• Volgende week dinsdag wordt mijn vader 49 jaar, dacht ik, ja 49 :W
    Maar ik heb nog geen idee wat ik als cadeautje wil gaan kopen! Mijn budget is +- €20,-


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Fotoboek laten drukken?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Het standaard wat ik meestal doe: Shampoo pakketje bij de Etos of Kruidvat.


    Pretty is just a pretty word.

    Mullingford schreef:
    Het standaard wat ik meestal doe: Shampoo pakketje bij de Etos of Kruidvat.


    Chaos is a ladder.

    Sinistre schreef:
    Fotoboek laten drukken?
    Dat willen mijn moeder, broer en broertje volgend jaar doen, wanneer hij 50 wordt


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Kadobon voor iets wat ie leuk vind


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heb je al gevraagd wat hijzelf wil?
    Leest hij, heeft hij niet een spelletje of iets anders wat hij al heel lang wilt, maar steeds vergeet, of het komt er gewoon niet van? (wat dan binnen jouw budget is ;P)
    Ik vind (persoonlijk), dat je voor familie altijd iets moet kopen wat persoonlijk is. Iets wat bij diegene past, of waar dit persoontje speciaal om gevraagd heeft ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn vader zou blij zijn met whiskey.='D en anders een spelletje voor de playstation of een goed boek.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Mijn vader zou blij zijn met whiskey.='D en anders een spelletje voor de playstation of een goed boek.xd
    Mijn vader drinkt alleen bier, haat games en heeft alle boeken al die hij wilt hebben (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Xenophilius schreef:
    (...)Mijn vader drinkt alleen bier, haat games en heeft alle boeken al die hij wilt hebben (cat)


    Tijdschrift als national giographic/quest ofzo?(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Tijdschrift als national giographic/quest ofzo?(cat)
    HAHAHAHAHAHA nee sowieso niet :')


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Bier. Lot of.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 14:35 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Mijn vader vraagt altijd hetzelfde: lieve kinderen

    Hij weet nooit wat hij wil, dus dan geven we hem meestal een boek of een weekendje weg met mijn moeder


    'Darling, just hold on'

    Wat mijn broer en ik hebben gegeven met moederdag en vaderdag is een bedrag om mee te betalen voor de wandposter in de tuin van een foto van vakantie als cadeau. Lekkere parfum ofzo?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Een krat bierflesjes kopen, daar alle stickers vanaf halen en er nieuwe stickers opplakken met tekeningen of teksten die je zelf hebt verzonnen. Heel creatief en goedkoop (:


    From these ashes, I will rise

    Wilward schreef:
    Mijn vader vraagt altijd hetzelfde: lieve kinderen
    Hij weet nooit wat hij wil, dus dan geven we hem meestal een boek of een weekendje weg met mijn moeder


    Made my day.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'