• De oorlog is voorbij en de vier naties van de wereld zijn verenigd in een groot rijk met als hoofdstad Republic City. Op technologisch gebied is er in de afgelopen 70 jaar veel veranderd. Zo zijn onder andere auto’s, grammofoonspelers en fototoestellen uitgevonden.
    Avatar Aang is inmiddels overleden. Centraal in de serie staat de nieuwe Avatar, Korra; een tiener van de Zuidelijke Waterstam. Ze is qua persoonlijkheid heel anders dan Aang. Ze is onafhankelijk, houd van vechten, en kan erg impulsief zijn. Bij aanvang van de serie heeft ze de elementen water, aarde en vuur al onder de knie, maar moet luchtsturen nog aanleren. Er is in de hele wereld slechts 1 luchtmeester die haar dit kan leren: Tenzin, de zoon van Aang en Katara. Hij kan echter Republicasia niet verlaten daar er groeiende problemen zijn, dus besluit Korra tegen de wil van haar andere leermeesters in de Zuidpool te verlaten en Tenzin op te zoeken op zijn eiland net voor de kust van Republicasia.
    Korra maakt in Republic City al snel enkele vrienden, maar ook vijanden. Er blijkt een groepering actief te zijn geleid door een zekere Amon, die ernaar streven om het elementsturen te laten verbieden zodat iedereen gelijk is. Korra ontdekt al snel dat Amon de gave heeft om iemand zijn/haar sturingskunsten te ontnemen. Amon en zijn groep zijn niet bang om terrorisme te gebruiken om zo hun doel te bereiken. Ook krijgt Korra te maken met door Tarlok, een ambitieuze politicus die de illegale kunst van het bloedsturen beheerst. In de climax van de eerste saga komt het tot een militair conflict waarbij Amon en zijn leger tegenover het leger van de verenigde Republiek komen te staan. Korra ontdekt tijdens dit conflict de waarheid over Tarrlok en Amon; ze zijn beide zonen van een bloedmeester genaamd Yakone, die ooit door Aang werd verslagen. Nadat het Amon uiteindelijk is gelukt om de stuurkrachten van Korra te ontnemen, ontsluit Korra eindelijk haar luchtstuurvaardigheden en ontmaskert Amon als een watermeester, waardoor hij moet vluchten. Nadat Korra terug kwam naar de Zuidelijke Waterstam maakte ze contact met Aang, hij geeft Korra haar stuurkrachten terug. Het is haar gelukt om alle slachtoffers van Amon hun stuurkunsten terug te geven.


    Omdat eerder opgezette roltopics niet verder kwamen, heb ik maar een nieuwe geopend.

    Rollen:

    Waterbenders:
    - Ayame Yuna - zusje van Mako en Bolin - Pebble.
    - Reservatie voor Appa.
    -
    -

    Firebenders:
    - Mako -
    -
    - Jinx - INxHEAVEN.
    -

    Earthbenders/metalbenders:
    - Bolin -
    -
    -
    -

    Airbenders:
    - Tenzin - Leraar Lucht - INxHEAVEN
    -
    -
    -

    Nonbenders:
    - Phoenix - chi-blocker - Delightfully.
    -
    -
    -

    Avatar Korra - Ellison


    Er mogen zowel bestaande als niet-bestaande personages aangemaakt worden!
    Ook is het niet verplicht dat de RPG zoals de verhaallijn loopt.


    Regels:
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het netjes.
    - Minimaal 10 regels per post, dat is makkelijk haalbaar.
    - Houd je aan het minimum aantal regels, zo niet krijg je twee keer een waarschuwing, de derde keer lig je eruit! En ja, ik tel na!
    - Maximaal 2 rollen per persoon.
    - Speel alleen je eigen personage, tenzij je toestemming hebt van de ander.
    - Er bestaan geen perfecte personages.
    - Het is geen sneltrein, zorg dat het voor iedereen te volgen blijft!


