• Omdat ik zonet zag dat voor regio noord in Nederland (als ik me niet vergis, want ik ben niet helemaal mee met die regio's ^^) morgen school alweer begint, dacht ik dat het fijn was om een topic aan te maken voor het begin van het schooljaar: Hoe was de eerste schooldag? Hoe verliep alles? Hebben jullie een fijne klas? En tot wanneer hebben jullie allemaal (indien jullie niet morgen weer naar school moeten) vakantie? Bij ons duurt-ie tot en met 31 augustus. c:


    However, heel veel succes aan alle mensen die morgen weer beginnen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    *Doet handen voor haar oren en begint kei hard te gillen.*

    Ik heb nog een week vakantie maar ik hoef er nog niet aan te denken om daarna weer naar school te moeten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    NOOOOOOOOOOO! Laat me daar nog niet aan denken.:'c

    Aan alle arme stakkers die morgen weer naar de gevangenis .. ik bedoel school gaan: succes!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik moet morgen al weer naar school T-T


    26 - 02 - '16

    Cordon schreef:
    NOOOOOOOOOOO! Laat me daar nog niet aan denken.:'c

    Aan alle arme stakkers die morgen weer naar de gevangenis .. ik bedoel school gaan: succes!


    Dankje :/
    Of naja, mijn school is zo aardig ons morgen nog een dag vrij te gunnen, maar dinsdag word ik helaas weer op school verwacht.
    (Al heb ik opzich wel een beetje zin, vanwege de kunstlessen die ik nu ga krijgen)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Omg zo snel alweer? :'l
    Ik heb 1 september pas introductieweek en volgens mij begin ik pas een week daarna echt pas. (':


    Caution first, always.

    Ja, morgen begint het zware leven weer. ): Al hoef ik dan alleen maar boeken te halen en mijn mentor te ontmoeten, maar vanaf dinsdag gaat mijn echte rooster in en het is echt vreselijk, mijn dagen zijn zo lang.
    Al vertrek ik vrijdag op eindexamenreis naar Barcelona voor 5 dagen dus het échte zware leven begint pas in september.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    NEE. Ik moet over een week weer. Oh god please no. 6 jaar op de middelbare school was al teveel. NU NOG EEN JAAR. Kill me now.


    The truth is out there.

    Wow mega vreemd dat jullie vakantie bijna gedaan is! Veel succes iedereen! Ik denk aan jullie wanneer ik het laatste weekje van augustus naar de Ardennen ga c:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb gelukkig geen school meer , maar ook geen vakantie >.<


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.

    Ik moet weer volgende week naar de gevangenis ( school ). Dan zit ik al in de tweede ( wat gaat de tijd snel). Nu maar even m'n boeken kaften

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 15:14 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Blub. Ik heb nog steeds geen boeken besteld omdat mijn ma nog steeds niet weet of ik wel naar Gent mag. Ik ga die boeken nooit op tijd hebben. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb nog twee weken vakantie en dan eerst nog een week introductie voordat ik echt begin. (: Eigenlijk denk ik dat het voor het eerst is dat ik er niet tegenop zie om weer te moeten beginnen, maar dat komt doordat ik dit jaar naar de universiteit ga ^^
    Heel veel succes/sterkte in elk geval voor iedereen die binnenkort alweer begint!


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Over een week begint mijn introductie week. We hebben de klassen al doorgemaild gekregen en gelukkig ken ik daar al een heleboel mensen van.
    Toch had ik vele malen liever nog wat extra weekjes vrij gehad...


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik hoef gelukkig pas op de 31ste weer (:

    Voor de mensen die morgen wel weer mogen/moeten, veel succes!


    I am an idiot, I move.

    Cordon schreef:
    NOOOOOOOOOOO! Laat me daar nog niet aan denken.:'c

    Aan alle arme stakkers die morgen weer naar de gevangenis .. ik bedoel school gaan: succes!


    Onze school is natuurlijk echt een hel geworden nu ik weg ben (krul)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."