• Hallo,
    ik zoek leuke stories om te lezen.
    Het onderwerp maakt me niet veel uit, fanfic, onbekende personen, het is allemaal welkom.
    Ik hou wel van langere hoofdstukjes, dat leest vlotter (:
    Alvast bedankt<3



    All this talking to you
    I don’t know what I’m to do
    I don’t know where you stand
    What’s inside of your head

    All this thinkin’ of you
    Is that what you’re doing too?
    You’re always on my mind
    I talk about you all of the time
    Avril Lavigne - Stop Standing There



    slightly based on reality and ambitions.

    misschien vind je het wat? (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    You can look at my profile (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Natuurgebonden
    Titel zegt al veel
    onbekende personen
    fantasy
    hoofdstukken zijn veelal tussen de 500-700 woorden

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 21:23 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Remembrall schreef:
    (...)
    misschien vind je het wat? (:


    Hier heb ik me toevallig net op geaboneerd (:

    Vrenaify schreef:
    (...)

    Hier heb ik me toevallig net op geaboneerd (:
    Hahaha, okee, ik vond al dat je zo snel al reageerde :'DD
    dankje <3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    mijn verhaal gaat over justin bieber, en is nog maar net begonnen
    het staat op mijn profiel

    Lynnx schreef:
    mijn verhaal gaat over justin bieber, en is nog maar net begonnen
    het staat op mijn profiel



    hhm ik ben niet echt een bieber-fan, maar als hij leuk is kan ik altijd een uitzondering maken...
    waar gaat hij over?

    foreverhoran schreef:
    You can look at my profile (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer



    Dancing Is All I've Left

    When I was a little girl,
    I used to dance in front of the mirror.
    Closing my eyes,
    Imaging the crowd going crazy,
    Dancing like my life depends on it.

    Nowadays I can’t afford dance classes,
    But I’ll never give up dancing.
    Going to the club,
    Practising dance moves,
    Because dancing is all I’ve left


    Bij het meisje aangekomen, zie ik dat ze er niet goed aan toe is. Een schotwond in haar zij. Ik strek me naar haar toe, met de intentie om te kijken waar de kogel zit, maar ik krijg de kans niet. Ik hoor opnieuw dat er geschoten word, dit keer op mij.



    Het is een verhaal met onbekende personen, drama, actie en romantiek


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Neem eens een kijkje op mijn profiel! 2 fanfics, 1tje over Gossip Girl, 1tje Chace Crawford en Ed Westwick en een onbekende personen thriller!


    I was an angel living in the garden of evil

    Hope
    - Onbekende personen
    - Langere hoofdstukken
    - Allerlei genres
    - ...

    Voor meer informatie:
    Klikkie

    Hopelijk is het iets voor jou ;)

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 12:10 ]


    The never ended.


    Matthew is een jongen die later filmproducer wilt worden. Hij las dat in 1983 een horrorfilm nooit was afgemaakt, en Matthew zag dat als zijn kans. Samen met Jacelyn, Rose en Chad ging hij naar een donker bos, waar de film werd opgenomen. Maar dan ontdekt het viertal dat de 'producer' nooit is gestopt en dat ze hun uiterste best moeten doen om niet deel uit te maken van de film.


    -Onbekende personen.
    -Horror/thriller.


    The girl with no choice. |DM|


    sometimes your heart knows things, your mind can not explain.


    -Harry potter related.
    -niet volgens de verhalenlijn.

    Ik hoop dat het je interesseerd! ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Onbekende personen met drama en romantiek:


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn



    With lots of love. The story of two beloved.




    De story:
    Lots of Love


    De verhaallijn:
    Twee geliefden ontmoetten elkaar op een zomerse vakantie in Parijs. Als het afscheid valt, houden ze contact door middel van handgeschreven brieven. Maar één van de brieven zal hun liefde aardig op de proef stellen. Zullen ze dit overleven, of is 'Lots of Love' het laatste wat er geschreven zal zijn?


    “Love is a contradiction.”

    Op mijn profiel staan wel een aantal fanfics. Misschien dat je die leuk vind(H)


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you