• Ik zou heel graag leuke sandaaltjes dragen in de zomer maar omdat ik al sinds groep 7 steunzolen nodig heb om mijn platvoeten te ondersteunen kan dit niet. Als ik geen steunzolen draag ga ik naast mijn schoenen lopen, letterlijk. Dus tot nu toe heb ik elke zomer Birckenstocks gedragen omdat deze mijn voeten goed ondersteunen maar omdat ik vast niet de enige ben hier die steunzolen draagt vraag ik jullie hulp! Weet iemand toevallig een schoenmerk of winkel dat LEUKE sandalen of slippers verkoopt met een goede zool of waar je een steunzool in kan leggen.
    (Ik vind Birckenstocks/Papillio wel leuk, maar altijd zo het zelfde)


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik draag in mijn sandalen geen steunzolen omdat ik wel eens een paar dagen zonder kan, maar in sommige ballerina's moet het volgens mij wel lukken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Birkenstocks zijn weer hip anders :) en in Mephisto hebben ze schoenen enzo speciaal voor steunzooldragers


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Meh ik had dus hele leuke slippertjes gekocht, vervolgens kan ik er niet langer dan tien minuten op lopen, omdat ik dan al last van mijn voeten heb. Ik blijf bij mijn birkenstocks.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik draag gewoon door de zomer mijn ballerina's met steunzolen in, dus ik kan je niet echt helpen. :/


    comfort in c h a o s

    Birkenstocks heeft ook wel leuke sandalen. Deze linkse is erg leuk. Ik zou het eigenlijk echt niet weten, misschien kun je er in een schoenenwinkel eens naar vragen?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Daar kan je toch nooit je steunzolen in kwijt?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Missandei schreef:
    Daar kan je toch nooit je steunzolen in kwijt?


    In de schoenen van Birkenstock zit eigenlijk al zo'n zool (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ja, maar die is toch niet naar haar voeten gemaakt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Missandei schreef:
    Ja, maar die is toch niet naar haar voeten gemaakt.


    Nee, daar heb je gelijk in, maar met platvoeten heb je steun nodig voor je voeten. Deze schoen biedt een groot deel van die steun, die als het goed is bij iedere zool voor mensen met platvoeten aanwezig is. Ik zelf heb platvoeten en vind Birkenstocks altijd erg lekker lopen, maar dat is mijn mening (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik heb nu van die stretchers schoenen gekocht en dat is zogezegd ook ergonomisch. Ik ben daar ook tevreden van.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn podotherepeut (in het ziekenhuis) laat sandalen maken die gemaakt zijn naar je voeten. Misschien is dat een optie? Voor mij was 't niet nodig, maar voor m'n broertje was het ideaal.


    26 - 02 - '16

    Ik heb platvoeten maar ben gestopt met de steunzolen omdat ik ze echt nergens in kreeg. Ik heb sowieso al redelijk brede voeten dus ik krijg die dingen echt nergens anders bij buiten in Uggs :/

    Ik draag gewoon sandaaltjes zonder, maar ik zie dat ze genoeg bandjes hebben, zodat ik wel nog degelijk op de zool loop en niet zeg maar met mijn voet er volledig uit kan lopen. Maar misschien is dat ook niet haalbaar als je altijd steunzolen draagt.


    effort never betrays you

    Missandei schreef:
    Ja, maar die is toch niet naar haar voeten gemaakt.

    Birkenstocks bieden voor mijn voeten genoeg steun en na lange tijd gaan ze ook vanzelf naar je voeten staan.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ballerina's droeg ik vroeger idd met steunzolen maar nu passen ze niet echt meer bij me.

    Sandalen met een hoop bandjes aan de zijkant kan ik misschien ook wel uitproberen, dat is wel een goed idee.

    @Kassiopeia, die is inderdaad leuk! Ik heb zo'n slipper met alleen het voorste stukje, dus niet die band om de enkel. Maar die kleppert heel erg en geeft weinig steun aan de zijkant waardoor ik er soms alsnog naast loopt. Ik ga hier maar eens naar op zoek (:


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Sandalen dat je tenen en hiel zeg maar bedekt zijn dus ballerina maar met basje. In zulke modellen kunne zole vaak


    Change is for weirdos ~ Niall Horan