• Mijn vriend is binnenkort jarig, en ik heb gelukkig niet meer het probleem dat ik niet weet wat ik voor hem wil kopen.
    Ik heb namelijk al een leuk boek over Astrologie en shit uit London (ben ik gisteren van thuisgekomen) en ik had daarstraks een leuk topic gevonden over een boek met de historie volgens Facebook ;P
    Alleen ik wilde ook een lekkere parfum voor hem kopen. Niet te duur, maar het is nu overal uitverkoop, dus dat zal vast wel lukken.
    Alleen ik heb geen idee wat bij hem zou passen, en alles. Ik ben nog van plan om de Ici Paris XL (en eventuele andere parfumwinkels) af te struinen, maar ik wil alvast andere meningen horen...
    Hebben jullie enig idee welke geurtjes lekker zijn van de mannenparfums?


    Deep inside, I've never felt alive

    Puma! Adidas en David Beckham hebben ook lekkere c:
    Tegenwoordig hebben ze bij de kruidvat ook lekkere geuren staan, dus ik zou daar ook eventjes kijken!

    Mijn vriend heeft Million enik vind die erg lekker ruiken!


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik zou denk ik geen parfum kopen. Parfum is namelijk erg personelijk en verschilt van geur per huid(door zuren in je huid veranderen de geurnoten.) Daardoor kan een geurtje heel lekker pakken op een papiertje, maar heel erg tegenvallen en andersom.

    Misschien is het anders een idee om samen een parfum uit te kiezen?


    The night is dark and full of terrors.

    Dankjewel iedereen voor de aanbevelingen.
    Mijn budget weet ik niet zo, het ligt eraan of ik 'm misschien echt lekker vindt ^^ Denk niet over de veertig/vijftig, dat wel.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ovidius schreef:
    Dankjewel iedereen voor de aanbevelingen.
    Mijn budget weet ik niet zo, het ligt eraan of ik 'm misschien echt lekker vindt ^^ Denk niet over de veertig/vijftig, dat wel.
    The One van Dolce & Gabbana is €42,99 voor 50 ML bij Kruidvat
    Hugo Boss Bottled is €39,99 voor 50 ML bij Kruidvat
    Aqua di Gio Homme is €47,25 voor 50 ML bij Douglas
    Gucci Guilty pour Homme is €46,77 voor 30 ML bij Douglas
    Yves Saint Laurent L'Homme is €45,25 voor 40 ML bij Douglas
    Paco Rabanne One Million is is €39.95 voor 50 ML bij Douglas
    Calvin Klein Encounter is €34,95 voor 50 ML bij Douglas
    Versace L'Homme is €32,03 voor 30 ML bij Douglas
    Dit zijn de geuren die ik persoonlijk erg lekker vind ruiken voor onder de €50,- *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf