• Dat je op een paar weken gewoon zo geobsedeerd kan geraken door een celeb dat je je afvraagt of het nog wel gezond is?
    En dat je dan dee hele dag filmpjes kijken maakt niet uit of het videoclips maar ook BTS , grappige momenten, interviews...?
    Want ik heb dat namelijk voor het moment met Josh Ramsay

    Nog iemand die ook zo geobsedeerd kan geraken in ongeveer 2 weken tijd?En door wie dan


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Yup, ik raak echt geobsedeerd door boeken : Hunger Games en Kelly Ann's diaries
    en series: PLL en Grey Anatomy


    -

    Haha ik ken het wel maar bij mij duurt het meestal een stuk korter dan twee week, en meestal zijn het dan series. De laatste was House MD


    "People find it far easier to forgive others for being wrong, than being right."

    Ik had dat met Christoper Nolan. It never quite left, too be honest.


    The odds are néver in our favor.

    Ja hoor, maar of ik daarna nog obsessed ben, is verschillend.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Muh, ik was binnen één dag geobsedeerd door De Grijze Jager. Een boekenserie is beter dan een persoon :Y).

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 23:22 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jup. Dat heb ik nu heel erg met Jen Ledger (cat)

    Ik vind het echt zwaar idioot als mensen gaan fangirlen. Ik vind het ronduit irritant.

    Ja, er zijn dingen die ik echt leuk vind (zoals de boeken van Eragon en Fullmetal Alchemist:Brotherhood). Maar ik ga nou niet echt de hele dag YouTube filmpjes kijken of zo.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 23:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben gepassioneerd voetbalfan en kijk elke dag wel even op voetbalzone en tumblr of er nieuws is over mijn clubje (en ik kijk de matches uiteraard), maar omdat dit zo steady is, heb ik niet de drang om alles op te zoeken en ieder filmpje te gaan kijken. Gezonde liefde, denk ik dus, haha.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 23:28 ]


    ars moriendi

    Ik heb het gevoel ooit vast gekend... Ik was ooit gek van Robert Pattinson.
    Op dit moment ben ik bijna de hele dag een serie aan het kijken... Ook niet echt gezond. :')


    You are beautiful, you are love.

    Niet met personen, maar wel heel erg met anime's en series. Met boeken ook wel, maar met anime's en series ben ik het snelste en ergste geobsedeerd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb er geen last van en ik vind het zelf enorm irritant. Ik heb het een tijdje gehad met P!nk, Jen Ledger en Slipknot.


    26 - 02 - '16


    quidquid excusatio prandium pro

    Nope, niet echt.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Valt wel mee. Ik heb wel soms dat ik ergens enorm fan van ben, maar ik ben vaak niet zo erg.


    Tijd voor koffie.

    Wrennah schreef:
    Yup, ik raak echt geobsedeerd door boeken : Hunger Games en Kelly Ann's diaries
    en series: PLL en Grey Anatomy

    + Logan Lerman en Tom Felton als Draco in HP. :3
    Toch wel in ongeveer twee dagen.


    •*• Lululu •*•