• Okay deze zomer ga ik dus naar Londen met mijn beste vriendin, en we hadden al tickets voor de Harry Potter Studio tour en zelfs voor Harry Potter and the Cursed Child (!!!!!) Maar vandaag hebben we dus de tickets voor mijn droom musical besteld

    IK GA NAAR HAMILTON OP WEST END


    Ik ben zo blij, dit stond echt boven aan mijn must-do lijstje


    Heb echt het idee dat ik dit gigantisch in het verkeerde forum heb gegooid dus sorry


    --

    OHMY. Dat is zoo friggin awesome! Musicals zien en HP beiden. Ik snap dat blijdschapsgevoel helemaal.
    Have fun alvast (: Nu is het alleen non eventjes aftellen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Jehan schreef:
    OHMY. Dat is zoo friggin awesome! Musicals zien en HP beiden. Ik snap dat blijdschapsgevoel helemaal.
    Have fun alvast (: Nu is het alleen non eventjes aftellen.



    Jaa, dit word beste trip ooit. Nog precies 200 dagen!!


    --

    Spideyman schreef:
    (...)

    Jaa, dit word beste trip ooit. Nog precies 200 dagen!!

    Exciting (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Wat leuk! Heel veel plezier vast! Hoewel dat vast wel gaat lukken. ^^


    Smile. You're beautiful. <3

    Super leuk! Echt gaaf, alvast heel veel plezier!


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Awesome, wow! *O*
    Ik had vandaag tickets voor Hamilton in mijn handen (1 september) maar heb toch besloten om ze niet te nemen aangezien ik altijd liever rond kerst in Londen zit :'D Maar Hamilton wil ik zeker wel nog een keer live zien, hehe. Veel plezier alvast!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Woah! Super gaaf!

    Londen is echt lit. dus zeker dat je gaat genieten!
    Zelf ben ik ook naar de HP studio geweest daar en ik dacht werkelijk dat ik in een droom beland was. Echt zo fucking awsome!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Phoebus schreef:
    Awesome, wow! *O*
    Ik had vandaag tickets voor Hamilton in mijn handen (1 september) maar heb toch besloten om ze niet te nemen aangezien ik altijd liever rond kerst in Londen zit :'D Maar Hamilton wil ik zeker wel nog een keer live zien, hehe. Veel plezier alvast!


    I see what u did there
    Aaah, december ging ook vandaag in de verkoop toch?

    AdoreDelano screef:
    Londen is echt lit. dus zeker dat je gaat genieten!
    Zelf ben ik ook naar de HP studio geweest daar en ik dacht werkelijk dat ik in een droom beland was. Echt zo fucking awsome!


    Jaa ik ben anderhalf jaar terug geweest en heb zo lang rond gekeken, maar nu forbidden forest open is moeten we natuurlijk nog eens


    --

    Spideyman schreef:
    (...)

    Jaa ik ben anderhalf jaar terug geweest en heb zo lang rond gekeken, maar nu forbidden forest open is moeten we natuurlijk nog eens

    Ja ik ga zelf regelmatig naar londen. (zo'n 3 keer in het jaar) en elke keer willen we er weer heen, maar komt het er eigenlijk nooit van. Gewoonweg omdat we altijd blut zijn en vaak maar 2 a 3 dagen gaan. Maar nu ik jou er zo over hoor, word ik wel weer exited en ga ik mijn vriendin even over halen ook weer te gaan. Helemaal omdat onze volgende trip ook alweer geboekt is.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''