• Ik heb een cover nodig en ik heb geen beloning zoals de titel al zegt.
    Hier de volgende informatie die ik er graag in zou willen hebben.

    Inleiding van het verhaal:Farin de dwerg, en kampioen van Erebor. Andriel de elf en Kennis bewandelaar van Rivendell. Eradan de Dúnedain jager.
    Met zijn drieën vormden zij het genootschap dat de rechterhand van Sauron hemzelf verslagen had.
    Doordat Frodo de ring vernietigt heeft, dachten de mensen dat alle orks en dienaren van de duisternis uitgeroeid waren. Maar schijn bedriegt. Na 16 jaar wordt Agandaûr's lijk vermist en worden handelsroutes overvallen door Orken en Uruk hais. Onrust vormt zig in dorpen en in staten. Gezinnen worden vermoord in hun eigen huizen, offers zullen gemaakt worden. De drie bondgenoten krijgen per raaf brief dat er een nieuwe kwaad groeit in de donkere grotten rond het koude Carn Dûm. Op een koude winteravond wordt een leger van Agandaûr gespot. Zo'n 50 duizend orken trekken op naar het zuiden.
    The War In The North, Has just begon.
    (Ben nog niet helemaal klaar met de inleiding, maar het gaat erom dat het een actie-volle sfeer heeft.)


    Sfeer: Spanning, Actie en Fantasy.
    Foto's die ik er graag in wil hebben:

    Het liefst niet met die letters er bovenin. Het gaat om de personage's. Deze personages zou ik dan ook graag in het midden willen hebben.

    Als deze man aan de rechterkant van de cover komt zou het top zijn! hij heeft een kwaadaardige sfeer nodig omdat hij aan de slechte kant staat. Van mij mag de grot eromheen wel weg, maar dat maakt mij niet zoveel uit.


    Aan deze foto hoeft niks verandert te worden. Hij hoorrt als achtergrond.
    Lettertype: http://www.thehutt.de/tolkien/fonts.html Neem wel Ringbearer Medium! En kijk of er geen virussen inzitten. :P
    Graag zou ik de Volgende tekst met Ringbearer lettertype, helemaal bovenaan in het midden willen staan: The Revenge Of The Hand.

    Ik hoef geen verdere kleuren effecten erin.

    Alvast bedankt! Als je nog iets wilt weten, vraag het maar.
    En nogmaals mijn excuses voor geen beloning.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 11:20 ]


    Whut

    LInks doen het niet. even een moment geduld A.U.B
    Gefixt.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 11:16 ]


    Whut

    Slotje op aanvraag.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.