• Ik ga vanavond uit met een vriendin, maar zij wil per sé met de bus terwijl ik normaal gesproken altijd op de fiets ga. Maar ze wil niet op de fiets omdat 'ze hard gewerkt heeft en al last van haar voeten heeft en dan moeten we nog helemaal terug' (het is een half uur fietsen). Maar de laatste nachtbus gaat al om kwart voor 4, dan ben ik echt nog niet uitgefeest hoor! Echt klote dit.

    Wat vinden jullie hier nou van?

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 14:18 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Die laatste bus gaat nog best laat hoor :Y) Hier gaat die laatste al rond kwart voor 11, dát is pas prut.

    Ga gewoon met die vriendin mee. Jullie kunnen toch de volgende keer weer fietsen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat kwart voor 4 erg laat is om nog uit te gaan! Logies dat ze niet wilt fietse mij krijg je ook zo laat niet op een fiets hoor.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    kwart voor 4 is laat genoeg,en dan is er toch al veel volk naar huis ?


    everybody needs a song.

    Exercitus schreef:
    Dat kwart voor 4 erg laat is om nog uit te gaan! Logies dat ze niet wilt fietse mij krijg je ook zo laat niet op een fiets hoor.

    Hou je er rekening mee dat ik 20 ben? ;)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    BLIND schreef:
    (...)
    Hou je er rekening mee dat ik 20 ben? ;)

    Dan nog vind ik kwart voor 4 laat. 20 of niet. Met carnaval ga ik met mijn vader(49) ook nooit later weg dan 2 uur

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 14:17 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dan nog vind ik kwart voor 4 laat. 20 of niet. Met carnaval ga ik met mijn vader(49) ook nooit later weg dan 2 uur

    Ik kom normaal gesproken rustig om 6 uur thuis hoor.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg