• Rose&Samira verhaal

    De vriendin van Eljero Elia, aanvaller van het Nederlands elftal, komt perongelijk op Quizlet.nl via Google. Ze maakt een account aan en is vanaf dat moment meteen verslaafd. Uiteindelijk word ze actief op het forum, maakt ze quizzen en leest ze verhalen, maar niemand weet wie ze echt is. Ze leest verschillende verhalen en raakt uiteindelijk bevriend met de schrijvers. Wie een groot avontuur staan te wachten.


    Rollen:
    3 Quizletters die vrienden worden met Elia's vriendin.
    Tinfoil.
    S0UNDTRACK.
    Portugal.
    Quizletters.
    GossipSas.
    Denmark.
    Footballeur
    Toekomstige vriendin voetballers.
    Toekomstige vriendinnetje Cristiano Ronaldo: Portugal.
    Toekomstige vriendinnetje David Villa: Argentinia.
    Toekomstige vriendinnetje Lionel Messi: Casanova.
    Toekomstige vriendinnetje Iker Casillas: Footballeur.
    Toekomstige vriendinnetje Ibrahim Afellay: Reckless.
    Toekomstige vriendinnetje Rafael van der Vaart: VivaEspana.
    Toekomstige vriendinnetje Robin v. Persie: Pershoofd.
    Toekomstige vriendinnetje Fernando Torres: Italie.
    Real bff's van de vriendin van Elia.
    Reckless.
    VivaEspana.
    Eigen bedachte rol.
    Dochter Duitse team?: Denmark.
    Stalker David Villa?: Footballeur

    Ronaldo & Villa zijn bezet.

    Invullen:
    Quizletters.
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Crush/toekomstige vriendinnetje:

    De rest:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto of beschrijving uiterlijk:
    Crush/toekomstige vriendinnetje:
    Angst:
    Extra:
    Titel:

    Alles invullen, anders geen rol.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 21:16 ]


    Smiling but close to tears.

    Ronaldo _O_


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam: bert van marwijk (coach van Nederland ;)c :$ )
    Achternaam: van marwijk
    Leeftijd: 58
    Karakter: romantisch leuk coach knap seksie slim betrouwbaar aardig vriendelijk perfect eigenlijk dus :D !!!!
    Foto of beschrijving uiterlijk: ikhouvanhem
    Crush/toekomstige vriendinnetje: IK!!!!!!
    Angst: nederland verliest wk en dat ik hem verlaat en dat dirk kuijt geschorst wordt!!!!!!!!!!!!!!!!!! en spoken
    Extra: hij houd van aardbeiencake
    Titel: my life with van marwijk seksie of im bringing seksie bert van marwijk back.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 15:39 ]


    Don't call my name, don't call my name.. van Marwijk!

    Bezet Cassie voor me, info volgt.


    SLOAN.

    Naam: Samantha
    Achternaam: Valdirez haha Flores
    Leeftijd: 24
    Karakter: Serieus, Houd zich graag afzijdig, beroemd actrice in Spanje, zorgzaam, vriendelijk, heeft respect voor iedereen, blijft altijd zichzelf.
    Foto of beschrijving uiterlijk: Foto (krul)
    Crush/toekomstige vriendinnetje: Lionel Messi :9~
    Angst: Uuuhm... Verlamd raken? D:
    Extra: Is een stijlicoon, thuis in Spanje.
    Titel: Je weet dat je dat niet aan mij moet vragen, Sam. ;x

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 15:58 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Deze is toch voor quizleter?
    Naam: Julie Dijkhuizen
    Leeftijd: 16
    Karakter: Julie is vriendelijk en zachtaardig. Ze is gek op quizlet en zit er bijna iedere dag op. Ze houd er van om er goed uit te zien en lacht veel te vaak. Ze is de hyperste van haar vriendinnen groep
    Crush/toekomstige vriendinnetje: Julie heeft geen vekreing en vind het stom. Ze heeft e3 keer gehad maar was het zat.
    zeg je het als ik erin zit?

