• Ik merk dat wanneer ik mijn template aanpas, ik niet meer goed kan onderscheiden wie er van de crew is en wie niet.
    Daarom leek het me handig om op het forum meer duidelijkheid te creëren.

    Sorry Scandal, ik heb je even als voorbeeld gebruikt, hopelijk vind je het niet erg.

    En dan geldt dit ook voor de beta's,bemiddelaars en admins.
    Dit is niet heel erg noodzakelijk, maar het leek me misschien toch handig?

    En ik heb even gekeken, maar het past wel gewoon in het forum denk ik. Want hoe kort of lang je post ook is, dat balkje met je titel (mod oid) past er nog gewoon onder.

    Edit: Geregeld. c:

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 16:35 ]

    Ik ben voor. Soms raak ik ook in de war door de kleuren, dus dit lijkt me heel handig.


    From these ashes, I will rise

    Ziet iedereen van de crew eruit als een gewone user? (Ik gebruik geen templates)
    Ik vind het op zich geen slecht idee. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik stem voor! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Threnody schreef:
    Ik ben voor. Soms raak ik ook in de war door de kleuren, dus dit lijkt me heel handig.


    Queer zijn is gewoon alles

    Scandal schreef:
    Ziet iedereen van de crew eruit als een gewone user? (Ik gebruik geen templates)
    Ik vind het op zich geen slecht idee. ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Scandal schreef:
    Ziet iedereen van de crew eruit als een gewone user? (Ik gebruik geen templates)
    Ik vind het op zich geen slecht idee. ^^

    Nja het ligt er maar net aan welke kleur je instelt. Op het moment heb ik het zelf oranje en dan zie ik de admins niet meer denk ik.
    Maar als je de letters rood maakt, zie je de mods niet meer.

    Ik ben voor.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Scandal schreef:
    Ziet iedereen van de crew eruit als een gewone user? (Ik gebruik geen templates)
    Ik vind het op zich geen slecht idee. ^^

    Ik heb een paars lettertype, dus ik herken Beta's niet meer. Heb ik op zich niet zo heel veel last van, maar ik kan me voorstellen dat het met oranje of rode kleuren wel wat vervelender is.


    From these ashes, I will rise

    Voor want ik zie de Béta's niet meer.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Threnody schreef:
    (...)
    Ik heb een paars lettertype, dus ik herken Beta's niet meer. Heb ik op zich niet zo heel veel last van, maar ik kan me voorstellen dat het met oranje of rode kleuren wel wat vervelender is.
    Same


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik ben wel voor. Ik kan me wel inbeelden dat sommige templates voor verwarring zorgen. Was ook eerst zo met de eerste kleur van de bemiddelaars.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het eigenlijk ook geen slecht idee.
    Ik heb inderdaad al eens gezien dat bij sommige users de mods of de admin niet herkenbaar zijn door hun template.
    Persoonlijk heb ik er niet echt last van aangezien ik die kleuren niet gebruik, maar ik snap best dat het voor sommige lastig kan zijn.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Abelard schreef:
    Ik ben voor.


    26 - 02 - '16

    Voor, ik kan de mods niet herkennen namelijk. Toen de nieuwe mods waren onthuld had ik ook niets door :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vind dat ook een goed idee! ^^


    Let the Night embrace you