• Gisteren was het mijn verjaardag - woohoo! - en nu heb ik dus een paar boekenbonnen gekregen!
    Aangezien het er een stuk of drie zijn, zat ik eraan te denken (het begin van) een serie te kopen, in plaats van altijd maar losse boeken.
    Nu weet ik dus alleen niet welke series aanraders zijn.
    Harry Potter of Percy Jackson is denk ik niks voor mij. Twilight en The Hunger Games vond ik wel geweldig, maar meer fan ben ik van de Gossip Girl boeken.
    Welke boeken zouden jullie dus aanraden? Ik heb niks tegen fantasy, maar ik hou vooral veel van romantiek, dus ik zou in het geval van fantasy wel graag iets met een love story lezen.

    Alvast bedankt voor jullie meningen =D


    “Love is a contradiction.”

    Square schreef:
    Hush, Hush (de Nederlandse titel is volgens mij Drift) van Becca Fitzpatrick is leuk en het heeft een stuk of drie vervolgdelen. Veel romantiek en wat fantasy. Het deed me denken aan Twilight, maar ik vond het persoonlijk en stuk beter dan dat. (:

    En nou moet ik toch echt ook even de vervelende Potterhead uithangen, want "Harry Potter is denk ik niks voor mij"? Ik raad je echt, echt heel erg aan om het tenminste eens een kans te geven. Ik kan je natuurlijk niet dwingen, maar het zijn geweldige boeken en ze lezen heel vlot. Leen desnoods het eerste deel van de bieb als je er geen geld aan wilt uitgeven, maar geloof me, 99% kans dat je er geen spijt van zult hebben als je het een kans geeft. ^^


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Divergent trillogie van Veronica Roth. Het derde boek komt binnekort uit. Het tweede deel is Insurgent, in het nederlands heten de boeken Inwijding en Opstand.


    That is a perfect copy of reality.

    Vampire Academy :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik weet niet of je per se Nederlandse boeken wilt of niet, maar als Engels ook mag, zou ik de Infernal Devices trilogie van Cassandra Clare aanraden. Anders de Mortal Instruments serie wel, ik kan niet echt op de Nederlandse naam van de serie komen, maar het zijn zes boeken, waarvan de zesde nog moet uitkomen en de vijfde ondertussen vertaald wordt, denk ik. Verder misschien ook nog het boek Als ik blijft van Gayle Forman. Er is een vervolg op Wacht op mij. Ik weet niet of je dat tot een serie rekent.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 14:27 ]


    comfort in c h a o s

    Aan de mensen die TMI aanraden: kijk eens naar haar profielplaatje + username. Het lijkt me duidelijk dat ze die al heeft gelezen :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vampire academy (academicus vampyrus)- Richelle Mead. Dit zijn 6 boeken en ze zijn nu bezig met het maken van de eerste film.
    Divergent Trilogy- Veronica Roth.
    Pretty little liars- Sara shepard. Dit zijn wel aardig wat boeken, maar als je gossip girl hebt gelezen, denk ik dat je deze ook leuk gaat vinden.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Edelstenentrilogie


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Het valt me op dat nog niemand Vijftig Tinten Grijs heeft aangeraden?
    Het is best wel een goede boekenserie, en bij deze raad ik hem ook aan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    House of night
    de wings-reeks van aprilynne pike
    the lunar-chronicles
    en zielen van stephnie meyer (er komt een vervolg op)

    en ik dacht ook dat Harry Potter niks voor mij was, maar toch ben ik er pas geleden in begonnen en op Percy Jackson ben ik echt verliefd die boeken zijn zooooo awesome ^^ anyway


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Valentino schreef:
    Het valt me op dat nog niemand Vijftig Tinten Grijs heeft aangeraden?
    Het is best wel een goede boekenserie, en bij deze raad ik hem ook aan.


    Die raad ik dus absoluut níét aan. Ik vind het echt slecht geschreven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    The Chemical Garden Trilogie - Lauren Destefano
    Deel 1 (Verwelken)
    Deel 2 (Vrees)
    Deel 3 (Verbreken) is nog niet uit, helaas Ik heb die al wel besteld en hij komt ergens in augustus, geloof ik.


    Hamartia

    Kennish schreef:
    Vampire academy (academicus vampyrus)- Richelle Mead. Dit zijn 6 boeken en ze zijn nu bezig met het maken van de eerste film.
    Divergent Trilogy- Veronica Roth.
    Pretty little liars- Sara shepard. Dit zijn wel aardig wat boeken, maar als je gossip girl hebt gelezen, denk ik dat je deze ook leuk gaat vinden.

    +Vervolg over de Alchemisten
    Verder Matched met het vervolg Crossed is een aanrader.
    En het moet gezegd worden: JOHN GREEN. Alle boeken.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik ga de Study serie, door Maria V. Snyder aanraden, het is echt iets heel anders dan Twilight, maar ik vind het zelf super leuke boeken! Er komt ook wel wat romantiek in voor. (:
    Ik zie dat je TMI al kent, gezien je username. Ik weet niet of je TID (The Infernal Devices) trilogie al gelezen hebt? Zo niet, moet je dat echt doen, alhoewel ik je de nodige emotionele schade garandeer :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Vampire Kisses van Ellen Schreiber vond ik heel goed en is lekker romantisch!
    In het Nederlands heet hij De kus van de Vampier.


    Let the Night embrace you

    Hehe , deze moet even in mijn topics ^^ Ik lees veel liever series dan losse boeken. idk.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'