    AFELLAY :9~


    we've only said goodbye with words


    I am bored again.
    Rol: Dochter van Deutsch coach
    Naam: Nanse Myrna
    Achternaam: Eriksen
    Leeftijd: 17 jaar
    Karakter: Nanse is een meisje dat graag contact maakt met andere mensen. Vooral van over de hele wereld. Nanse is heel beleefd en aardig, en zou nooit iemand wat kwaad doen. En als ze dat zou doen, dat doet ze dat niet met opzet. Nanse is heel beleefd tegen mensen uit andere landen want ze weet natuurlijk niet wat hun doen en bij hun gewoon is. Nanse leeft traditoneel en dat doet ze graag. Nanse heeft niet veel vrienden, maar dat komt ook een beetje omdat ze zo vreemd is. Maar de vrienden die ze heeft zijn aardig tegen haar en dat vind ze goed genoeg.
    Foto of beschrijving uiterlijk: Nanse
    Crush/toekomstige vriendinnetje: Nanse is verliefd op de Duitse speler Müller.
    Angst: Haar angst is niet te worden begrepen door anderen. Doordat zij wel normaal is, maar ook weer niet.
    Extra: Nanse heeft een gedragsstoornis waardoor ze wat moeite heeft dingen te begrijpen.
    Titel: Secrets...


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Quizletter die bevriend raakt met Elia's vriendin(nerd)

    Naam: Samantha
    AchternaamHolthof
    Leeftijd: 18
    Karakter: Aardig en is altijd bereidt mensen kansen te geven. Ze is vrij snel verlegen, maar opent haar hart voor bijna iedereen. Ze wil mensen zich altijd op hun gemak laten voelen en streeft daar dan ook altijd naar. Ze is onhandig en kan soms zomaar over haar eigen voeten struikelen of dingen uit haar handen laten vallen. Hoe aardig ze ook is, als iemand haar vrienden beledigt of overstuur maakt, dan heeft ze haar woordje wel klaar. Voor zichzelf komt ze niet zo snel op, maar voor haar vrienden wel en ze zal dan ook altijd voor ze klaar staan en zelfs midden in de nacht op de trein springen *of het vliegtuig* om naar hun toe te gaan als ze haar nodig hebben. Ze kan aardig hyper zijn, vooral na teveel suiker of energiedrank. Ze houdt van lezen en kan zich dan ook helemaal verliezen in een goed boek. Ook houdt ze van films kijken, thuis of in de bioscoop, alleen of met vrienden, het maakt haar niet uit, alhoewel ze toch het liefst dingen samen doet met vrienden. Ze houdt er niet van opgesloten te zitten en heeft dan ook vaak de drang opeens op de trein te springen en ergens heen te gaan. Binnen nederland wel te verstaan, echt geld om opeens naar Italië, Spanje, Japan of Amerika te gaan heeft ze namelijk niet.
    foto of beschrijving uiterlijk: Samantha heeft krullend, donkerbruin haar tot net onder haar schouderbladen. Ze heeft hazelkleurige ogen, die verkleuren met de val van het licht. Ook heeft ze volle, lichtrode lippen waar bijna altijd een glimlach op te vinden is.
    Crush/toekomstige vriendinnetje: Keisuke Honda?
    Angst: Ze heeft een grote verlatingsangst en ook een erge arachnafobie (spinnen)
    Extra: Ze is opgegroeid met een alcoholistische vader, wat haar haar jeugd een beetje heeft afgenomen. Haar ouders zijn uiteindelijk gescheiden en haar vader heeft zelfmoord gepleegd toen Samantha 15 was. Dit heeft bij haar een diepgewortelde angst om verlaten te worden doen ontstaan. Hierdoor is het voor haar nadelig dat ze mensen zo snel toelaat en zo verschrikkelijk snel zich aan mensen hecht. Toch is ze blij dat ze zich zo snel aan mensen hecht, het zorgt er voor, dat ze meestal goede vrienden ontmoet. Vrienden die ze anders nooit was tegen gekomen.
    Titel: All kind of types combined.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 16:16 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mag ik nog een rol invullen? Je hoeft mij niet te kiezen hoor, maar ik ben gewoon verveeld.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Beste vriendin van Elia's vriendin + Toekomstige vriendinnetje Rafael van der Vaart
    Naam: Kim
    Achternaam: Johansson
    Leeftijd: 20 jaar.
    Karakter: Vriendelijk, lief, uitbundig, altijd vrolijk, optimistisch, doet alsof problemen haar niet kunnen schelen maar is eigenlijk een ontzettend gevoelig mens, niet al te slim, zorgzaam, behulpzaam, creatief, overbezorgd over haar vrienden en familie, grappig,
    Foto of beschrijving uiterlijk: Kim is mooie gezonde Hollandse meid met lichtblond haar wat gauw krullen worden. Kim heeft lichtblauwe ogen die soms groen lijken te worden en zachte lichtroze lippen. Kim heeft slanke zachte benen. Ze is nogal vrij klein maar dat vind ze totaal niet erg. Kim heeft een slank tot mager postuur en is het ideale droommeisje van elke jongen.
    Crush/toekomstige vriendinnetje: Toekomstige vriendinnetje van Rafael van der Vaart
    Angst: Vuur.
    Extra: Kim is erg goed in koken en werkt daarom ook soms vrijwillig mee in enkele beroemde sjieke restaurants. Voor de rest is Kim behoorlijk trots op haar Nederlandse afkomst en draagt ze ook vaak een vest met de vlag van Nederland erop. Kim heeft een tatoeage van een leeuwenkop op haar enkel.
    Titel: Everytime you meet me, you meet someone special


