• Helloo everyone! helaas heb ik bericht gehad dat ik mijn quiz "Dump Je Reclame"
    moet verwijderen omdat dit niet bedoeld is als quiz... ik heb er daarom een topic van moeten maken
    omdat ik wel een een soort dumpplaats wil houden voor story's, quizzen, gedichten en polls. De quizz wordt morgen verwijderd door Quizlet dus alle reacties daarop zullen ook verdwijnen.. daarom zou het wel fijn zijn om hier ook nog een reactie op te plaatsen met je creatie.
    dusss daarom dump hier voortaan je creatie! :)
    thankyouuu!
    x-StrawHarry

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 7:16 ]


    16 - 09 - '17

    ~Written on the walls
    ~Better than revenge
    ~Desperate Liars
    ~ Promotie

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 17:41 ]


    -

    http://www.quizlet.nl/stories/120483/youre-my-badboy-fairytale--harry-styles-amp-niall-horan/
    willen jullie deze ajb lezen? Abo's zijn altijd welkom :D dankje! x


    -



    The Revenge Of The Hand.
    A Lord of the Rings story!
    Farin de dwerg, en kampioen van Erebor. Andriel de elf en Kennis bewandelaar van Rivendell. Eradan de Dúnedain jager.
    Met zijn drieën vormden zij het genootschap dat de rechterhand van Sauron hemzelf verslagen had.
    Doordat Frodo de ring vernietigd heeft, dachten de mensen dat alle orks en dienaren van de duisternis uitgeroeid waren. Maar schijn bedriegt. Na 16 jaar word Agandaûr's lijk vermist en handelsroutes worden overvallen door Orken en Uruk hais. Onrust vormt zich in dorpen en in staten. Gezinnen worden vermoord in hun eigen huizen, offers zullen gemaakt worden. De drie bondgenoten worden opnieuw gevraagd om naar het dorp Bree te komen en in actie te komen. Alsof het al niet erg genoeg is, word een groot leger van Agandaûr gespot. Duizenden Orken trekken op naar het zuiden.
    The War In The South, has just begon.


    »»Genres««
    •Fantasy
    •Actie
    •Horror
    •Fanfiction


    Whut




    They played a game just for fun
    But they didn't know there would also be love, tears and friendship in the game
    So they played


    Zou je het please willen lezen??
    Ik schrijf het verhaal met mijn beste vriendin!
    Alvast bedankt(H)
    LINK


    I'm sorry for what I said when I was hungry

    Feels Like Snow In September • Larry



    they didn't have "normal" relationship
    they teased eachother
    they play hit eachother
    they called eachother names
    but underneath that
    anyone could see how much they cared
    because if you listened closely
    to every joking "shut up"
    there was an "i love you" inside it


    One Direction bestaat niet.
    Geschreven door Parawhores en dylanopenis.
    Harry POV - Parawhores - Louis POV - dylanopenis.
    Kan 16+ in voorkomen.


    She built up a world of magic, because her real life was tragic.

    This Is My Choice- Hogwarts

    Alsvast bedankt : ) xxx

    The archers of Ihmred ~ OP



    "Alone is what I have. Alone protects me."
    "No. Friends protect people."




    Geleninja
    Kylar
    trailer


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.





    The Producer.

    Een gloednieuwe horrorfilm komt uit die 'The Producer' heet. Ze hebben alleen nog twee hoofdrollen voor de horrorfilm nodig en dan zijn ze klaar om te filmen.

    Als er een reclame spotje op tv komt doen mensen meteen auditie voor die rollen – want ze willen beroemd en bekend worden. Alleen moet je wel auditie doen samen met je beste vriend/in. Wat is hier nou het probleem van? Een heleboel.
          Niets is wat het lijkt: de auditie bestaat uit opdrachten die je moet doen en die je móet winnen. Het zijn namelijk levensechte gebeurtenissen. Niks daarvan is nep. Je moet er vechten voor je leven.
    Middenin de opdrachten krijg je ook vragen over je beste vriend of vriendin en als je het antwoord niet weet zul je het niet overleven. De laatste twee mensen die het overleven (en die ook ‘t sterkste zijn) krijgen de hoofdrollen.


    • Horror
    • Fantasy
    • OP

    © Malafide

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 22:54 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hope you like it!

    http://www.quizlet.nl/stories/126312/let-me-love-you--peeta-mellark/


    xo


    Don't Worry, Be Happy :D

    Picture me [Themafoto's op aanvraag]
    Short stories


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    We just make love. - Hogwarts story


    'Powers are divided into Four; the world is guided by one'