• Hallohallo,

    Kan iemand mij een goede tattooshop in Hilversum, Utrecht of hooguit Amsterdam aanraden? Ik wil het na lang overwegen gewoon gaan doen maar ik zou heel graag weten welke shops de moeite waard zijn om te gaan checken.(: De shops waar vrienden van me zijn geweest, zijn me te ver weg (Brabant) en er moeten tussen al die talloze shops in het land toch meer goede aanraders zitten? Kunnen jullie me helpen? Ervaringen?


    ars moriendi

    Ik weet er alleen een in Zwolle, want daar woon ik in de buurt, met de rest heb ik niet echt heel veel ervaring :/

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 13:29 ]


    26 - 02 - '16

    Ik heb alleen ervaring met enkele Shops in Eindhoven en omgeving, gezien ik daar in de buurt woon. Helaas heb ik met de rest ook niet veel.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb zelf nog geen tattoo's, maar heb een aantal inked friends die hele mooie pieces hebben door artiesten van tattooshop Hanky Panky Tattoo en Walls and Skin. Je hebt ook Paranoir Ink in Gouda, maar die doen voornamelijk dotwork, moet je van houden. Al deze shops zijn wel redelijk prijzig, maar dan heb je ook wat. :)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ligt er ook aan wat voor soort tatoeage je wilt. ;3


    Your make-up is terrible

    Hm en toch zou ik het je aanraden om wat verder te reizen als er een tattooshop wat verder weg ligt die wel precies jouw stijl heeft. Zelf had ik de mazzel dat in mijn buurt (Tattoo Joey, bij Eindhoven in de buurt) een artist zat die precies mijn stijl had. Ik heb geen ervaring met shops in jouw omgeving, maar er zal vast wel iets liggen. Misschien gewoon even googlen en de instagrams van de artists die er werken afstruimen? Werkte bij mij tenminste (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik ken een aantal mensen die een tattoo hebben laten zetten bij Art caste, bij Jamal.
    http://www.artcastletattoo.nl/

    Ik vond die tattoos die ze hadden wel echt super mooi (9 van de 10 vind ik over het algemeen namelijk spuuglelijk :') ), maar heb er verder geen verstand van ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Sempre schreef:
    Hm en toch zou ik het je aanraden om wat verder te reizen als er een tattooshop wat verder weg ligt die wel precies jouw stijl heeft. Zelf had ik de mazzel dat in mijn buurt (Tattoo Joey, bij Eindhoven in de buurt) een artist zat die precies mijn stijl had. Ik heb geen ervaring met shops in jouw omgeving, maar er zal vast wel iets liggen. Misschien gewoon even googlen en de instagrams van de artists die er werken afstruimen? Werkte bij mij tenminste (:


    Maar hij zelf is ook echt ontzettend goed! Een artist die daar zit heeft een van mijn tatoeages ook gezet. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Maar hij zelf is ook echt ontzettend goed! Een artist die daar zit heeft een van mijn tatoeages ook gezet. ^^


    Nooo way, bij wie heb jij hem laten zetten? Ik niet bij Joey zelf hoor (helaas), maar bij Jules haha. (Grappig trouwens met ons RPG haha)

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 19:03 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Mijn zus heeft een quote op haar ribben in Utrecht gezet, bij Bodycult Utrecht, en een grote op haar arm bij DutchInk in Vlaardingen. Naar haar ervaring waren beiden shops goed!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik sluit me bij Sempre aan. Helaas zijn niet alle tattoeërders even getalenteerd en uiteraard is het belangrijk dat met diegene een klik hebt (op artistiek gebied). So, yeah... Als je daarvoor iets verder moet reizen, zou ik dat toch zeker doen. Ik heb zelf geen ervaring met Tattoo Joey, maar mén wat zijn die goed!

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 19:32 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss