• Ik zag dat je met Polyvore hele leuke outfits kan maken bijvoorbeeld voor stories maar ook voor jezelf of voor andere, en het leek mij ook heel leuk om het zelf te doen alleen zit ik met een probleem hoe werkt het?
    Ik weet niet hoe Polyvore werkt, kan iemand het mij uitleggen als jullie het wel weten?
    Ik wil het heel graag gebruiken maar als je niet weet hoe iets werkt gaat het een beetje moeilijk natuurlijk.

    Bedankt alvast.

    x


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    True friends stab you in the front.

    Je moet allereerst een account hebben om je outfits te kunnen opslaan enz. Vervolgens kan je setjes gaan maken door bovenaan op MAAK te gaan staan en dan kan je kiezen tussen drie dingen, als je op Set klikt kan je dus een setje maken. Dan kan je kiezen uit categorieën van kledingstukken. Je kiest kledingstukken en die sleep je gewoon in het witte vak dat er staat om je setje in te maken en vervolgens als je klaar bent klik je op publiceren. Hopelijk is dit duidelijk en heb je er wat aan.


    16 - 09 - '17

    Wintermagic schreef:
    Je moet allereerst een account hebben om je outfits te kunnen opslaan enz. Vervolgens kan je setjes gaan maken door bovenaan op MAAK te gaan staan en dan kan je kiezen tussen drie dingen, als je op Set klikt kan je dus een setje maken. Dan kan je kiezen uit categorieën van kledingstukken. Je kiest kledingstukken en die sleep je gewoon in het witte vak dat er staat om je setje in te maken en vervolgens als je klaar bent klik je op publiceren. Hopelijk is dit duidelijk en heb je er wat aan.


    Dankjewel ik zal het proberen. (:


    True friends stab you in the front.

    Voor voorbeelden, zie nefelibatas (: da's mij account, haha.
    Grapje, je hoeft het niet op te zoeken maar als je na die uitleg hier boven nog vragen hebt, zeg het maar. Ik snapte polyvore eerst ook niet trouwens.


    Intersectional feminist

    Heej!! Ik snap het wel, in het begin was ik ook helemaal in de war met Polyvore.. Maar na een tijdje wordt het echt heel gemakkelijk!! Succes!!! xx


    "How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard"

    Ik had het in het begin ook heel erg moeilijk maar als je er een paar keer mee hebt gewerkt gaat het vanzelf. Je mag altijd je link geven en vragen stellen als je iets niet begrijpt.
    Dit is mijn link en veel succes! X X
    Polyvore: Believedream


    If you were smart, you would run, and protect yourself…