• Wist geen andere formulering:)

    Ik keek door de nieuwe regels mijn quizzen nog eens door en kwam quizzen tegen die ik al lang vergeten was maar ik dacht OMG!!!
    Soms echt domme dingen!
    Hebben jullie dat ook sommes en niet alleen op Q ook thuis etc.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ja, echt heel erg haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ja, echt heel erg haha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Assassin schreef:
    Ja, echt heel erg haha.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Ja, echt heel erg haha.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik durf niet eens terug te kijken naae mijn quizzen uit 2007 enzo, maar toch worden ze nog gemaakt. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb dat met reacties die ik eens heb geplaatst in het begin.
    Dat was met veel te veel smileys en leestekens, iets waar ik nu dus een hekel aan heb.
    En wat ik schreef was kinderachtig, ik schaam me zo :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ja, lol. En reacties kunnen ook zo vreselijk zijn.

    Ja,ik heb onlangs al mijn quizzen niet meer actief gezet, de meeste gingen over Jonas Brothers en Camp Rock enz, en luister ik niet meer naar hun :')
    Onlangs zat ik ook eens in mijn oud dag boek te schrijven wat schreef ik allemaal? 'het is hier warm ik voel mij een pizza!'


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Scandal schreef:
    Ik durf niet eens terug te kijken naae mijn quizzen uit 2007 enzo, maar toch worden ze nog gemaakt. =P



    Dit :'3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Assassin schreef:
    Ja, echt heel erg haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Haha ja. (': Vooral mijn manier van typen/schrijven toen omg.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Jaa vooral mijn aller eerste story haha omg...
    That story was lame(cat)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik keek toevallig gisteren nog naar mijn eerste story.. (cat)
    Ik heb dat heel erg.


    •*• Lululu •*•

    Oh, ja, haha. *bloost* Vooral oude dagboekaantekeningen bijvoorbeeld. Of als je jeugdherinneringen gaat ophalen, nog erger; zo konden mijn ouders in groep 3 mij een keertje niet ophalen van school en hadden ze afgesproken dat de ouders van mijn klasgenoot slash vriendin dat zouden doen. Alleen daar was ik het blijkbaar niet mee eens: ik ben midden op de straat plat op de grond gaan liggen. De vader in kwestie heeft mij over de schouders naar huis gedragen en pas losgelaten toen alle deuren op slot waren. Schaamte.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vond toen ik ging verhuizen een aantal maanden terug een oud verhaal van me dat ik geschreven had toen ik tien was, ik dacht echt: wat super stom, hoe vond ik dat toen cool?


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...