• Vandaag had ik mijn eerste autorijles!
    Ik was eerst echt heel erg zenuwachtig. Ik haalde echt allerlei doemscenario's in mijn hoofd. Ik stelde mezelf echt alles voor wat fout kon gaan. Tegen een lantaarnpaal botsen, een oma omver rijden, op de stoeprand rijden, tegen een andere auto aan knallen. Dat is allemaal niet gebeurd en het viel ook echt reuze mee! Ik vond het zo leuk om te doen. Toen ik eenmaal in de auto zat was ik al veel rustiger. Mijn rij-instructrice is echt heel erg aardig en ze stelt je ook echt op je gemak. Fouten maken mag, al hou je het hele verkeer op zei ze, je moet ervan leren! Ik heb al allerlei wegen gehad, binnenstraten, winkelplein, polder, bruggen, wegen waar je 80 mag, wegen waar je 50 mag, wegen met veel verkeerd en wegen met weinig verkeer en dat allemaal de eerste les al!
    Ik vond het echt geweldig! :D Ik kan niet wachten tot de volgende les!

    Wie van jullie heeft er ook al eens auto gereden of heeft zijn rijbewijs al?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mag binnenkort afrijden! Daar ben ik pas nerveus voor..


    To infinity and beyond •

    Leeukk!!

    Ik heb nog geen rijles etc. Doe ik pas over een paar jaartjes. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ik denk dat ik volgend jaar met lessen mag beginnen


    -

    Conquistador schreef:
    Leeukk!!

    Ik heb nog geen rijles etc. Doe ik pas over een paar jaartjes. :Y)


    26 - 02 - '16

    Nice!
    Ik ben nog te lui. :'D

    Ik ben al bijna klaar, maar mag op mijn achttiende pas rijexamen doen, haha! Ik ben twee keer tegen een lantaarnpaal gebotst, in de eerste les ;D. Tja, ik was niet bepaald een geboren rijder. Maar nu is het echt makkelijk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik heb mijn rijbewijs al *O*
    Veel succes verder!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    ik doe toch liever eerst mijn motorrijbewijs halen ^^

    en veel succes ^^


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik heb mijn rijbewijs al een ruime tijd! =)

    Veel succes nog!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    I got my linsence. Driving is fun.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb mijn rijbewijs al meer dan een jaar. Al haat ik drukke straten nog steeds ontzettend erg. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb m'n rijbewijs inmiddels, en ik ben daar nog steeds elke dag dankbaar voor. Het is echt zo heerlijk om te kunnen zeggen dat je je rijbewijs hebt. ^^
    De eerste rijles is meestal niet heel spannend, al heb ik het met mijn eerste rijles zo ver gekregen dat de auto het begaf. Al was dat niet mijn schuld, de auto was al kapot, Goddank. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb al twee jaar rijles (no_chears)


    Life is hard and then we die

    Ik heb mijn rijbewijs al een tijdje maar vind het nog altijd leuk om auto te rijden ;D


    "People find it far easier to forgive others for being wrong, than being right."

    Conquistador schreef:
    Leeukk!!

    Ik heb nog geen rijles etc. Doe ik pas over een paar jaartjes. :Y)