• Afgelopen nacht was de halve wereld uitgelopen om te kijken naar de VMAs. Een van de artiesten die het feestje kwam opleuken met een optreden was Miley Cyrus. En, uhm, ja, dat was interessant.

    De zangeres had het in ieder geval supergoed naar haar zin. We hadden verder graag willen schrijven dat haar danspasjes retestrak waren, haar stem superhelder en haar getwerk met #THICKE megasexy, maar kijk en luister zelf even:


    Wat vinden jullie ervan? Ik vind het er niet uitzien. Ze probeert nu teveel van haar disney imago af te komen en ik vind haar als Rihanna doen. Ik raad je aan om het hele fimpje te zien aangezien Rihanna's blik echt onbetaalbaar is.
    Hier kan je foto's en 1 video zien

    Hele performance.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Kijk naar Lindey Lohan en Amanda Bynes, allemaal van het zelfde.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik vind haar gedrag gewoon walgelijk. Dit is geen volwassen gedoe, dit is een kleuter die groot probeert te zijn. Sjeesj.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik snap niet dat ze haar nog laten optreden en dat er überhaupt nog mensen naar willen kijken.

    Bonafonte schreef:
    Ik vind haar gedrag gewoon walgelijk. Dit is geen volwassen gedoe, dit is een kleuter die groot probeert te zijn. Sjeesj.

    Uhu.. :W
    Ze ziet er gedrogeerd uit.


    Let the Night embrace you

    Bonafonte schreef:
    Ik vind haar gedrag gewoon walgelijk. Dit is geen volwassen gedoe, dit is een kleuter die groot probeert te zijn. Sjeesj.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    volgens mij komen menen alleen om haar levend te zien en niet om haar muziek en dans
    HET IS SMERIG !!!
    ze is de weg kwijt

    ps: zayn keek lachend weg XD


    Live is what you make, so make it beautiful

    Bonafonte schreef:
    Ik vind haar gedrag gewoon walgelijk. Dit is geen volwassen gedoe, dit is een kleuter die groot probeert te zijn. Sjeesj.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    JustShy schreef:
    volgens mij komen menen alleen om haar levend te zien en niet om haar muziek en dans
    HET IS SMERIG !!!
    ze is de weg kwijt

    ps: zayn keek lachend weg XD


    Dat was het beste stuk :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Eerst dacht ik: wtf. Toen walgelijk en toen wtf heeft ze met haar tong..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Is ze dronken ofzo?
    En dan te bedenken dat zij verloofd is met het lekkerste dingen dat Australië heeft geproduceerd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ze denkt dat ze wat is


    Live is what you make, so make it beautiful

    Wat is dat met die badpakken en tongen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bonafonte schreef:
    Ik vind haar gedrag gewoon walgelijk. Dit is geen volwassen gedoe, dit is een kleuter die groot probeert te zijn. Sjeesj.


    Wat had ze met haar tong?


    Queer zijn is gewoon alles

    1: ze lijkt wel dronken
    2: heeft ze niet door dat ze zich zelf voor schut zet
    3: ze zit te veel met haar handen bij het kruis
    4: het lijkt wel alsof ze er 'zin' in heeft.
    5: de blikken van 1D is ge-wel-dig

    Ik vind haar een een woord vreselijk.
    Vroeger was ze gewoon heel leuk haar zelf.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    JustShy schreef:
    ze denkt dat ze wat is
    Je eerste reactie snapte we al ....


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,