik dan wel heel graag willen zien. En ik heb vorige week het laatste deel gekocht en man wat was ie geweldig.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef op 16 juli 2013 - 11:42:

    Ik dacht at ik had gelezen dat het de komende tijd zowiezo niet verfilmd zou worden. Maar zou je misschien de link van die trailer kunnen geven want die zou ik dan wel heel graag willen zien. En ik heb vorige week het laatste deel gekocht en man wat was ie geweldig.


    Het laatste deel? Bedoel je deel 4? of is er al een deel 5? (kijkt hoopvol)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Imitating schreef:
    (...)

    Het laatste deel? Bedoel je deel 4? of is er al een deel 5? (kijkt hoopvol)

    Deel 6 Light.
    Gone
    Hunger
    Lies
    Plague
    Fear
    Light
    Dat zijn alle delen die er zijn. En Light is de laatste. Als ik het goed heb is alles tot Fear *angst* in het Nederlands uitgekomen en komt Light *licht* in November uit dacht ik. In het Engels zijn ze allemaal al uit.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef op 16 juli 2013 - 11:57:

    Deel 6 Light.
    Gone
    Hunger
    Lies
    Plague
    Fear
    Light
    Dat zijn alle delen die er zijn. En Light is de laatste. Als ik het goed heb is alles tot Fear *angst* in het Nederlands uitgekomen en komt Light *licht* in November uit dacht ik. In het Engels zijn ze allemaal al uit
    .

    Heel erg bedankt! Zat nog steeds te wachten op deel 5, wist niet dat ze al uit waren:$


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Imitating schreef:
    (...).

    Heel erg bedankt! Zat nog steeds te wachten op deel 5, wist niet dat ze al uit waren:$

    Haha dat heb ik ook even gehad na deel een want ik dacht dat de serie toen pas net begonnen was. En toen ik de volgende dag naar de boekenwinkel ging bleek dat ze hem daar al tot deel vier hadden staan. Maar geen probleem en nog veel plezier met lezen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."