• Hoi!

    Ik heb al minstens een halfjaar in mijn hoofd om na mijn studie een jaar (ongeveer) naar Italië te gaan als Au Pair. Hier heb ik dan ook al enige ervaring mee (hele dagen oppassen) en vroeg me af hoe ik dit moet regelen (welke site's jullie aanbevelen) en of jullie hier ervaring mee hebben. Het gaat dan om vanaf juli 2015 (juni ben ik klaar als het goed is). Ik ben mezelf al Italiaans aan het leren - of tenminste de basis- en ga binnenkort beginnen aan mijn rijbewijs.

    Alvast bedankt!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    In onze Duitse les was laatst een meisje die dat in Duitsland gedaan had. Klonk wel heel gaaf ^^. Zij kwam daar dus ook via een of andere organisatie, maar ik zou bij God niet meer weten wat dat was, dus aan mij heb je niet zoveel.


    i put the fun in funeral

    Ik ken ook iemand die dat gedaan heeft, in Parijs wel. Zij vond het in het begin lastig omdat de kinderen al veel au pairs hadden gehad en het dus een beetje beu waren. Maar uiteindelijk heeft ze er, denk ik, wel een band mee kunnen opbouwen. Veel meer kan ik je er niet over vertellen, sorry.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Een klasgenootje van mij is een jaar au pair in Frankrijk geweest en een ander oud-klasgenootje gaat dat ook doen. Ik kan wel vragen bij welk bureau zij zat en of dat bureau ook in Italië werkt?


    Take risks and conquer your fears.

    Corday schreef:
    Een klasgenootje van mij is een jaar au pair in Frankrijk geweest en een ander oud-klasgenootje gaat dat ook doen. Ik kan wel vragen bij welk bureau zij zat en of dat bureau ook in Italië werkt?


    Als je dat wilt, graag! Er zijn zoveel site's dat ik niet meer weet welke nou echt goed en betrouwbaar is. Italië is trouwens mijn eerste keuze. Als dat echt niet kan, wil ik ook wel naar een ander land. (Liever geen België/Duitsland/Frankrijk, wat dicht bij NL ligt)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb geen flauw idee. Maar ik wens je al vast veel plezier en succes als het zo ver is!


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Ik wil het zelf graag doen voor een zomer, al heb ik jammergenoeg niet veel ervaring met oppassen al denk (hopp) ik wel dat ik het zou kunnen doen. Zelf vind ik AuPairWorld er wel goed uit zien. Maar ervaring heb ik er dus niet mee.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 20:38 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik heb antwoord van mijn klasgenoot. Ze zat bij travelactive (maar ze zitten wel in Venray, dus dat is denk ik wel een heel eindje) en ze zitten ook in Italië.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ga zelf dit jaar voor een jaar naar the USA om te werken als Au Pair :) Ik zit bij www.activityinternational.nl . Een heel fijn bedrijf, met betrokken mensen die je zoveel mogelijk helpen :) Heb er heel veel goede ervaringen mee!

    Floresa schreef:
    Ik heb geen flauw idee. Maar ik wens je al vast veel plezier en succes als het zo ver is!


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.