• Praattopic
    rollentopic




    Greenwood High

         
         
    Een highschool. 2016. Een speciale school in New York voor alle sporttalentjes. Paardrijden, voetbal, hockey, allerlei sporten zijn hier mogelijk. Het Greenwood College staat vooral bekend om haar ruime aanbod en zolang de leerling genoeg presteert is het mogelijk in een schooljaar verlof te nemen voor wedstrijden. Alle leerlingen staan onder toezicht van een mentor en een coach, de mentor is voor alle zaken wat leren betreft en de coach begeleidt de leerling in zijn of haar sporttraining. De leerlingen mogen natuurlijk gerust uitgaan, maar als hun sport- en leerprestaties daaronder lijden is er kans dat ze geschorst worden.
         
         
    Rollen
    Naam – leeftijd – faceclaim – pagina – username.
    Paardrijden
    Alyssa Miller –17 jaar – Alyssa – 1.1 – xShaw
    Lisa Jackson - 16 jaar - Lisa - 1.2 - Lisadragonrider


    Voetbal
    Leon Sidehill - 16 jaar - Leon - 1.1 - xShaw
    Abbony "Abby" Silverline - 17 jaar - Abbony - 1.4 - Verloren
    Connor Halsey - 17 jaar - Connor - 1.2 - Growlithe
    - Ivy Beatrix Costanza - 17 jaar - Ivy - 1.3 - httpLAURA

    Dansen
    - Yulia Tarasova - 16 jaar - Yulia - 1.1 - Polovina
    - Willow Emily Adams - 16 jaar - Willow - 1.1 - Verloren
    - Spencer Ophilia Smith - 17 jaar - Spencer - 1.2 - Growlithe

    Hockey
    - Reservering Growlithe jongen
    - Reservering Peter_Hale meisje
    - Thalia Zoey Lauren - 16 jaar - 1.4 - Peculiar

         
         
    Invullijst
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Sport:
    Extra:
         
         
    Regels
    – Schrijf minstens 200 woorden per post, oftewel 7 regels.
    – Naamsveranderingen doorgeven.
    – Alleen xShaw maakt nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    – Geen ruzie, alleen in de RPG zelf is dit toegestaan.
    – Maximaal 2 personages per persoon.
    – Maximaal 3 personages per sport.


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    MT


    obsessive rage

    Alyssa
    Het was vrij vroeg in de morgen toen ze opstond. Ze zou vandaag naar haar nieuwe school, Greenwood High gaan en moest daarvoor eerst haar paard, To the Stars and Back halen. Ze trok zeer casual, een spijkerbroek en een t-shirt aan. Ze was nog niet op de hoogte gebracht als ze een school sportuniform hadden, dus ging daar ook niet vanuit. Haar leren laarzen stonden al keurig gepoetst in het hoekje van het halletje, terwijl zij deze eigenlijk vooral droeg met wedstrijden, maar waarom deze dan thuis stonden wist ze zelf ook niet goed. Iedereen kende dat gevoel waarschijnlijk wel. 'Bye,' ze gaf haar vader een kus op de wang voor hij van huis vertrok. Gelukkig had haar moeder ook haar trailerrijbewijs, aangezien het anders vrij lastig werd To the Stars and Back naar school te krijgen. Tja, wie weet kon ze een toekomstig klasgenoot omkopen, maar een klassenlijst had ze ook nog niet ontvangen, dus dat werd ook vrij lastig. Misschien een buurman, maar die woonde enkele kilometers verderop, aangezien zij in een boerderij woonde in een klein gehuchtje. Plus, ze had geen nauwe band met de buren, beter gezegd, ze kende ze amper. 'Zullen we?' Smakeloos staarde ze naar de boterham in haar handen, maar voordat haar moeder kon protesteren dat zij niet had gegeten, vertrokken ze naar de manege.

    Leon
    Hij stond al enkele uren voor de spiegel. Op zijn eerste lesdag moest hij natuurlijk wel een goede indruk maken! Wie weet zaten er ook knappe dames op voetbal, dan kon hij al zijn charmes in de strijd gooien. Uiteindelijk knikte hij goedkeurend en sloop de trap af. Zijn broertje lag nog te slapen, hij werd pas om twee uur op school verwacht. Wat deze school dan weer moest met hun ''tien uur aanwezig'' snapte hij niet. Nou ja, ideaal,want dan kon hij nu nog een rondje gaan hardlopen. Hij moest tenslotte zijn conditie op peil houden, aangezien voetbal anders niets werd. Hij kon echter ook gaan trainen in de reuze achtertuin. Leon twijfelde behoorlijk,maar koos uiteindelijk voor de training in de achtertuin. Het liefste was hij nu met George gaan voetballen, maar die luilak lag natuurlijk weer te pitten en hij werd kwaad als hij hem wekte joh! Als hij luidruchtig was mocht hijzelf natuurlijk niet boos worden hé, dan kwam mama daar weer tussen. Soms is het leven gewoon oneerlijk. Hij trapte ietwat geïrriteerd tegen de bal, die met een rotvaart terugkwam. 'Argh,' zuchtte hij kort, waarna hij op de grond, tegen de stenen muur ging zitten.


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    MT, post komt eraan!


    Spinning around, I'm weightless.

    Mt

    Gaat er eigenlijk nog iemand posten? (A)


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Zal het zo doen ;)

    Lisadragonrider schreef:
    Zal het zo doen ;)

    Super! Heb namelijk ook wel weer zin te posten :P


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    xShaw schreef:
    (...)
    Super! Heb namelijk ook wel weer zin te posten :P


    Ik ga het wel op mijn laptop doen ;) ik ga zo mijn laptop pakken xD

    Lisa Jackson



    Meisje~ 16 jaar ~ FC: Ryan Newman

    Ik word wakker en zie dat het al tijd is om om te kleden. Ik loop naar mijn kast, pak een T-shirt en trek hem aan, vervolgens pak ik een spijkerbroek die ik ook aantrek. Ik loop naar beneden om een boterham te eten. Ik werk snel 2 boterhammen naar binnen en drink een glas melk. Ik loop naar de hal, waar ik mijn laarzen pak en ze aantrek. Nu ben ik bijna klaar. Ik loop naar de badkamer, kam mijn haren en maak er een vlecht van. Ik poets mijn tanden nog en nu ben ik klaar. Als ik weer door de keuken loop, zie ik dat papa ook al klaar is. 'Goedemorgen.' Zeg ik waarna ik hem een kus op zijn wang geef. 'Goedemorgen, als jij Star pakt, dan maak ik de trailer klaar.' Ik knikte en liep de deur uit. We hadden een soort boerderij met een weiland en 4 paarden. Eentje was van mij, dat was Star. Ik loop naar de stallen en maak het halstertouw vast aan de halster van Star. Ik loop met Star naar de trailer, waar ik haar naar binnen laat gaan. Ik maak haar vast in de trailer en sluit het dan. Ik stap in de auto en papa rijd weg, weg naar mijn nieuwe school.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2016 - 10:21 ]

    Alyssa
    Ze hoorde To the Stars and Back al vanaf honderden meters luidkeels hinniken. De merrie wilde haar eten en aangezien het met de stagiares op de manege nog weleens fout kon gaan, vanwege het aparte voerpatroon, hadden ze besloten haar zelf te voeren. De merrie was gevoelig voor koliek en dat lag met name aan de maaltijden. Veel wisselen van voerpatroon werkte bijvoorbeeld ook totaal niet. Ze liep eerst naar haar kast, die ze leegde. Ze had namelijk velen setjes( 1,2, 3] en nog wel meer, maar ze had ook maar gelimiteerde opbergruimte op school. Ze reed dressuur en cross met To the Stars and Back en op sommige crossterreinen had ze veel last van de vliegen, waardoor ze ook nog liters vliegenspray meezeulde. Ze had niet het idee dat het echt goed werkte, maar het verminderde altijd wel. Ze had ook haar cap met studs en twee rijzwepen mee, een voor springen en een voor dressuur. Niet dat ze die echt nodig had, To the Stars and back is voorwaarts zat. De merrie stond opnieuw schel te hinniken. 'Jahaa, ik kom al,' zuchtte ze licht geïrriteerd en vulde het bakje voor een kwart met biks. De andere kwart kreeg ze samen met een beetje hooi op de trailer.

