• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles: Paynlinson -> Laat het niet blijken, maar de angst om vrienden kwijt te raken.
    -Liam James Payne: OldHeaven -> Dood gaan, lepels en gepest worden/ iemand zien die gepest wordt.
    -Niall James Horan: Nathness -> Claustrofobie en angst om vrienden te verliezen.
    -Louis William Tomlinson: Licorne -> Oud worden, dierbaren verliezen/zien lijden, zijn allergrootste dromen kapot zien gaan.
    -Zayn Jawaad Malik: Depay-> Donker en hoogtes
    .

    Meisjes:
    - Rosemay Autumn Lockheart Paynlinson -> Dat haar gedrag en gedachten een keer tot slechte dingen gaan lijden.
    - Aleyna Enith Raphana Licorne -> Belonefobie, Emetofobie en faalangst.
    - Catherin ‘Cat’ McDevin Rider -> Taphefobie en lichte vorm van astrafobie
    - Cadwyn Delyth Treaty Abelard -> Vuur
    - Jasmine Jose Parker MonkeySwag -> Kleine ruimtes, donker en haar vader
    - Rhine Meredith O'Dell After -> De dood.
    - Shanna Lauren Smith Aquari - Spinnen, onweer/bliksem en duisternis.


    Kamerindeling:
    - Jasmine & Cadwyn
    - Liam & Rhine
    - Louis & Harry
    - Catherin & Shanna
    - Niall & Rosemay
    - Aleyna & Zayn





    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Alleen Paynlinson en Licorne maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.[/b]

    Het begin:
    Het is avond en iedereen is onderweg naar het kasteel. De ene misschien alleen terwijl de andere elkaar onderweg al hebben gevonden.
    Eenmaal daar aangekomen, worden de koffers neergooit in de slaapkamer naar keuze.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen met het feest. Ook als de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komt de groep tot een schokkende ontdekking.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 12:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MonkeySwag schreef:
    [Jasmine wil wel]


    (Oké, kennen ze elkaar al goed? Zo ja, vrienden of vijanden? :p )


    Happy Birthday my Potter!

    [Vrienden?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    MonkeySwag schreef:
    [Vrienden?]


    (Ik vind het best, spreekt Jasmine Cat dan aan of zo?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Ben net wakker. Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rider schreef:
    (...)

    (Ik vind het best, spreekt Jasmine Cat dan aan of zo?)


    [Ja hoor, ga nu dan post schrijven]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jasmine Jose Parker

    Ik loop door, tot ik bij het kasteel ben. Het is prachtig, maar ik vraag me af of ik het vannacht, as het donker is, nog steeds zo mooi ga vinden. Ik kijk een beetje rond. Ik weet wel dat One Direction er is en hun namen en zo, maar ben niet echt zo iemand die meteen naar ze toe rent en gillend om hun handtekening gaat vragen of zo. Ik kijk rond en zie Cat staan. Gezellig dat zij er ook is! Ik loop naar haar toe om hallo te zeggen. 'Hey Cat, leuk dat je er ook bent.' Zeg ik, en ik glimlach. Cat vind ik oprecht aardig, en ik ben blij dat ze er is. Eigenlijk zou ik dus met iemand anders gaan, maar ik ben stiekem best wel blij dat ze er niet is. Alleen al als ze een foto van ze ziet begint ze al te gillen, dus het lijkt me niet echt slim om haar hier neer te zetten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    OldHeaven schreef:
    [MT]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rosemay Lockheart
    Het geblondeerde haar wat ik vanuit mijn ooghoeken zag, liet me alweer weten wie tegen de deur aanleunde. Wie het toch weer aandurfde om zijn gezicht te laten zien. Niet onlogisch, want er was maar een iemand die binnen was geweest.
    Ik kende de jongen goed genoeg om te weten dat hij de ruzie wilde winnen. Iets wat hem sowieso niet ging lukken, want daar wist hij te weinig voor. Ik was dus eigenlijk wel benieuwd wat hij van plan was, want volgens mij werkte hij zichzelf dan alleen maar in de nesten.
    'Zolang je maar niet denkt, dat ik nog een woord ga zeggen na deze.' zei ik waarna ik mijn koffer vastpakte en ik deze keer het kasteel inliep. Dan maar kijken waar in mijn koffer kon dumpen. Uiteindelijk kwam ik in de juiste slaapkamer aan en toen wist ik zeker dat het geen toeval meer was. De koffer die in de kamer lag, kwam me namelijk bekend voor. 'Dit is niet serieus, hé?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Maar wacht. Het is een feest, toch? Waarom hebben ze dan hun koffers mee?

