• Een lange tijd terug kreeg ik te horen dat ik dysthymie ( uitleg )had. Nu, maanden later, ben ik samen met mijn psycholoog tot de conclusie gekomen dat het eigenlijk beter gaat en ik ervan genezen hebt. Hij wilt mij nog een keer spreken na de zomervakantie, meer omdat hij dat altijd doet dan omdat hij denkt dat het nodig is.
    Dus ik ben zoooo blij! En damn, het voelt goed om eindelijk weer eens volledig oprecht blij te kunnen zijn
    Neem een stukje taart, ik trakteer :3


    If a writer falls in love with you, you can never die

    ik ben superblij voor je!
    ik heb zelf ook al een tijd last gehad van zo'n vorm van depressie en het gaat nu ook weer beter dus ik weet hoe goed het voelt
    ga vooral zo door =]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Dat is supergoed nieuws ^^!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dankjullie! :3
    Ook iedereen sterkte die zelf nu door zoiets heen gaat!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Wauw , zeker goed nieuws ! (:
    En die taart , die is echt mooi !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Dat is goed nieuws (:
    Ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, maar gelukkig van je er vanaf bent.

    Wat een geweldig nieuws! Dat mag je inderdaad wel vieren, ja.
    Ik moet binnenkort juist beginnen met behandelingen e.d. en om eerlijk te zijn schijt ik al in mijn broek bij de gedachte, maar het is heel goed om te horen dat genezen wel kan. :3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Wat een geweldig nieuws! Dat mag je inderdaad wel vieren, ja.
    Ik moet binnenkort juist beginnen met behandelingen e.d. en om eerlijk te zijn schijt ik al in mijn broek bij de gedachte, maar het is heel goed om te horen dat genezen wel kan. :3

    Dankje :3
    Het duurt bij de één wat langer dan de ander, maar zolang je echt wilt en ook goed meewerkt zou het goed moeten gaan :3 Ligt er ook aan hoe je behandelt word en wat bij je past. Ik heb ADD en dus een behoorlijke prater, dus voor mij is een uur lang tegen iemand praten die professionele reacties geeft op wat ik zeg en ook echt lúístert al genoeg. Succes!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Melieke schreef:
    Awh, dat is echt goed nieuws! (:


    •*• Lululu •*•

    Elvenking schreef:
    Dat is zeker goed nieuws! Ik ben blij voor je. ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Square schreef:
    Wat fijn. Dat is inderdaad goed nieuws. ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Ovidius schreef:
    Ah, wat fijn voor je! ^^
    *noms*

    Fijn! (:


    ars moriendi