• Ik wil nog een story maken, maar ik twijfel tussen 2 dingen.Narnia of The hungergames.
    Of weten jullie misschien nog iets anders? :o

    http://www.quizlet.nl/polls/27970/waarover-moet-mijn-nieuwe-story-gaan/

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 23:45 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    No Harry Potter? Your crazy.ö


    You were born original, don't die as a copy.

    The Hunger Games, maar er is niks mis met een OP.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Narnia, for sure. Alle THG fanfics gaan over hetzelfde en ik heb in geen lange tijd meer een Narnia fanfic gezien.

    Ik vind dat je dat zelf moet bepalen. Jij schrijft het, dus jij moet het ook zelf bepalen.


    Pretty is just a pretty word.

    Als je dat op het forum vraagt kan ik nu al voorspellen dat een heleboel mensen zullen antwoorden dat je een OP moet schrijven. :'D
    Maar eigenlijk denk ik dat je het beste gewoon kunt schrijven waar jij zin in hebt. Je zult toch vast wel een of andere voorkeur hebben? Daar stem ik op. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    SPECS schreef:
    No Harry Potter? Your crazy.ö


    You're [sorry].
    Maar waarom niet (A)

    En ik weet niet of je voor die twee opties al een verhaal in je hoofd hebt, want anders kan je daar misschien eerst over nadenken.

    Ik heb trouwens voor 'anders' gekozen. ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik wil nog een story maken, maar ik twijfel tussen 2 dingen.Narnia of The hungergames.
    Of weten jullie misschien nog iets anders? :o Geen Harry Potter.

    http://www.quizlet.nl/polls/27970/waarover-moet-mijn-nieuwe-story-gaan/

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 17:07 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Belacqua schreef:
    (...)

    You're [sorry].
    Maar waarom niet (A)

    En ik weet niet of je voor die twee opties al een verhaal in je hoofd hebt, want anders kan je daar misschien eerst over nadenken.

    Ik heb trouwens voor 'anders' gekozen. ^^



    Ja nou mijn voorkeur gaat naar Narnia of THG xd daarom maakte ik het. Maar blijkbaar zijn veel meer mensen fan van OP :3

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 23:45 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love