    Leon
    'Slaapkop, je bus gaat zo,' grijnzend stond George spontaan voor zijn neus. 'Huh wat?' vroeg hij verbaasd, het niet goed snappend. 'Dat je bus zo gaat, het is je eerste schooldag sukkelhoofd!' probeerde hij beledigend, maar op het moment trok hij zich om zijn rot opmerkingen niets aan. 'Heb jij wat boeiends te doen?' vroeg hij strategisch. George knikte. 'Mooi zo, dan rot je op en laat je mij met rust,' zei hij kort maar krachtig. Geeuwend stond hij op, rekte met gemak zijn spieren uit en sjokte het huis in. Hij zocht zijn rugzak, met voetbalkleren, aangezien hij niet wist wat de anderen uit zijn toekomstige groep deden. Hij slingerde de grijze Eastpack tas over zijn rechterschouder en sjokte op zijn gemakje naar de voordeur. 'Als je te laat komt zeg ik het tegen mama!' riep George uit. Argh, soms kreeg hij toch echt de zenuwen van dat rotjoch. Hij maakte ietwat meer vaart dan net en kwam dan ook, waarschijnlijk op een gelukje, optijd bij de bus aan. Hij checkte gauw in en ging voorin zitten, want de bus begon direct al te rijden.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2016 - 21:05 ]


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Calvin Pryce
    17 ~ Hockey ~ FC: Liam Hemsworth


    Het eten in het hotel was werkelijk smerig te noemen. Ik pakte mijn tas en gooide hem over mijn schouder. Snel liep ik naar de wc om de gore pancake met bessen weer uit te spugen. Dan maar op een lege maag naar Greenwood High, mijn nieuwe school. Met zijn hockeystick in mijn hand en gitaar over mijn schouder wandelde ik rustig naar de bushalte toe. Ik pakte mijn telefoon en zag een berichtje van mijn kleine zusje, Celia, in Wales. Succes vandaag! Ik mis je. xx Ceel. Snel typte ik een berichtje terug en stapte de best volle bus in.
    Er was nog één plek vrij, naast een jongen van een jaar of 15, 16. Zijn grijze tas stond op de stoel
    'Zou ik hier mogen zitten?' vroeg ik rustig terwijl ik overeind probeerde te blijven staan in de rijdende bus.
    De jongen bromde iets onverstaanbaars en zette zijn tas op de grond.
    Dankbaar plofte ik neer op de stoel en keek naar mijn telefoon. Mijn vader had me ook nog succes gewenst, waarschijnlijk na dat hij hoorde dat Ceel dat ook had gedaan. Tuurlijk, sinds mama's dood vergat hij soms zelf na te denken en begon er pas mee als iemand anders het al lang en breed gedaan had Maar ik kon het hem niet kwalijk nemen. Hij had zijn zoon en vrouw verloren en daarna was hij de weg een beetje kwijtgeraakt,
    De buschauffeur kondigde de halte Greenwood High aan. Ik pakte al mijn spullen, wierp nog een blik op de jongen die naast me zat en stapte de bus uit en zag voor het eerst de high shool waar ik de komende jaren door zou brengen.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2016 - 17:15 ]


    How you doin'

    xShaw schreef:
    Gaat er eigenlijk nog iemand posten? (A)


    How you doin'

    Cotton schreef:
    (...)


    Ben momenteel op vakantie :D en ik wacht op xShaw op de uitleg (Y)

    Grimmlove schreef:
    (...)

    Ben momenteel op vakantie :D en ik wacht op xShaw op de uitleg (Y)

    Ik had geen zin een nieuwe mail te maken en had dus al een week geleden ofzoiets gereageerd op een ''Je hebt een nieuw GB bericht'' en een uitleg gestuurd :Y)


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    xShaw schreef:
    (...)
    Ik had geen zin een nieuwe mail te maken en had dus al een week geleden ofzoiets gereageerd op een ''Je hebt een nieuw GB bericht'' en een uitleg gestuurd :Y)


    Sorry, had hem gemist (K)

    Ik ga vandaag of morgen proberen iets te typen. :P