    Wat was trouwens de titelfout? :3]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 15:13 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Cadwyn Delyth Treaty

    Met opgetrokken neus wandelde ik naar het kasteel. Dit leek niks op Juneau, het was hier klef en het was niet eens koud. Zuchtend strompelde ik verder. Waarom moest ik dit ook weer doen? Oh ja, een verjaardagsfeestje. Aangezien ik was uitgenodigd had Taufiq, mijn grootvader, me gepusht om vanuit Alaska naar Engeland te vliegen. Een heel slechte stap, als je het mij vraagt. 'Ik ben verdoemd om een week in een hel te leven' gromde ik. Ik moest helaas een week blijven, omdat ik natuurlijk niet gelijk weer terug naar Alaska kon vliegen. Ach, wel weer een nieuwe ervaring. Dat maakte het weer een stuk leuker. Bij een kasteel dacht ik aan fakkels. En bij fakkels dacht ik aan vuur. Mijn lijkbleke gezicht veranderde zich nog witter voor zover dat kon. Ik was van mezelf al erg bleek tussen die sneeuw, en in dat koude gebied. Niet altijd sneeuwde het, maar je stond versteld van hoe erg het kon sneeuwen. Zachtjes kwam ik het kasteel binnen en liep maar een kamer in die nog niet bezet was, na de weg gevonden te hebben. Mijn koffer legde ik op het bed en ritste ik open. Geluidloos legde ik alles op zijn plaats en ging netjes op mijn bed zitten met mijn handen gevouwen op mijn schoot en mijn benen bij elkaar. Netjes rechtte ik mijn rug.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Catherin ‘Cat’ McDevin

    'Hey Cat, leuk dat je er ook bent.' Klonk opeens een stem vlak bij mij. Ik scheurde mijn blik, die weer gericht was op het kasteel, los en vond Jasmine, die dus blijkbaar tegen mij gepraat was. Er stond een glimlach om haar lippen en mijn mondhoeken krulden ook iets omhoog. Jasmine was soms misschien een beetje vreemd, maar ze had dan ook flink wat meegemaakt. Aangezien ik niet harteloos was, had ik haar dus een tijd terug een kans gegeven en dat bleek een juiste keuze: Jasmine was aardig naar mijn mening.
    'Heee Jasmine, jij ook hier? Waar ken jij de jongens van? Of ben je gewoon random uitgenodigd?' vroeg ik haar nieuwsgierig en bestudeerde haar even. Gezien wat ik allemaal over haar wist, vroeg ik mij af of ze niet bang was. Het was immers wel een groot duister kasteel, zelfs ik zou dat zo toegeven.


    Happy Birthday my Potter!

    Zayn Malik
    Met een licht gevoel van zenuwen stapte ik uit de auto die me zojuist naar het kasteel gebracht had waar we ons feest zouden vieren. Ik bekijk het vanaf de buitenkant en het valt me op dat het er een stuk duisterder uit ziet als op de foto's. Wisten ze wel zeker dat dit het kasteel was wat we afgehuurd hadden? Een koude rilling trekt over mijn rug als ik mijn koffer en mijn grote zwarte sporttas van de grond oppak en ze stevig in mijn handen neem. Ik grinnik, wat deed ik nou bang, zo eng was het niet. Ik kon niet wachten tot iedereen er was en het feest zou beginnen. Iedereen zou blijven slapen en het zou één grote bende worden. Ik liep het kasteel binnen en hoorde al wat stemmen van mensen die er waren. Zo één, twee, drie herkende ik ze niet, maar dat kwam vanzelf wel. Ik liep de grote trap op naar boven, op weg naar een kamer en toen ik er eenmaal eentje gevonden had gooide ik mijn koffers op een van de bedden. Dat we deze kamers zouden delen wist ik ook niet, maar oke. Ik zucht en ga even op het bed zitten. Ik hou het echter niet lang vol en al snel loop ik weer de trap af naar beneden waar ik op een van de treden ga zitten.
    [Iemand voor Zaynie?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Shanna? ^^
    Dan typ ik zo een post.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Is goed!]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ik reageer waarschijnlijk vanavond pas want heb een feestje.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.