• nouw, ik had weer eens een iedee, maar ik weet niet of hij de moeite waard is om uit te werken.
    Ik dnek dat hij anders is dan anderen, en wat realistieser.
    Want in bijna alle Sirie's hier.kan TH nog narmaal ofer straat, zonder meteen 3000 fans op hun nek te heben, 7 bodigarts om hun heen. en 40 pararatsie mensjes op hun neus!
    en ik wil dus een sirie maken waar dat dus wel gebeurt.
    Ik hoor jullie al dneken.
    ja, ligt er aan, waty er gebeurt.
    nouw dat zal ik even uitleggen.
    het gaat over een heel normaal meisje. ze heeft een normaal leventje. todat ze bijna aangereden word door Bill, en tom. omdat ze al te laat waren, bij het oefenen, en ze dat al wat vaker waren geweest. en dus anders groote problemen zouden krijgen, maar laat dat haasten maar zitten, want Tom, die het meisje bijna overeend, krijgen groote ruzie. en Bill komt natuurlijk op voor tom, aangezien hij zijn Twin is. de ruzie loopt uit in een gevegt, aangezien het meisje Tom een Klap heeft verkocht. en meteen staan er 2 bodicarts voor tom klaar, en word het meisje meegenomen, voor het aanzien als th hater, dus broberde Tom te verminken, dat natuurlijk alles behalfen waar is, want het meisje, kent de jongens amper. tuurlijk, ze heeft van hun gehoort, wie onderhand niet op de wereld. maar in eersten instansie, merktre ze niet op, dat ze ruzie had, met een ster.
    Nouw nog wat anders. Het word geen TC ofzo. maar ook dit wil ik zo realisties mogelijk houden, hiemee wil ik niet zeggen, ddat TC niet kan hoor, maar ik wil dus wel, dat als Bill ziek is ofzo, Tom niks anders doet dan oor hem zorgen enzo. en dat als de ene ruzie heeft, in dit geval dus Tom, Bill meteen voor hem kiest,, ookal is het gewoon zijn foud.OKe, nu wil ik even weten, wat jullie er van vinden, want dan weet ik of ik het verder moet uitwerken, en of hij orgineel is of niet.
    En Mischien komen er nog rollen, Maar ik wil niet aleen dat jullie zeggen dat hij goed is, omdat jullie anders een Mischien een rol krijgen. want mischien, ga ik wel helmaal geen rollen uitDelen.


    Dunno ><

    Anders deel ik wel gewoon rollen uit, want ik wil heb eigenlijk wel maken, maar tog oook weer niet, als ik weet dat mensen hem aleen maken, omdat ze een rol hebben,
    En mensen, als het iedee slegt is, moet het ook gewoon zeggen, de rollen die verkrijgbaar zijn komen er zo op.


    Dunno ><

    ik vind hem wel goewd

    ik vind hem wel goewd

    gELukkig nog 1iemand,
    Niet dat ik daar lekker veel aan heb ofzo. maar tog lieff ;)


    Dunno ><

    vind het oowk wel goewd kga hem zzkkr maken


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    JeSs, al 2 mensen. ><
    Gaat de goede kant op.. *Ughum*


    Dunno ><