• ...op 22 Januari, want dan begint de introweek. Samen met een vriendin wil ik al heel lang een familie nieuwe studentjes begeleiden en in ons laatste semester zijn we eindelijk aangenomen als mama's. Wij zijn helemaal blij en dit is tevens een goede motivatie voor mij om mijn kamer op te ruimen, aangezien we onze kinderen ergens moeten stallen als er gekookt wordt.

    Binnenkort krijgen we het thema te horen, dus ik ben heel benieuwd. Overigens ga ik helaas meteen de eerste dag van onze kids missen, omdat ik naar het ziekenhuis moet :'). Maar dat mag de pret niet drukken, natuurlijk.

    Eigenlijk wilde ik gewoon even mijn blijheid me jullie delen, maar om nog een beetje nut in dit topic te brengen: Hoe waren de introweken van jullie studies?


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Als in jullie gaan nieuwe studenten mentoren? Leuk! Heb een soortgelijk iets gedaan bij de introweken van mijn studentenvereniging.

    De intro van mijn studie was ook echt heel leuk. Ik doe game art, dus niet heel vreemd genoeg waren er heel veel spelletjes te spelen tijdens mijn intro. We bleven een nacht op school slapen en de hele nacht stond het computerlokaal open met spelleb zoals Age of Empires enzo. Oudere jaars hadden in de kelder een soort van zombie survival game gemaakt met nerfguns. De derde verdieping stond bij ons leeg, dus die hele verdieping werd omgetoverd tot een nerfgun batttlefield. We speelden ook heel veel Weerwolven van Wakkerdam. En nog wat van die gekke familiespelletjes zoals een skippybalrace enzo. Erg leuk, heel vermakelijk, en ik heb mijn medestudenten echt heel goed leren kennnen!


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    Als in jullie gaan nieuwe studenten mentoren? Leuk! Heb een soortgelijk iets gedaan bij de introweken van mijn studentenvereniging.

    De intro van mijn studie was ook echt heel leuk. Ik doe game art, dus niet heel vreemd genoeg waren er heel veel spelletjes te spelen tijdens mijn intro. We bleven een nacht op school slapen en de hele nacht stond het computerlokaal open met spelleb zoals Age of Empires enzo. Oudere jaars hadden in de kelder een soort van zombie survival game gemaakt met nerfguns. De derde verdieping stond bij ons leeg, dus die hele verdieping werd omgetoverd tot een nerfgun batttlefield. We speelden ook heel veel Weerwolven van Wakkerdam. En nog wat van die gekke familiespelletjes zoals een skippybalrace enzo. Erg leuk, heel vermakelijk, en ik heb mijn medestudenten echt heel goed leren kennnen!
    Jep, dat gaan we doen. We moeten ze de hele week meeslepen en eten voor ze maken en zo.

    Dat klinkt ook als een super leuke introweek, zeg. Ook wel bijpassend bij je studie lijkt me inderdaad.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    De mijne heb ik gemist omdat ik in de Filipijnen zat :')


    No growth of the heart is ever a waste