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Sturing:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto + uiteg)
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 18:15 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rol: Zusje Mako en Bolin
    Naam: Ayame Yuna ... (Aangezien Mako en Bolin geen achternaam hebben, heeft Ayame ook geen achternaam). Ayame's naam wordt vaak afgekort, waardoor ze bijna altijd Aya of Yuni genoemd wordt. Vrienden noemen haar Aya, maar haar broers spreken haar eigenlijk altijd aan met Yuni.
    Leeftijd: 17 jaar. Ze zit precies tussen Mako en Bolin in.
    Sturing: Water.
    Innerlijk: Ayame is een erg vrolijk, beschaafd, maar ook koppig meisje. Er zit eigenlijk altijd wel een glimlach op haar gezicht geplakt. Ze doet erg haar best om haar familie bij elkaar te houden en ze te onderhouden, hoewel haar dat niet echt lukt. Het meeste geld verdienen de jongens met de wedstrijden die ze spelen. Het geld dat Ayame weet de verdienen is door het zingen en dansen op straat. Het is niet veel, maar ze weet daarvan - en van het geld wat de jongens verdienen, genoeg te eten voor hun drieën te kopen en het te koken. Ayame is een erg goede kok. Hoewel ze 17 is en dus ouder dan Bolin, is ze minder volwassen dan haar jongere broertje. De kinderachtige streken die hij wel eens uit kan halen, zijn drie keer zo erg bij Ayame. Ze kan totaal niet voor zichzelf zorgen, als in dat ze zich altijd in de nesten weet te werken. En dan moeten haar broers haar weer daaruit redden. Ze houdt zielsveel van die twee en is altijd al erg close met ze geweest. Ook is Ayame erg aanhankelijk en loopt ze regelmatig te zeuren om knuffels. Als de jongens vriendinnetjes hebben of iemand op het oog hebben, wil Ayame ze altijd keuren, net als dat andersom is. Ze is ook een enorme ijdeltuit, niet alleen bij zichzelf, maar ook bij haar broers.
    Uiterlijk:



    Wat erg raar is, is dat Ayames haren lichtblond van kleur zijn, terwijl Mako en Bolin allebei donker haar hebben. Dit komt omdat de moeder van de drie kinderen, die wel echt de moeder is van de drie, op een avondje uit met vriendinnen verkracht werd. Ze had niet door dat ze opnieuw zwanger was, ditmaal van een ander dan van de vader van Mako - en later ook de vader van Bolin. Toen ze daar achterkwam heeft ze met haar man gepraat en hebben ze besloten het kind te houden en het op te voeden alsof het een kind van hun beide is. Ayame's haar- en oogkleur is ook het enige wat ze van haar echte vader heeft, voor de rest is ze bijna een exacte kopie van haar moeder. Ze is klein, net wat kleiner dan hun moeder was geweest en haar lichtblauwe ogen vallen enorm op. Haar lange lichtblonde haar draagt ze vaak los of in een slordige vlecht die ze over een schouder gooit. Door haar slanke en kleine postuur lijkt Ayame erg breekbaar, maar door haar watersturing - wat ze ook van haar echte vader meegekregen heeft, kan ze toch van zich afbijten. Haar persoonlijkheid werkt dit jammer genoeg vaak tegen.
    Extra: Ayame is altijd erg hecht geweest met haar familie, dus ook met haar ouders. Ze ziet de vader van Mako en Bolin als haar echte vader en koestert enorme haat jegens haar echte vader. Het enige wat Ayame nog van haar ouders overgehouden heeft is een kettinkje van haar moeder, die ze altijd draagt. Buiten het weten van haar broers om, heeft Ayame stiekem een vriendje, Ken, een zoon van een rijke handelaar. Ze houdt hem verborgen voor haar broers, omdat die te beschermend over haar zijn en haar te goed zouden vinden voor alle jongens, zeker voor een rijke jongen zoals Ken.


    klik.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mag ik een waterstuurder? Een meisje, graag.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Can I get Korra ?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag ik Tenzin?


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    Sure! Ik ga het er neerzetten. Wel zou ik nog graag een uitgewerkte rol van jullie zien. Dat geeft duidelijkheid (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rol: Avatar
    Naam: Korra -achternaamloos?-
    Leeftijd: 15
    Sturing: Yeah, alles.
    Innerlijk: Korra is een brutale meid en niet op haar mondje gevallen. Snel kwaad is een kenmerk van haar, en ze is erg gedreven om de anti-stuurders revolutie de kop in te drukken. Ze gaat graag tegen de regels in en is erg avontuurlijk. Ze zal dan ook niet snel naar je luisteren. Korra's vertrouwen is makkelijk te schaden en ook al ben je haar vriend, ze geeft je zomaar een uitbrander. Af en toe lijkt het ook alsof ze stemmingswisselingen heeft, van enorm pissig naar een verlegen en lief meisje. Ze is verschrikkelijk slecht met jongens, en vind haar liefde voor Mako dus nogal ongemakkelijk.
    Uiterlijk + foto:


