• Ik kon het echt niet laten om dit mee te delen, maar ik heb dus net een elektrisch schok gekregen!
    Ik wou mijn lamp los vijzen, maar de lamp was al een paar dagen stuk, dus ik dacht dat de schakelaar uitstond, bleek dus van niet :c

    Het doet eigenlijk minder pijn dan verwacht (nuja, ik dacht dat je na zo'n schok toch wel naar spoed zou moeten),
    maar dat houdt niet tegen dat het heel ongemakkelijk voelt en dat mijn linker onderarm helemaal verkrampt is. :3

    Oke, dus om het nuttig te houden, heeft iemand van jullie ooit ook wel eens een elektrisch schok gekregen?
    (ik bedoel zo eentje zoals deze, niet zo van op een speeltuin want die doen niet echt pijn ofzo ;d )


    effort never betrays you

    Ik ging wel eens met dode takjes tegen een draad waar wat stroom op stond prikken, er gebeurde nooit iets, op een keer na :S


    ©1998

    stylinfringe schreef:
    Een keer per ongeluk schrikdraad aangeraakt.
    Sterkte met je arm! x


    Take risks and conquer your fears.

    Aquari schreef:
    Zo vaak.

    hahaha dan vraag ik me toch af wat voor dingen jij zoal doet :'D


    effort never betrays you

    auw... alleen bij de paarden maar dat is niet echt bijzonder ofzo


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ja...één keertje toen we voorbij een wei wandelden waar koeien in stonden.
    Ik was samen met mijn beste vriendin en ik vroeg me af op er stroom op die prikkeldraad stond en was zo dom om het ook daadwerkelijk aan te raken.
    Het probleem was echter dat ik niet meteen los kon laten en uit reflex super luid gilde.
    Het leek echt een eeuwigheid te duren voor mij maar in werkelijkheid was het maar enkele seconden.
    Ik ben nog nooit zo hard uitgelachen door mijn beste vriendin. (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Testen of het schrikdraad aanstond.
    Ja, het stond aan. (krul)

    Uhum ja. Ik heb een keer een mes in de broodrooster gestoken, niet wetend dat er stroom op stond. Een beetje lamme arm gekregen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Uhum ja. Ik heb een keer een mes in de broodrooster gestoken, niet wetend dat er stroom op stond. Een beetje lamme arm gekregen.
    been there done that xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Niet op die manier. Ik heb wel een paar keer mijn hand tegen een elektrische vliegenmepper aangehouden.


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Niet op die manier. Ik heb wel een paar keer mijn hand tegen een elektrische vliegenmepper aangehouden.


    Same en een vriend van mij deed dat bij zijn tepel c;

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 14:36 ]

    Mensen vonden het altijd 'cool' vroeger om te kijken wie het schrikdraad rond een weiland ofzo durfte aan te raken. Ik hoorde daar dus niet bij, haha. Ben als de dood voor schokken (of pijn. Ben nogal kleinzerig, haha). Heb laatst wel een schok gekregen van mijn borstel (sounds weird huh), maar het is zo'n elektrische met ionen-straling of iets dergelijks. Schrok me te pletter.


    I can't define who I am.

    Jaa op mijn manege, in de 7 jaar dat ik er toen de tijd reed stond dat draad altijd uit. En jah hoor linda raakt hem zoals gewoonlijk aan en krijgt een heerlijke schok waar ik de rest van de dag hoofdpijn van had :(


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik, er staat bij mij thuis namelijk stroom op de trommel van de wasmachine. En soms vergeet ik om het stroom eraf te halen als ik de was eruit haal...


    Stop holding me under and let me breathe.

    Hahq ja... wij hebben electrische lijn langs de vijver en we hebben een erg tamme Koi. Dus vaak ga ik aan de vijver in de tuin zitten om met die vis te klooien. Laatst had ik dus vergeten het stroom van de lijn te halen en ik zat met mijn hand in het water. Ik schrok ergens van en beweeg mijn arm omhoog waardoor ik dus een erg harde schok kreeg. En doordat mijn hand in het water zat versterkte die ook nog. Voelde die schok helemaal naar mijn hoofd gaan haha.
    Nee niet fijn.

    Dat kramperige gevoel gaat wel weg (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jup. M'n paard stond in een weiland met schrikdraad en ik leunde iets teveel naar voren om haar te aaien. Ik had nog weken een blauwe plek op mijn dij. ><
    Maar sterkte met je arm, hopelijk gaat het snel weer over.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.