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Denmark schreef:
    Mag ik nog een rol invullen? Je hoeft mij niet te kiezen hoor, maar ik ben gewoon verveeld.


    Ja hoor. mag wel. :9~


    Smiling but close to tears.

    Real bff en de toekomstige honey van Ibrahim Afellay.

    Naam: Maya
    Achternaam: McKenzie
    Leeftijd: 21
    Karakter: Nooit humeurig, behalve op ochtenden. Dromertje, gevoel voor humor en rustig. Maar durft best veel, houdt van koffie, reizen, steden bezoeken, lezen, muziek luisteren. Vind normaal zijn veel te saai. Passie voor fotografie, kunst en fashion. Artistiek, kan goed koken en is leergierig.
    Foto of beschrijving uiterlijk: Maya heeft een hartvormig gezicht en een kleine neus. Haar ogen zijn grijs gekleurd en ze heeft donkerblond haar, dat in de zon platinablond kleurt. Ook heeft ze volle lippen en haar haar golft met veel volume.
    Crush/toekomstige vriendinnetje: Ibi.
    Angst: Verkraching, bestolen worden, de dood van een dierbare.
    Extra: Nein.
    Titel: Erg, pfff, even denken.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 17:31 ]


    we've only said goodbye with words

    Vuvuzela schreef:
    Naam: bert van marwijk (coach van Nederland ;)c :$ )
    Achternaam: van marwijk
    Leeftijd: 58
    Karakter: romantisch leuk coach knap seksie slim betrouwbaar aardig vriendelijk perfect eigenlijk dus :D !!!!
    Foto of beschrijving uiterlijk: ikhouvanhem
    Crush/toekomstige vriendinnetje: IK!!!!!!
    Angst: nederland verliest wk en dat ik hem verlaat en dat dirk kuijt geschorst wordt!!!!!!!!!!!!!!!!!! en spoken
    Extra: hij houd van aardbeiencake
    Titel: my life with van marwijk seksie of im bringing seksie bert van marwijk back.


    Weetje, mss komt van Marwijk er niet in voor, en waarom zijn naam in die titels hahahaha? (krul)


    Smiling but close to tears.

    Naam: Kellie Alice.
    Achternaam: Ricardoshen.
    Leeftijd: 19.
    Karakter: Verlegen & Begripvol.
    Foto of beschrijving uiterlijk: Kellie
    Crush/toekomstige vriendinnetje: Robin v Persie.
    Angst: Insecten en Vliegen.
    Extra: Kellie is op haar 4e geaddopteerd door een rijk stel, omdat ze geen kinderen kon krijgen hebben ze voor Kellie gekozen. Kellie heeft nooit haar echte ouders gekend, en daar heeft ze ook best wel moeite mee. Elke avond wandelt ze langs het voetbalveld waar dan Robin aan het trainen is, en als hij erbij is, vergeet ze helemaal dat ze geaddopteerd is.
    Titel: Esto es Quizlet.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 15:50 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Eventjes een vraagje, quizletters die vreinden worden met Elia's vriendin, valt die onder de rest of niet? Anders moet ik de mijne even aanpassen (nerd)

    Jezus, ik ben écht niet wakker xo

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 15:49 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.