• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles: Paynlinson -> Laat het niet blijken, maar de angst om vrienden kwijt te raken.
    -Liam James Payne: OldHeaven -> Dood gaan, lepels en gepest worden/ iemand zien die gepest wordt.
    -Niall James Horan: Nathness -> Claustrofobie en angst om vrienden te verliezen.
    -Louis William Tomlinson: Licorne -> Oud worden, dierbaren verliezen/zien lijden, zijn allergrootste dromen kapot zien gaan.
    -Zayn Jawaad Malik: Depay-> Donker en hoogtes
    .

    Meisjes:
    - Rosemay Autumn Lockheart Paynlinson -> Dat haar gedrag en gedachten een keer tot slechte dingen gaan lijden.
    - Aleyna Enith Raphana Licorne -> Belonefobie, Emetofobie en faalangst.
    - Catherin ‘Cat’ McDevin Rider -> Taphefobie en lichte vorm van astrafobie
    - Cadwyn Delyth Treaty Abelard -> Vuur
    - Jasmine Jose Parker MonkeySwag -> Kleine ruimtes, donker en haar vader
    - Rhine Meredith O'Dell After -> De dood.
    - Shanna Lauren Smith Aquari - Spinnen, onweer/bliksem en duisternis.


    Kamerindeling:
    - Jasmine & Cadwyn
    - Liam & Rhine
    - Louis & Harry
    - Catherin & Shanna
    - Niall & Rosemay
    - Aleyna & Zayn





    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Alleen Paynlinson en Licorne maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.[/b]

    Het begin:
    Het is avond en iedereen is onderweg naar het kasteel. De ene misschien alleen terwijl de andere elkaar onderweg al hebben gevonden.
    Eenmaal daar aangekomen, worden de koffers neergooit in de slaapkamer naar keuze.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen met het feest. Ook als de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komt de groep tot een schokkende ontdekking.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 12:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Yayy.
    Mijn topics. ^.^]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 12:00 ]


    "Family don’t end in blood”

    Faal.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [MT]


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Mijn topics)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Licorne schreef:
    [Yayy.
    Mijn topics. ^.^]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Rosemay Lockheart
    Ik irriteerde me nu al mateloos aan de jongen die voor me liep. Waarom moesten wij van heel de groep juist elkaar tegenkomen? Was het karma of was het gewoon iedere keer weer toeval? Zoveel wegen leidde naar het kasteel en Niall moest juist weer dezelfde kiezen. Nee, dit ging straks in het kasteel nog eens leuk worden als het nu al net goed ging en ontlopen al onmogelijk was.
    Ik versnelde mijn pas iets en sloeg mijn arm om de schouder van de jongen heen. 'Weet je Horan, als wij hier weg zijn beloof ik je dat je - je ook zo klein voelt.' zei ik en hield mijn hand voor ons en tussen mijn vingers zat nog geen centimeter ruimte. 'Dan zal je zien hoe het voelt.' voegde ik er nog aan toe voor ik losliet en deze keer voor hem ging lopen. Gelukkig was het kasteel al inzicht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Depay schreef:
    [Mijn topics]


    Happy Birthday my Potter!

    Niall James Horan
    Dat ze achter me aanloopt is al duidelijk te merken, maar als ze naast me komt word het nog erger. Ik zucht en kijk haar kill aan. "Blijf van me af." Sis ik. Ze laat zien hoe klein ik zal gaan worden en ik kan een korte lach niet laten schieten. "Oh, dus je wil de haat nog erger maken?" Ze laat me los en loopt voor me. Aangezien ik geen zin heb om naar haar te kijken probeer ik haar in te halen. Mislukte poging want ik struikel over haar koffer. Met een 'oef' beland ik op de grond. Hoe falend wil je het hebben? Snel krabbel ik overeind, grijp mijn koffer en ren naar binnen. Met een rood hoofd zoek ik mijn kamer op. "Shit!" Ik gooi mijn koffer in de hoek en ga op bed zitten. Wat nu? Ik heb geen zin in een heel weekend uitgelachen worden door mijn ex omdat ik viel..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Jasmine Jose Parker

    Ik loop rustig naar het kasteel. Ik ben hier alleen omdat ik was uitgenodigd door een vriendin die nu blijkbaar toch niet kon. Het maakt me niet echt uit. Als ik het kasteel zie wil ik opeens niet meer. Ik ga niet omdraaien, ik moet mijn angsten overwinnen. Ik weet dat het onmogelijk lijkt, maar ergens in mij is er de moed om het te proberen. Dat mijn vader mijn leven nou zo wou verzieken. Ik kijk naar mijn tattoo. Altijd als ik die zie weet ik dat ik vrij ben. Dat ik veilig ben. Dat ben ik ook. Ik ben volwassen. Ik ben vrij. Ik kan omhoog kijken. Naar de lucht. Er loopt een rilling langs mijn rug als ik alleen al aan mijn vader denk. Ik weet niet of het ooit nog goed met me komt.

    (Iemand voor Jasmin?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    [MT]

    Rosemay Lockheart
    De kille blik die ik toegeworpen kreeg, deed me niets. Ik wist bij wie die vandaan kwam en dat zei al genoeg. 'Dat had je eerder moeten bedenken. Veel eerder.' waren mijn woorden en zette daarna een onschuldige grijns op. 'Lach maar, alleen wie zien nog wel wie dat als laatste doet. Daarbij maak ik de haat niet erger, maar laat ik gewoon zien hoe het voelt.'
    Nu wel het toch over karma hadden, paste de struikelactie perfect in het plaatje. Ik draaide me een kwartslag, om de jongen op de grond aan te kijken, en kon niets anders dan mijn hoofd schudden. Uiteindelijk liep ik door en bleef voor het kasteel staan.
    'Waarom?' vroeg ik mezelf af toen de jongen al overeind was gekrabbeld en naar binnen rende. Of beter gezegd vroeg ik me af hoe we het zolang volhielden met elkaar en nu dit weekend gingen overleven. Ik bedoel je zag hoe we nu met elkaar omgingen.


    Harry Styles
    Vrolijk trok ik Louis mee aan zijn arm richting het kasteel. 'Kijk, Lou! In de verte zie je het al!' Blij glimlachte ik naar hem, ik was vrij nieuwsgierig hoe dit allemaal uit zou pakken. Wij waren natuurlijk ook niet een van de bangste of rustigste.
    Volgens mij voelde Louis zich net een hondje, al bijna de hele weg trok ik hem aan zijn arm mee omdat ik vond dat hij te sloom liep. Ik wilde er eigenlijk per se als eerste zijn, wat we natuurlijk niet meer ging halen, niet dat het wat uitmaakte, maar ik had graag de beste kamer. Natuurlijk ook met iemand waar ik het mee kon vonden.
    'Loueeeh, kom nou, loop is door. Ik wil er zijn' en precies op het moment dat ik dat zei, zag ik het kasteel al een aantal meter voor ons. Bijna direct stopte ik en keek er haast met een open mond naar. 'Volgens mij word dit een heel leuk feest.'

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 13:48 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    Na even getreuzeld te hebben sta ik op. Zo makkelijk wint ze niet. Ik sprint naar de deur en stop net op tijd om er niet tegen aan te knallen. Als ik al zo doe wil ik niet weten hoe het word als ik straks een paar glazen drank op heb, en als Ier zijnde laat ik het ook niet gaan om niet dronken te eindigen. Ik schud mijn hoofd en open de deur. Met een rustig tempo loop ik terug naar buiten. Rosemay kan het wel vergeten, ik zal deze ruzie winnen. Anders is mijn naam niet Niall James Horan. Dat dat duidelijk is. Ik kijk naar buiten terwijl ik tegen de deur leun, eens kijken of ze nog wat nuttigs te zeggen heeft.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Catherin ‘Cat’ McDevin

    Ik liep redelijk door richting het kasteel. Langzaam lopen was nooit echt iets voor mij geweest en daarbij had ik nu ook nog zat tijd om van het uitzicht te genieten. Misschien had de lokatie die de jongens hadden uitgekozen wel een waar duistere uitstraling, maar ik moest toegeven dat het prachtig was hier. Bang was ik dan ook totaal niet. Ik vond mijzelf sowieso niet echt bang aangelegd. Zolang ik maar niet levend begraven werd, was alles best. En als het dan ook niet niet onweerde, voelde ik mij al helemaal top en had nergens last van.
    Mijn ogen gingen de redelijk grote groep even langs. Op de jongens van One Direction na allemaal meiden. Dat ging nog wat worden. Ik hoopte maar dat het niet snel veranderde in een menigte gillende keukenmeiden, hoewel dat ook wel iets grappigs had. Niall en Rosemay waren al druk in de weer met elkaar, ik geloofde niet dat die het lang vol zouden houden zonder elkaar, ook al was het dan uit. Of het nou aardig bedoelde of niet aardig bedoelde was, ze schonken elkaar genoeg aandacht. Harry sleurde ondertussen Louis mee, wat er eigenlijk best wel komisch uitzag. Al met al wel een interessant gezelschap.
    Een zucht ontsnapte mijn mond, toen we bij de deur aankwamen. Ik was niet echt gespannen en ook niet bepaald moe van het lopen, dus ik wist niet helemaal waar de zucht vandaan kwam. Ach, wat zou het ook, ik had in ieder geval zin in het feest!

    (Iemand voor Cat?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Jasmine wil wel]


    Spoiler alert: you will save yourself