• Vandaag kwam ik toevallig via iemand die ik volg op instagram een winactie tegen van iemand anders. Leuke winactie, alleen een van de dingen die je moet doen is de foto delen (de foto van de winactie). Juliie voelen hem al aan komen (denk ik), ik heb geen flauw idee hoe ik die foto moet delen op instagram.

    Na een half uur prutsen heb ik de url van de foto gekopieerd naar het klembord. Het klembord is alleen onvindbaar voor mij.

    Dus heeft iemand ooit een foto op instagram (van iemand anders) gedeeld?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 19:53 ]


    Physics is awesome

    Ik maak altijd een screenshot en plaats hem dan :] Meestal moet je er dan ook een tag bij zetten.


    El Diablo.

    Wat ik altijd doe is gewoon een printscreen maken en dan bijsnijden. Dan heb je - je foto haha! (:

    Parrish schreef:
    Ik maak altijd een screenshot en plaats hem dan :] Meestal moet je er dan ook een tag bij zetten.


    O, oké. Dan ga ik dat proberen. Ja, dat moet ook en dat ga ik ook doen.

    Maar als hij dus naar je klembord is, dan is hij dus eigenlijk nergens?


    Physics is awesome

    Hahahaha, klembord is gewoon als je iets kopieert dus als je het plakt, dat het er dan gewoon is.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nee, want het klembord is volgens mij alleen met kopiëren/knippen en plakken. En alleen de url werkt niet.


    El Diablo.