    Extra: Ze is al redelijk getraint in aarde- en vuursturen. Haar slechtste element is lucht.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Super, hier is ie x

    Rol: Tenzin
    Naam: Tenzin
    Leeftijd: 51
    Sturing: Airbender
    Innerlijk: Tenzin lijkt in de eerste oogopslag een norse kerel, maar hij is vreselijk lieve, zorgzame man die veel van zijn 4 kids en vrouw Pema houdt. Hij is het laatste kind van Aang en Katara, en is een luchtstuurder. Hij is de leraar van Korra als zij lucht onder de knie wil krijgen, maar de 2 krijgen behoorlijke ruzie en ze liggen elkaar niet helemaal. Tenzin kan niet zo overweg met de ongeduldige, iets te opgewekte jonge tiener, maar uiteindelijk blijken ze elkaar wel te mogen. Tenzin maakt graag vrienden, hij is een beetje sloom, maar wel ontzettend goede luisteraar.
    Uiterlijk: (foto + uiteg)



    Tenzin heeft zwart haar, maar het is meestal geschoren, blauwe ogen, een lang gezicht en een onmiskenbare sik en snor. En natuurlijk de tatoeage over zijn lichaam, net als zijn vader Aang, is erg opvallend. Deze tatoeage is typerend voor zijn status als luchtmeester.
    Extra: Hij heeft vier kids, Ikki en en Jinora zijn dochters, Meelo en Rohan zijn zonen.

    Mag ik please ook nog een firebender meisje aanmaken? ^^


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    Ze zijn goed hoor!

    @Go, deze verhaallijn is loopt anders dan de originele, dus zal Korra (nog) geen relatie met Mako hebben, sorry!

    @INxHEAVEN, tuurlijk! Ik zal een reservatie voor je neerzetten.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Dat heeft ze niet ?

    Er staat gevoelens voor. Niet haar relatie met.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    Dat heeft ze niet ?

    Er staat gevoelens voor. Niet haar relatie met.


    Oh, sorry! Dan heb ik het verkeerd begrepen (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zou ik een vrouwelijke non-bender kunnen reserveren die kan chi-blocken(?) ? ^-^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Rol: Firebender
    Naam: Jinx - wat betovering betekent -
    Leeftijd: 16
    Sturing: Vuurmeesteres
    Innerlijk: Jinx' naam zegt het al; betovering. Dat lijkt dit schuwe meisje met vuurrode haar en onschuldige hazelnootachtige ogen ook te doen met je. Ze is rustig qua gedrag, ze is vriendelijk en je kunt met haar lachen. Ze is een beetje verlegen tegen mensen maar altijd zelfverzekerd. Ze maakt graag gebruik van haar krachten en strijd tegen alles wat kwaad wil aanrichten in deze eindelijk vredige wereld.
    Uiterlijk: (foto + uiteg)


    Jinx heeft lang, rood haar. Haar ogen zijn hazel. Ze heeft een witte huid, en sproeten op haar neus. Ze is heel lang en slank en sportief gebouwd, behendig en snel. Daardoor vinden mensen haar vaker nogal beangstigend, omdat ze er krachtig uitziet. Toch is Jinx erg schuw.


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    Delightfully schreef:
    Zou ik een vrouwelijke non-bender kunnen reserveren die kan chi-blocken(?) ? ^-^


    Sure, ik zet je erbij!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    INxHEAVEN schreef:
    Rol: Firebender
    Naam: Jinx - wat betovering betekent -
    Leeftijd: 16
    Sturing: Vuurmeesteres
    Innerlijk: Jinx' naam zegt het al; betovering. Dat lijkt dit schuwe meisje met vuurrode haar en onschuldige hazelnootachtige ogen ook te doen met je. Ze is rustig qua gedrag, ze is vriendelijk en je kunt met haar lachen. Ze is een beetje verlegen tegen mensen maar altijd zelfverzekerd. Ze maakt graag gebruik van haar krachten en strijd tegen alles wat kwaad wil aanrichten in deze eindelijk vredige wereld.
    Uiterlijk: (foto + uiteg)


    Jinx heeft lang, rood haar. Haar ogen zijn hazel. Ze heeft een witte huid, en sproeten op haar neus. Ze is heel lang en slank en sportief gebouwd, behendig en snel. Daardoor vinden mensen haar vaker nogal beangstigend, omdat ze er krachtig uitziet. Toch is Jinx erg schuw.


    Ze is goed hoor, ik zet haar erbij! (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Thnx!


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3