• Ik ben nu al sinds 5 hoofdstukjes bezig met een OP... genaamd One love, one murder, one secret maar ik vind het gewoon leuker om samen te schrijven.
    Het is eigenlijk een Detective/crime/misdaad verhaal gebaseerd op CSI, NCIS, criminal mind etc.

    dit is een korte slechte beschrijving van de story ik ben zo slecht in samenvatten

    Scarlett Rose West is 25 en zit bij de technische recherche, als er een man belt en zijn acht jarige dochter als vermist opgeeft. Na een tijdje raken die twee verwikkeld in een liefdes relatie en raakt ze er persoonlijk bij betrokken… deze man blijkt echter niet de man te zijn die hij zich voordoet, de recherche komt steeds meer aanwijzingen tegen dat het meisje niet ontvoerd is… als daarna ook nog blijkt dat de man Scarlett gebruikt heeft gaan bij Scarlett bellen rinkelen.
    Echter is Scarlett wegens de persoonlijk betrokkenheid tijdelijk van deze zaak gehaald


    als je iets meer wilt weten kan je je eventjes een klein stukje van de story lezen:
    one love, one murder, one secret

    eventueel wil ik ook een hele andere story samen schrijven.. ik hoor het wel! als je wilt stuur me dan een berichtje :)

    p.s.. als je besluit het te doen stuur ik je een berichtje met wie de dader is etc en wie niet en blablabla want dat vertel ik natuurlijk nog niet in de story zelf ;)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 13:03 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Niet dat ik geïnteresseerd bent, maar je link doet het niet. Waarschijnlijk staat je verhaal nog niet geactiveerd. Alleen de eigenaar van het verhaal kan het dan inzien.


    Pretty is just a pretty word.

    Hm ik wil wel.
    Ik heb een OP: Pagina drie.
    Kijk daar maar even voor mijn schrijfstijl :']

    CURLYMONSTER schreef:
    Niet dat ik geïnteresseerd bent, maar je link doet het niet. Waarschijnlijk staat je verhaal nog niet geactiveerd. Alleen de eigenaar van het verhaal kan het dan inzien.


    opgelost! haha ik had de detail pagina aanstaan...

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 13:04 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt