• Heey,
    Ik heb een story geschreven en ben benieuwd of wat mensen die willen lezen. Hieronder staat de link en de beschrijving.


    Our Memories - Harry Edward Styles


    - Fanfiction, drama, romantiek.
    - Lopend.
    - Emma DeClaire.
    - Harry Edward Styles.
    - One Direction bestaat niet, wel komen de andere jongens er in voor.
    - 12+

    Beschrijving:

    Emma DeClaire is zeventien als haar vader wil dat ze een verloofde gaat kiezen. Haar moeder is jaren geleden gestorven en haar vader is depressief, waardoor hij alles in Emma's leven zo veilig mogelijk wil doen. Ze gaat niet naar school, mag 's avonds niet gaan stappen... Hierdoor heeft ze bijna geen vrienden. Gelukkig is haar beste vriendin Mandy Jones er ook nog. Zij vertelt wat er in de buitenwereld gaande is.
    Dan is er nog die leuke Harry, hij heeft schokkende jeugdherinneringen doorstaan. Maar wat als Louis opduikt met een prachtige verrassing? En dan zijn er ook nog vage beelden en flashbacks uit het verleden...
    Lukt het Emma om de goede keuzes te maken? Gaat ze niet telkens de verkeerde weg in, waardoor ze alles nog erger maakt?

    Neem vooral een kijkje en laat dan een reactie achter wat je ervan vindt. En net als altijd; de kudo-knop bijt niet! *Hint hint* Hahah.
    X.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 14:41 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Haha ik zag de topic en d8, heb ik daar niet al een abo op??
    ;D Like this story

    OEEE lijkt me superleukk!! Ik ga kijken en wie weet krijg je een abo erbij :-)
    De samenvatting in sowieso al heeeeeel leukk ;D


    "Everything happens for a reason."

    Oh en btw, heb je ook meerdere stories??


    "Everything happens for a reason."

    Juultjaah schreef:
    Oh en btw, heb je ook meerdere stories??

    Je gaat gwn naar haar profiel en dan kan je haar stories bekijken. Nog meer vragen??!! En AngelStyles, wanneer activeer je een nieuw stuk?? Ik w8 al zoooo lang!!

    XMarlyX schreef:
    (...)

    Je gaat gwn naar haar profiel en dan kan je haar stories bekijken. Nog meer vragen??!! En AngelStyles, wanneer activeer je een nieuw stuk?? Ik w8 al zoooo lang!!

    Haha geduld, ik ben bezig!! :')

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 14:40 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    ik zal een kijkje nemen :)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    YAYYY!! Superleuke Q&A hoor (;
    Ik wacht op hoofdstuk 14...

    Er komt weer een nieuw hoofdstuk aan hoor XMarlyX. Nog ff geduld ;D


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik ben zo blij dat er weer een nieuw hoofdstuk is. Ik ga hem nu lezen (; En een kudo geven natuurlijk. Ik houd van deze story. Niet normaal :'D


    "Everything happens for a reason."

    Bedankt voor de kudo's guys! We hebben vandaag zelfs in de top gestaan, heel erg bedankt!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 14:40 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Yay, al 15 kudo's en 75 abo's! Big smile op mijn gezicht!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 14:39 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik wil weer een nieuw hoofdstuk ;-) *Snik Snik*

    XMarlyX schreef:

    Ik wil weer een nieuw hoofdstuk ;-) *Snik Snik*


    Hoofdstuk 17 staat erop ;D


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Het aantal abo's stijgt; We zitten alweer op 75!! Thanks!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 14:39 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.