• Haunted:

    Stel je voor wat er zou gebeuren wanneer je wakker wordt in een dorp waar je nog nooit van hebt gehoord. Waar vreemde dingen gebeuren vlak onder je neus terwijl je machteloos toe staat te kijken. Deze RPG vertelt het verhaal van een groep mensen die uit hun bedden worden ontvoerd door een hogere macht en die gedwongen worden om, zonder dat ze het zelf beseffen, te buigen onder de zieke spelletjes van de dorpsbewoners. Wat niemand echter weet is dat het dorpje al meer dan eeuwen onbewoond is en dat het een toevluchtsoord is geworden voor de dode zielen die gevangen zitten op aarde. De geesten hebben er voor gezorgd dat mensen wel in het dorpje raken, maar niet kunnen vluchten. Net wanneer het groepje ten einde raad is, krijgt het dorpje bezoek van een hechte vriendengroep die het gewend zijn om op geesten te jagen. Het enige probleem is dat de geesten sterker dan ooit zijn en dit een gevecht op leven en dood wordt. Ze zijn ten dode opgeschreven.



    Regels:

    • Het liefst van al wat ervaren RPG'ers.
    • Er is een minimum van 300 woorden, ik controleer. Meer mag altijd.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    • Denk goed na voor je meedoet, geen ééndagsvliegen.
    • Max. 2 Personages per persoon.
    • Alleen Tyrion maakt de topics aan.

    Rollen:
    Ontvoerde mensen Max 11:

    Vrouwen:
    - Shae Harlow Clegane - Naerys - (1,1)
    - Adelynn Destiny Prince - Traitor- (1,2)
    - Madison Alaine Quest - Assiduous - (1,3)
    -
    -


    Mannen:
    - Slice Christian Cramer - Infano - (1,3)
    - Jonathan Jerau - Vivoide - (1,4)
    - Lucien Henry Vaughn - Assassin - (1,6)
    -
    -
    -

    Vriendengroepje Max 3:

    Vrouwen:
    -Michelle Isabella Church - Vivoide - (1,2)


    Mannen:
    - David Hugo Grant. - VladiFerr - (1,2)
    - Thomas Stone - Assassin - (1,3)


    Geesten:

    Vrouwen:
    - Callista Aphrodite Lumina - Infano - (1,1)
    - Melissandre Darcy Compton - Naerys - (1,1)
    - Susan Lily Reid. - VladiFerr - (1,2)
    -
    -


    Mannen:
    - Troy Richard Johnson - Skynight - (1,5)
    -
    -
    -
    -


    Meedoen kan altijd: rollentopic
    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 22:49 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Infano schreef:
    (...)

    Ohhh dat is juist super leuk.

    Ze heeft inderdaad een zwak voor kinderen.

    Als ik vandaag/morgen tijd heb om te schrijven zal ik ze anders wel bij elkaar laten komen (:


    Dat is goed! Het hoeft ook niet per sé vanaf het begin, ze kunnen eventueel ook een beetje later in het verhaal samenkomen ofzo... ;) Stuur het misschien eerst even naar mij en dan kan ik kijken of er eventueel iets veranderd kan worden (ivm de kenmerken van mijn personage enzo) en dan kunnen we het, als het af is, hier op het forum zetten ;)

    Gaan er eigenlijk nog mensen reageren? (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Is er iemand die Lucien kan zien vanaf zijn schuilplek?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Is er iemand die Lucien kan zien vanaf zijn schuilplek?

    Waar is hij?
    Ik heb nog wel Melissandre, een geest die bij haar vroegere huis rondhangt en Shae die nu rond dwaalt op zoek naar een teken van leven.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    (...)
    Waar is hij?
    Ik heb nog wel Melissandre, een geest die bij haar vroegere huis rondhangt en Shae die nu rond dwaalt op zoek naar een teken van leven.


    Hij liep over het pad van de straat in het dorp, maar zag iets/iemand en is het pad afgegaan om het van een afstandje te kunnen bekijken.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hij liep over het pad van de straat in het dorp, maar zag iets/iemand en is het pad afgegaan om het van een afstandje te kunnen bekijken.

    Is Melissandre goed?
    Moet toch nog met haar schrijven en ze is naar mannen toe best bloeddorstig. :Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    (...)
    Is Melissandre goed?
    Moet toch nog met haar schrijven en ze is naar mannen toe best bloeddorstig. :Y)


    Helemaal goed! (krul)


    Your make-up is terrible

    Heeft er iemand nog tijd voor Shae? (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Trouwens, zijn de mensen die in het vriendengroepje zitten ook aanwezig? 8D


    Your make-up is terrible

    Tyrion schreef:
    Heeft er iemand nog tijd voor Shae? (:

    Ik heb Jonathan


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Vivoide schreef:
    (...)
    Ik heb Jonathan

    Maakt voor mij niet uit wie je hebt :')
    Jonathan is goed.




    Assassin schreef:
    Trouwens, zijn de mensen die in het vriendengroepje zitten ook aanwezig? 8D

    Ze moeten aankomen in het dorpje, ze komen dus niet gelijktijdig aan met de ontvoerde mensen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    (...)
    Ze moeten aankomen in het dorpje, ze komen dus niet gelijktijdig aan met de ontvoerde mensen.


    Daarom leek het me handig om even te bespreken met de mensen die daar een personage hebben. Misschien dat we kunnen beginnen dat ze hun busje inpakken om die kant op te gaan?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Daarom leek het me handig om even te bespreken met de mensen die daar een personage hebben. Misschien dat we kunnen beginnen dat ze hun busje inpakken om die kant op te gaan?

    Dat lijkt me een goed plan (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Zo, wanneer komen de reacties?


    Your make-up is terrible