• Ik heb dit alleen wanneer ik met mijn mobiel of tablet op Quizlet zit. Met mijn laptop heb ik er geen last van.
    Ik heb heel vaak dat wanneer ik bij een topic op 'plaats reactie' klik, dat ik dan op de homepage uitkom. Het bericht is dan ook niet geplaatst. Ik moet dan op 'vorige' drukken en dan wordt het bericht wel geplaatst.
    Ik zit er nou niet zo erg mee dat ik er slapeloze nachten van heb, maar ik vind het wel vreselijk irritant.
    Hebben meerderen hier last van, of ben ik de enige?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    ja dat heb ik soms als er iets mis is met de server en meestal is dat op mijn laptop

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 20:38 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ehm ik heb zowel een Ipod als een tablet waarmee ik weleens op quizlet zit maar ik heb er bij beiden geen last van.. =/


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Nog nooooit last van gehad, eerlijk gezegd? Hangt misschien af van de mobiel waarmee je werkt?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zit ook heel erg vaak op mijn telefoon op Quizlet, maar ik heb er nog nooit last van gehad (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Het is geen server probleem, dat ten eerste. Het komt door de manier waarop je telefoon / tablet met de layout omgaat. Dit kan misgaan.

    Heb je als een geprobeerd uit te zoomen? Dat werkt bij mij namelijk altijd, want dan zie ik Quizlet zoals het hoort en werkt ook alles naar behoren.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 22:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb nergens last van.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    DarkSavior schreef:
    Het is geen server probleem, dat ten eerste. Het komt door de manier waarop je telefoon / tablet met de layout omgaat. Dit kan misgaan.

    Heb je als een geprobeerd uit te zoomen? Dat werkt bij mij namelijk altijd, want dan zie ik Quizlet zoals het hoort en werkt ook alles naar behoren.
    Ik zal het eens proberen. Ik heb er ook niet altijd last van, maar gewoon zo af en toe en ik vind het echt vervelend..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lupone schreef:
    Nog nooooit last van gehad, eerlijk gezegd? Hangt misschien af van de mobiel waarmee je werkt?


    Bad decisions make good stories.

    Nog nooit last van gehad. Ik heb alleen altijd dat alle links van het menu niet kloppen, dus dan moet ik in het wilde weg klikken ;p Maar dat is alles eigenlijk,


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.