• Ja, kan iemand me alsjeblieft helpen? Ik word op dit moment gek van een Franse die mij de hele tijd sms't met Sa vas. Ik ben het beu en ken die persoon totaal niet, ik bedoel ik ken die nummer dus niet. Ik reageer niet en daardoor blijft die persoon me sms'en. Laatst belde een Franse mij ook al en ik ben het dus beu dat onbekende me lastigvallen. Weet iemand dus hoe je een nummer kan blokkeren? Ik kan het niet vinden op mijn mobiel en iemand zei me dat ik mijn provider moest bellen daarvoor, maar normaal kan het toch ook op je mobiel?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Het is handig als we weten wat voor model je hebt :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Het is handig als we weten wat voor model je hebt :Y)


    LG Cookie, sorry xp

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 0:44 ]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    LG Cookie, sorry xp


    Cookie?:8
    Nop. Heb een Iphone. :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    HippieDream schreef:
    (...)

    Cookie?:8
    Nop. Heb een Iphone. :Y)


    Ja, oude van mijn broer want de mijne is kapot


    16 - 09 - '17

    http://content.yudu.com/Library/A15b1s/LGCookiehandleidingN/resources/30.htm


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    http://content.yudu.com/Library/A15b1s/LGCookiehandleidingN/resources/30.htm


    Had ik net ook, maar ik heb geen ww aangezien je die moet ingeven en het is voor oproepen

    Toch bedankt!


    16 - 09 - '17

    Volgens mij kan dat via de site van je provider, moet je inloggen met je telefoonnummer.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Volgens mij kan dat via de site van je provider, moet je inloggen met je telefoonnummer.


    Oh, dat ga ik is bekijken, bedankt!


    16 - 09 - '17

    Assassin schreef:
    Volgens mij kan dat via de site van je provider, moet je inloggen met je telefoonnummer.


    Ik kan het niet vinden, dan moet ik echt naar mijn provider zelf bellen


    16 - 09 - '17

    En als je nu eens gewoon een bericht stuur van: i don't know you, so stop texting me... of iets dergelijks. Mijn frans faalt en tja, dan lijkt engels me het meest logische :'D Misschien dat hij/zij er dan mee stopt?


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ga iets wat nergens op slaat in het Chinees terugsturen, ook al heb je geen idee wat het betekent, hij vast ook niet :'D

    Sofinite schreef:
    Ga iets wat nergens op slaat in het Chinees terugsturen, ook al heb je geen idee wat het betekent, hij vast ook niet :'D


    I can't define who I am.

    Zover ik weet kan je alleen op whatsapp nummers blokkeren, en niet voor oproepen. Ik heb dat ook een keer geprobeerd, maar echt alleen voor whatsapp kan dat. Dat heeft zo'n man in de vodafone winkel me dan verteld. Dat geldt voor alle telefoons, dus ook die van jou.

    Bieberen schreef:
    Zover ik weet kan je alleen op whatsapp nummers blokkeren, en niet voor oproepen. Ik heb dat ook een keer geprobeerd, maar echt alleen voor whatsapp kan dat. Dat heeft zo'n man in de vodafone winkel me dan verteld. Dat geldt voor alle telefoons, dus ook die van jou.


    Ik heb geen whatsapp, maar bedankt


    16 - 09 - '17

    'Je ne parle pas français.'
    :W it's worth a try.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''